Ráno som sa zobudila zvláštne skoro. V tom som si spomenula,že moja starka má narodeniny! Rýchlo vyskočím z postele a oblečiem sa. Začnem sa česať. Zázračne vlasy nemám zapletené. Rýchlo si ich dám do copu a idem do kuchyne. Nikto nikde, tak ako som očakávala. Spravím si raňajky a čaj. Na hluk rýchlovarnej kanvice zobudí maminu. " Dobré ráno, ty ešte nespíš?" prekvapene sa ma spýta mamina. Ja sa usmejem a dodám "ako vidíš nie."
O asi pól hodiny sa zobudil aj ocino a Andy. Naraňajkovali sa a išli sme starkej niečo kúpiť do Lidla ale ja som mala darček už dávno. Vyšila som jej do bielej látky zelenou niťou medvedíka. Dúfam, že sa jej to bude páčiť.
Keď sme mali všetko nakúpené, išli sme do Revišného. Tam býva moja starká. Podľa opisu by ho spoznal aj slepec. Je príšerne krikľavo ružový. Cestou tam som si všimla jeden krásny zelený rodinný dom. Mal veľkú záhradu. Zrazu sa mi zazdalo ako keby sa tam niečo mihlo.... No to sa mi muselo zdať. Zrazu zastaneme a to je znak, že sme na mieste.
Vôjdeme dnu a hneď upriem zrak na tortu. Krásna, dvojposchodová obalená v bielom fondáne a navrchu bola zelená 62. Bola nádherná. Vyzujem sa a dám si dole bundu. Prejdem do izby. Bola plná balónov a hrala hudba.
*******
Keď sme dojedli posledný kúsok torty a dohrala hudba museli sme ísť. Prišli sme domov a išli sme rovno pod perinu.
ESTÁS LEYENDO
Môj kôň a ja
AventuraBude to o dievčati menom Nika. Nika je len normálne dievča z mesta. Lenže vtom nastane v jej živote zvrat...