Σημερα ειναι Κυριακή. Αύριο πρώτη μέρα στο καινούργιο σχολείο. Εύχομαι να αργήσει πολυ να έρθει το αύριο. Βασικά ας μην ερθει. Μια χαρά είμαι στο κρεβατακι μου. Με τις πιτζαμουλες μου..
Μόνο και μόνο στην σκέψη πως αυριο πρεπει να παω σχολείο δεν. Στην Θεσσαλονίκη χαιρομουν να πηγαινω. Οσο τρελο και να ακούγεται. Εκει ειχα τους φίλους μου. Εδω? Θα ειμαι χωρις την Μελινα. Τον Χάρη. Μόνη εντελώς. Καλα. Ίσως όχι μονη εντελώς. Είναι και ο Δημήτρης. Αλλα σιγά μην με θέλει για φιλη. Βασικά αμφιβάλλω αν μπορεί να είναι φίλος με ένα κορίτσι γενικά.
Σηκωνομαι απο το κρεβάτι. Μα καλά τι ωρα είναι? Πωω.. Πήγε κιόλας 12. Πηγα στο σαλόνι. Μα καλα, πηγανε δουλειά Κυριακατικα? Τελος παντων..
Κάθομαι και βλέπω τηλεόραση. Το ποσό βαριεμαι δεν λέγεται. Ξαφνικά χτυπά κουδούνι. Λες να τελείωσαν πιο νωρίς τις δουλειές τους?
Παω και ανοίγω και προς έκπληξη μου βλέπω τον..
"Δημήτρη? " λεω με έκπληξη.
"Επ ομορφη καλημερα." Λεει.
"Καλημέρα." Χαμογελαω.
"Με τις πιτζάμες τους υποδεχεσαι ολους?" Λεει και γελαει πονηρα.
"Συνήθως με προειδοποιούν όσοι έρχονται. " λεω με υφακι.
"Αν είχα το κινητό σου θα σε έπαιρνα." Λεει και χαμογελάει
"Σωστά αν το ειχες. Δεν το έχεις όμως." Του χαμογελαω και εγω.
"Θα γίνει και αυτο. Λοιπόν. Πήγαινε ντυσου γιατί σε 10 λεπτακια φευγουμε. " λέει.
Ωπα ωπα. Έρχεται μεσα στο σπιτι μου. Με λεει όμορφη. Σχολιάζει τις πιτζάμες μου. Και θα με βγάλει και εξω με το ζόρι? Πολυ σιγουρος για τον εαυτο του.
"Ωπα ωπα. Να πάμε που?" Λεω.
"Βόλτα στην Αθήνα. Να δεις τις ομορφιές της." Λεει.. "Αν δεν σου αρέσει θα σε φερω αμέσως πισω.Αν και ειμαι σίγουρος οτι θα σαρεσει."
Τοσο σίγουρος? Ρε φίλε δωσε και σε μενα λιγη σιγουριά. Αλλα είναι τοσο σεξυ όταν. ΑΓΓΕΛΙΚΗ. Συνελθε.
"Λοιπόν? " λεει.
"Καλα εντάξει. Σε λιγο θα ειμαι έτοιμη." λεω.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Αν..
RomantizmΕίμαι σίγουρη πως έχεις σκεφτεί τουλάχιστον μια φορά "Τι θα γινόταν αν.." "Πως θα ηταν αν.." Αν.. αν.. αν.. Πολλές φορές, σαν άνθρωποι που ειμαστε, φοβόμαστε να πουμε τι νιώθουμε. Να ρισκαρουμε. Προτιμούμε να ζουμε στο σίγουρο και το ασφαλές. Όμως...