Ya allah!! Dah pukul berapa ni? Tapikn aku dekat mana? Eh, bukan ker aku tertidur dekat tangga. Kenapa sekarang dekat sofa? Kenapabau wangi ni?. Eh, ni bukanke kot mamat tu?. Kenapa ade dekat aku? Oh tidak!! Takkanlah dia dah tebuk aku?. Mak tolong Ema. Air mata dah menggalir. Mak Ema dah tak suci."Ema ... ema ... awak!! "
"Ya allah"
Terus terbuka mata aku ketika ini. Aku melihat sekeliling, macam dekat dalam bilik. Bos, aku melihat kearah badanku. Fuh!!! Nasib masih badanku masih rapi di baluti baju. Tapi kot siapa ni?. Aku menoleh ke kiri.
"Mak!!"
"Kau okey tak ni? Asal kau meracau ni? kau sakit ke?"
Bertalu-talu soalan yang ditanye. Aku hanya menggeleng.
"Ke kau ingat aku dah rampas dara kau?"
mengangguk tak mengeleng pun tidak. Hanya melihat terus ke anak mata Amar ."Don't worry ! u still virgin. Aku tak akan buat benda yang bukan-bukan dekat perempuan yang tak rela untuk aku sentuh."
Fuh!! Lega!!
Tetiba teringat sesuatu, sekarang dah pukul berapa ni? Aku tak solat subuh lagi. Nasib isyak aku dah tunaikn. Janganlah subuh aku terbaba!!.
"Sekarang pukul berapa?"
Amar memandang pelik muka aku. Memang patut pun dia akan pandang pelik. Sebab bangun-bangun jer dah tanye sekarang pukul berapa. Macam tak ada soalan lain jer nak di tanye.
"Sekarang pukul 4: 20 "
"Alhamdulillah, Nasib masih awal lagi. Ermm, bos tak tidur ke dari tadi?"
Aku melihat wajah Amar. Kusut macam orang yang tak tidur setahun dah aku tengok. Tapi tetap handsome. Hehe. Baru bangun tidur dah buat zina mata. Astagfiruallah hal'azim.
"Aku tak boleh tidur sebab jaga kau. Dari tadi asyik duk meracau. Aku jagalah kau takut kau terjatuh dri sofa tu."
Oh!! terharunye!!. Tapi part aku meracau tu.??? Betul ker?. Eeii. Buat malu jer kalau aq meracau panggil nama dia. Mahu dua puluh keturunan tak habis malu aku nanti..
"Er...err... bos pintu dah boleh bukak ke belum?."
"Entahlah, aku tak tengok tadi. Nanti pukul 6 kita balik. Aku hantar kau balik rumah. Tak ada alasan"
Walah, arahan majoriti dah turun. Ape boleh buat radho jerlah..
********
Ape nk buat ni bosannye. Nk solat subuh baru pukul 5:30 ade banyak lagi masa. Nak tidur segan pulak. Nak main game, phone dah tamat riwayat. Arghh.. bosannye. Ikutkn hati nak aje menjerit sebab bosan. Tapi buat malu jer dekar bapak singa nak beranak ni. Nanti tak pasal-pasal ak pulak yang kena tengking. Dalam tak sedar aku mengeluh."Asl mengeluh, bosan?"
Hah??! Mengeluh?! Bila masa aku mngeluh? Tapi macam mane dia tahu yang aku tengah bosan. Sedari tadi dia duk asyik buat kerja. Yang aku terconggok kat sini buat tak tahu je.
"Kenape senyap? Dah hilang kotak suare?"
Baik aku senyap jer tak payah bersuara. Nanti buat skit hati je.
"Daripad kau duduk tercongok dekat situ, baik kau ke sini"
"Nak buat ape ? Bos jgn main-main dengan saya!. Saya ade tekwando. Betulah yang aku ade tekwando. Aku bekas wakil universiti dalam tekwando, banyak jugaklah pingat emas plus perak plus gangse yang dah berhabuk dekat dalam stor. Hahaha.
"Awak ingat saya nak buat ape kat awak ? Kan saya dah kate yang saya tidak akan sentuh wanita yang tak rela untuk saya sentuh."
Kan aku dah kata. Urat saraf dekat kepala bapak singa ni sudah tak betul. Sekejap ber aku kau, sekejap awak saya dan terbaru gune name.
"Habis tu kalau yang rela untuk bos sentuh, bos akan sentuhlah ? Macam tu ?"
Tetiba aq beremosi. Kenapalah zaman sekarag ni sanggup korbankan tubuh untuk lelaki? Kenape sanggup wanita zman sekarang ni rela untuk di sentuh oleh lelaki? Mereka tak tahu ker halal haram. Astagfiruallahha'azim.
"Kalau ade orang yang datang dekat saya untuk menyerahkan diri mereka kepada saya, saya tak akan layan. Sebab saya suka perempuan yang sukar di cari, sukar di dekati dan yang paling pnting masih suci maruahnye.
"Huh, tu semua cuma percakapan yang biase untuk lelaki. Tapi pada hakikatnye, kalau 10 orang wanita yang datang dekat mestii bos akan terima jugakkan?. Huh, lelaki, memang kuat dengan nafsu!"
Ye , aku memang seorang perempuan yang susah untuk percaya dekat lelaki. Bagi aku, lelaki cuma nak mempermainkan perempuan.
"Aku tak kesah kalau kau tak nak percaya dengan kata-kata aku. Tapi untuk pengetahuan kau. Aku cuma akan sentuh wanita yang telah sah menjdi isteri saya dan tidak same sekali untukk menyentuh wanita yang tidak sah untukk Aku sentuh"
Aku terdiam seribu bahasa. Tiada serangan balas daripada ku. Hanya angin yang menyapa telingaku.
******
YOU ARE READING
My Lovely MR A.K.A
RomanceCerita ini mengisahkan Nur Ema Suraya seorang perempuan yang biasa2 dan hidup yang biasa. Hidup Ema menjadi hura-hara setelah menjadi pembantu peribadi kepada Amar Kasyah Arjuna ataupun nama timbangannya MR A.K.A. Atas tindakan gila Amar mereka terp...