Wybrani

259 12 0
                                    

 Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szczerość może być dobra. - Jej słowa unosiły się w ciemności. - Ale może też krzywdzić.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

  Jeśli nie masz do powiedzenia niczego miłego, milcz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

  Herbata to napój, który potrafi sobie poradzić z całym złem tego świata. 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  -Nie możesz mnie nieść. Jestem za ciężka - zaprotestowała.
-Jesteś dziewczyną. Nie możesz być ciężka. Złap mnie za szyje.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

Nic nie wiesz. Naprawdę nic nie wiesz. To... głupie. Nikt ci nic nie powie. Nikt ci nic nie powie...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

  Po prostu... uważaj na siebie, Allie. Tutaj nie wszystko jest takie, jak się wydaje. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

 [...]Ustawiła czarne po swojej stronie, a białego rycerza podała Allie.

Allie podniosła go do góry i zarżała. Jo spiorunowała ją wzrokiem.
-Kucyk - usprawiedliwiła się Allie [...]
-Serio, Allie. Nienawidzisz gier planszowych. Rozumiem. Ale to nie jest gra planszowa. Właściwie szachy tylko w części są grą. Szachy to wojna.
[...]
Wskazała [Jo] na figurę, którą Allie wciąż trzymała w dłoni. - To nie kucyk. To rycerz, zabójca. [...]
Allie starała się zachować powagę. Postawiła figurę na miejsce, ale nie mogła się powstrzymać przed przed rzuceniem Jo buntowniczego spojrzenia i mruknięcia pod nosem "dobry konik".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

  Przyglądała się temu marszcząc brwi i zastanawiając się, dlaczego miłość zawsze musi być źródłem problemów.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

  -On się boi- odparła prawie szeptem.- Boi się powiedzieć komuś o swoich uczuciach i przepełnia go smutek, ponieważ ta osoba o tym nie wie.
-Dlaczego się boi?- spytała Isabelle
-Bo ona może ich nie odwzajemniać.
To, że Carter wyrwał się z odpowiedzią, wcale jej nie zaskoczyło. (...)
-W takiej sytuacji uznał, że lepiej będzie, jeśli ona się nie dowie- dokończył chłopak.
-Dlaczego, jego zdaniem, tak jest lepiej- drążyła Isabelle, opierając się o pustą ławkę.- Skąd wie, czy ona nie odczuwa tego samego? Jak ma się dowiedzieć, skoro boi się zapytać?
-On się boi zranienia- wyszeptała Allie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  


  Przestań wierzyć ludziom , którzy próbują cię wykorzystać .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

  - Życie to szachownica tylko dni i nocy, każdy z nas w rękach losu - figurka szachowa; zarówno pionek lichy, jak król w jego mocy, suwa nami, zabija i w pudełku chowa.

 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  Przede wszystkim trzeba przestać myśleć co nas przeraża , i skupić się na czymś , co zwiększa poczucie bezpieczeństwa . Zmusić się do myślenia o czymś dobrym

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cytaty :)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz