Tak wiele mnie nauczyła. I nadal uczy mnie tak wiele. Nauczyła mnie kwestionować. I nigdy nie żałować...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Według słownika...
i według mnie...
istnieje około trzydziestu różnych znaczeń
i synonimów słowa podły.
(Szybko wykrzykuję następne wyrazy. Cała klasa się wzdryga – łącznie z Willem).
Osioł, palant, okrutny, kutas, nieuprzejmy, ostry, nikczemny, nienawistny, bez serca,
zjadliwy, złośliwy, nieubłagany, tyran, nieprzyjazny, okropny, drań, barbarzyńca, zgorzkniały, brutal, gruboskórny, degenerat, bestialski, zdemoralizowany, zły, dziki, surowy, nieprzejednany, rozgoryczony, zgubny, nieludzki, potworny,
bezlitosny, nieugięty.
I moje ulubione: dupek.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zanim kobieta zaangażuje się w związek z mężczyzną, powinna móc odpowiedzieć twierdząco na trzy pytania.[...] Czy zawsze odnosi się do Ciebie z szacunkiem? To pierwsze pytanie. Drugie pytanie brzmi: jeśli za dwadzieścia lat będzie dokładnie tą samą osobą, czy w dalszym ciągu chciałabyś za niego wyjść? I wreszcie: czy sprawia, że chcesz być lepsza? Jeśli spotkasz kogoś, przy kim na wszystkie trzy pytania będziesz mogła odpowiedzieć twierdząco, to znaczy, że znalazłaś odpowiedniego mężczyznę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Nie podchodźcie do życia zbyt poważnie. Dajcie mu w pysk, kiedy na to zasługuje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Milion pięćdziesiąt jeden tysięcy dwieście minut.Mniej więcej przez tyle minut cię kocham.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie można płakać wiecznie. Każdy w końcu zasypia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie da się uciec do innego miasta, do innego miejsca, innego stanu. Przed czymkolwiek byśmy uciekali, to coś jedzie razem z nami. Zostaje z nami, dopóki nie znajdziemy sposobu, żeby się z tym zmierzyć.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nic nie trwa wiecznie. Jedyna rzecz, w której wszyscy jesteśmy do siebie podobni, to to, co nieuniknione. Wszyscy kiedyś umrzemy.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Znajdźcie równowagę pomiędzy głową i sercem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Według Elisabeth Kübler-Ross istnieje pięć stadiów żałoby po śmierci ukochanej osoby:zaprzeczenie, gniew, targowanie się, depresja i akceptacja...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eddie wraca z mlekiem czekoladowym.
- Proszę. Jesteś mi winien pięćdziesiąt centów.
- Jestem Ci winien moje serce - odpowiada Gavin (...).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'Śmierć. jedyna rzecz nieunikniona w życiu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kwestionujcie wszystko. Swoją miłość, religię, pasję. Bez pytań nigdy nie znajdziecie odpowiedzi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'''
Wybierajcie cel swoich bitew, ale nie wybierajcie ich zbyt wielu.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zawszę pamiętaj, że niczym nie warto się tak dzielić jak miłością, która pozwoliła nam dzielić wspólne imię.
CZYTASZ
Cytaty :)
DiversosJak widać w tytule będę tutaj zamieszczała głównie cytaty :D Jestem zdania, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie :D Z góry dziękuję za gwiazdki! :D