A zatem, nie zamierzam przepraszać za to,
że kocham w tobie te wszystkie rzeczy niezależnie od tego, jakie stoją za nimi
powody czy okoliczności.
I nie, nie potrzeba mi dni ani tygodni, ani miesięcy
na rozmyślania o tym, dlaczego cię kocham.
Odpowiedź jest dla mnie łatwa.
Kocham cię ze względu na ciebie.
Ze względu
na wszystko.
Wszystko,
czym jesteś.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Miłość jest najpiękniejszą rzeczą na świecie. Niestety, jest także jedną z tych, które najtrudniej utrzymać, i jedną z tych, które najłatwiej utracić.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Czasami dwie osoby muszą się rozstać, aby sobie uświadomić,
jak bardzo siebie potrzebują.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Serce mężczyzny
W ogóle nie jest sercem,
Jeśli nie kocha go jakaś kobieta.
Serce kobiety
W ogóle nie jest sercem,
Jeśli nie kocha ona jakiegoś mężczyzny.
Ale serce mężczyzny albo kobiety, jeśli są zakochani,
Może być czymś gorszym niż brak serca.
Ponieważ jeśli nie masz serca,
To przynajmniej
Ono nie może umrzeć, kiedy jest złamane.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Czy wolałabyś, żebym wyglądał raczej jak Hugh Jackman, czy raczej jak George Clooney?
-Jak Johnny Deep.
Jak dla mnie ta odpowiedź była trochę za szybka.
-Do diabła, Lake, co to ma być? Masz odpowiedzieć: jak Will! Masz odpowiedzieć, że chciałabyś, żebym wyglądał jak ja!
-Ale nie wymieniłeś takiej możliwości.
-Nie było też mowy o Johnnym Deppie!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czasami w życiu zdarzają się rzeczy, których nie planujemy. Wszystko, co możesz teraz zrobić, to pogodzić się z tym i zacząć układać nowy plan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Wiem, jak bardzo lubisz, żeby cię prosić, a nie mówić, co masz zrobić. Ale nie proszę cię, żebyś za mnie wyszła. - Wsuwam się na nią i nachylam się blisko, ale tak, aby móc patrzeć jej w oczy. Zniżam głos do szeptu. - Mówię ci, żebyś za mnie wyszła, Lake, ponieważ nie potrafię bez ciebie żyć.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dowiedziałem się czegoś o moim sercu.
Może się złamać.
Może zostać rozdarte.
Może zamarznąć na kamień.
Może się zatrzymać. Kompletnie.
Może rozpaść się na milion kawałków.
Może eksplodować.
Może umrzeć.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Więc tak wiele się ode mnie należy mojemu bratu.
Mnóstwo: dziękuję ci.
Mnóstwo: przepraszam.
Mnóstwo: kocham cię.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przystosuj się do rytmu natury; jej sekretem jest cierpliwość.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gdybym był stolarzem, zrobiłbym ci okno do mojej duszy.
Ale zostawiłbym je zamknięte,więc za każdym razem, gdy próbowałabyś przez nie zajrzeć...
widziałabyś tylko swoje odbicie.
Widziałabyś, że moja dusza
jest odbiciem ciebie...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja nie zamierzam się poddać,
Ty nie zamierzasz ustąpić.
Ta bitwa przekształci się w wojnę,
Zanim uda mi się ją zakończyć.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czasami dwie osoby muszą się rozstać, żeby zrozumieć ile dla siebie znaczą.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A zatem, jeśli twoje serce powie ci,
że możesz dać mu jeszcze jedną szansę,
obiecuję, tym razem wszystko skończy się inaczej.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zostaję sam. Zamykam oczy i opieram głowę o ścianę. Robię kilka głębokich oddechów, ale napięcie w mojej klatce piersiowej nie mija, tylko rośnie, rośnie nieustannie. Próbuję się jakoś opanować. [...] Nie potrafię. Chowam twarz w dłoniach i załamuję się kompletnie. To nie jest płacz. Po prostu łkam, zawodzę, wyję.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak ciężko jest nie wiedzieć, co będzie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dopóki Cię nie spotkałem, nie wiedziałem, co to jest życie. Nawet nie miałem pojęcia, że w ogóle nie żyłem. Zupełnie jakbyś pojawiając się, obudziła moją duszę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spokój w jej głosie i rozsądne, opanowane spojrzenie sprawiają, że czuję w piersi potworny ból. Jakby mi ktoś chciał wyrwać serce. Odwraca się, odchodzi,a ja nie potrafię jej zatrzymać. Po prostu patrzę, jak odchodzi.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przeklinam swoje życie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZYTASZ
Cytaty :)
AcakJak widać w tytule będę tutaj zamieszczała głównie cytaty :D Jestem zdania, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie :D Z góry dziękuję za gwiazdki! :D