Thud.Thud.Thud.

3.9K 209 78
                                    

Byun Baekhyun ölü olduğuna %110 emindi çünkü tek rengin siyah olduğu bir dünya tarafından yutulmuştu.Sağ,sol,yukarı,aşağı.Karanlığın içinde nereye gittiğini bilmeden süzülüyordu.Sadece..süzülüyordu.

Sonsuz gibi süren uzun bir zaman,duyduğu tek şey sessizlikti.Genelde Byun Baekhyun olmak,her zaman rahatsız edici şekilde sesli ve gürültülü olmaktı,yalnız olsa bile.Ama hiçbir şey söyleyemiyordu,sanki biri sesini boğazından koparıp almış gibi.Şarkılar söylediği,Chanyeol'un çok sevdiği seksi sesi..

Chanyeol.

Baekhyun onun iyi olup olmadığını merak etti.Nasıl öldüğünü hatırladı,nasıl olduğundan emin değildi ama çok canlı bir şekilde hatırlıyordu.Chanyeol'la randevuya çıkacaklardı.Telefonda konuşarak caddenin karşısından birbirlerine bakıyorlardı.

''Baek.'' Chanyeol tatlı bir şekilde sızlandı,korkunç dev bir adamın derin tınılı kalın sesi nasıl tatlı olabiliyorsa o kadar tatlı bir şekilde.''Yeşili yandığında hemen yanımda ol,o bacakları iyi bir şekilde koşmak için kullanmanı söylüyorum bacon.''

''Dün gece onları çok iyi bir şekilde kullandığımı düşünmüştüm,Yoda.Bacaklarım tüm vücudunda gezinirken bundan hoşlanmadın mı?'' söyledi Baekhyun,kötüce gülerek yolun karşısındaki kıkırdayan deve baktı.

''O değil..'' Chanyeol uzatarak söyledi.

''Sapık Yoda,sadece kıçımı sanki yarın yokmuşçasına oynarken görmek istiyorsun.''

Durum Chanyeol daha da kızardığında doğrulanmıştı.Chanyeol telefonunu kapatıp cebine tıktı ve trafik lambasının yeşile dönmesi için beklemeye başladı,ölümüne utanmıştı.Tabii yatakta tam bir canavardı ama Baekhyun onun kızdırmanın ve utandırmanın milyonlarca yöntemini biliyordu.

Baekhyun yoğun yolda bile yankı bırakan kötü bir kahkaha bıraktı,Chanyeol'a ulaşan ses kalbinin teklemesine neden olmuştu.

Trafik ışığı yeşile döndü ve Baekhyun yolun diğer tarafına koşmaya başladı,bir şeytan gibi sırıtıyor,Chanyeol'a istediği şeyi verdiğinden emin oluyordu.Chanyeol'un boğazı kurudu,Dar pantolonla sarılmış bacaklardan gözlerini alamıyordu.

Cırtlak bir korna sesi duyulduğunda Baekhyun yolun yarısını geçmişti.Ses onu durdurdu ve gürültünün geldiği yöne döndü.İnsanlar çığlık atıp beklenmedik bir şekilde hızla gelen arabadan kaçarken Baekhyun yerinden kıpırdamıyordu,kıpırdayamıyordu.Direk ona doğru geldiğini gördüğünde gözleri korkuyla genişledi,biraz bile yavaşlamıyordu.

''BAEKHYUN!'' korkunç çığlık Chanyeol'dan duyuldu.

Baekhyun araba ona vurmadan önce kollarının sıcak bir şekilde sarmalandığını hissetti.Metalin kemikleri ezmesinden çıkan hastalıklı ses ve vücudu darbeyle uçup asfalta çarparken çıkan camın kırılma sesleri.Çok fazla acı ve çığlık vardı.

Chanyeol.Yeollie.

Baekhyun karanlığa düştü.

Baekhyun uyandığında hatırlayamadı,eğer buna uyanma bile denirse.Ama kademesiz bir karanlıktan sessizce aşağı süzülürken uyandığını sanmıştı.

Hiçbir şey hissetmedi,hiçbir şey duymadı.Bu sessizliğe dayanamayan Baekhyun için işkence gibiydi.

Ve sonra,sonsuz gibi gelen bir zaman sonra,bir ses sağır edici sessizliği böldü.

''Baek?Bebeğim?Orada mısın?''

Chanyeol!İyisin!

Baekhyun bedeninin bir heyecan tarafından sarmalandığını hissetti.

I Will Follow You Into The DarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin