''Chanyeol?'' Baekhyun kafasını Chanyeol'un kalbinin üzerinde dinlendirirken ve bacakları çarşafın altında birbirlerine dolanmışken işaret parmağını sevgilisinin göğüsünde gezdirerek söyledi.
''Hmm?'' dev mırıldandı,burnu Baekhyun'un yumuşak saçlarının arasında kaybolmuştu.
''Beni seviyor musun?'' Chanyeol'un göbeğini yumuşakça dürterken sordu büyük olan.
''Hmm,neden soruyorsun bunu şimdi?''
''Hiç..sadece...öylesine.Boşver.'' Tekrar dürttü.
''Bacon?''
Yeniden dürttü.
''Sorun ne?''
''Hiç bir şey.'' Ve tekrar dürttü Baekhyun.
''Eğer göbeğime beni öldürmek istiyormuş gibi saldırmasan sana inanırdım.'' Chanyeol yumuşakça gülüp Baekhyun'un saçlarının havalanmasına neden olurken söyledi.
Baekhyun Chanyeol'un göbeğini dürtmeye devam edip bir süre sessiz kaldı.
''Dün,'' Baekhyun tekrar Chanyeol'un göbeğinin üzerinde daireler çizmeye dönerek sonunda söyledi,''Yanlışlıkla senin olan dökümanları işe götürdüğüm için onları sana vermeye geldiğimde,seni arkadaşlarınla konuşurken duydum.''
Chanyeol Baekhyun'un devam etmesini bekleyerek sessiz kaldı,''Sevgiliniz yanınızda olmadığı zaman kızları ve erkekleri kesip kesmediğinizi konuşuyordunuz.Ve birinin sana diğer adamlara bakıp bakmadığını sorduğunu duydum,yani ben orada yokken ve senin cevabın...''
Chanyeol'un elleri büyüğün vücudunda sıkılaştı,onu daha yakınına çekti.
''Baktığımı söyledim.'' Chanyeol Baekhyun için cümleyi tamamladığında göbeğinin üzerindeki el hareketlerini durdurdu.
''Bundan...bundan pişman mı oldun,Chanyeol?Yani,demek istediğim...bizden?'' Baekhyun tereddütle sordu
Chanyeol büyüğün saçlarının arasına bir soluk bıraktığında diğeri titredi.
''Pişman olduğum tek şey seninle daha önce tanışmamış olmam,'' Chanyeol yumuşak bir sesle cevapladı,''Ve seni sevmediğimi söyleyen zihnimi dinlemek oldu,kalbim seni sevdiğini söylerken reddediyordum.Kalbimi değil zihnimi dinlediğim gerçeğinden pişmanım.''
Baekhyun sessiz kaldı.
''Ama Baek,bu doğru,diğer adamlara bakıyorum ve farkediyorum,onlar sen değiller.Seni onlardan ayıran şeyi bulmaya çalışıyorum.Yani,herhangi biri bana ilgi gösterebilir ve ben onlara aşık olurum.Ama hayır,sevdiğim kişi sensin.Beni sevgiyle çağıran sesin değil,beni çok yükseklerdeymişim gibi hissettiren kahkahan değil,sevgiden başka bir şey göstermeyen gözlerin değil,sadece sen.''
Baekhyun yine sessiz kaldı,parmakları sevgilisinin göbeğinde daireler çizmeye döndü.
''Yani,hayır,Baek.Bizden birazcık bile olsa pişman olmadım.'' Chanyeol fısıldayıp,sanki yapabilecekmiş gibi bedeni daha yakınına çekti ve uzun kollarını Baekhyun'un küçük bedenine doladı.''Gitmene asla izin vermeyeceğim,çünkü sen başıma gelen en güzel şeysin,bu yüzden beni bırakma yoksa kırılırım Baek,yaşayamam tamam mı?''
Baekhyun deve sarılıp çıplak göğüsü öptü.''Asla.''
''Hangi salak seni bırakıp gider ki zaten?'' Chanyeol sordu ve Baekhyun'un saçlarını uçuşturan bir iç çekiş bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Will Follow You Into The Dark
FanficByun Baekhyun ölüydü.Öldüğü günü net bir şekilde hatırlıyordu;kollar onu korumak için etrafına sarılmıştı,ama çok geçti.Metalin bedenine çarptığında çıkardığı sesi,çatırdayan kemiklerin sesini,asfalta dağılan vücudun sesini..hepsini hatırlıyordu. Öl...