Photograph

1.2K 142 13
                                    

Aşk acıtabilir,

Aşk bazen acıtabilir

Ama bu bildiğim tek şey 

İşler zorlaştığında

Bazen zorlaşabileceğini biliyorsun

Bu bizi hayatta hissettiren tek şey


Bu aşkı bir fotoğrafın içinde saklıyoruz

Bu anıları kendimiz için yaptık

Gözlerimizin hiç kapanmadığı

Kalplerimizin hiç kırılmadığı

Zamanın sonsuza kadar durduğu


Böylece beni

Yırtık pantolonlarının cebinde saklayabilirsin

Beni daha yakında tutarsın

Gözlerimiz buluşana kadar

Asla yalnız olmayacaksın

Eve geri dönmemi bekle


Gün 1 

''Günaydın,Baek!''

Hey,aşkım.Nasılsın?

''Ah,bugün çok iyi hissediyorum,Baekkie.Sen nasılsın sevgilim?''

İyi!

''Orada iyisin,değil mi?ama daha iyi olacaksın,neden biliyor musun?''

Neden?

''Çünkü biraz doktor götü tekmeleyeceğiz!Evet,doğru!Hadi o bok parçalarına iyi olduğumuz şeyi gösterelim;insanlara yanlış olduğunu kanıtlamak.İşten bir haftalık izin aldım,böylece uyandığında tam burada,yanında olacağım,beni duydun mu?Evet doğru,uyandığında göreceğin ilk yüz bu sırık devinki olacak,harika değil mi?''

Başka bir şey istemezdim zaten,Ayı Yoda'm!

''Ama sana şey diyecektim,'Evlilik işleri'ni ziyaret ettim,yine.Ve onlardan evlilik salonlarının bir düzine albümü aldım.Albümlere daha bakmadım,beraber bakabileceğimizi düşündüm.Biliyorum bir fotoğrafın üzerinde sonsuza kadar tartışacağız,ama hey,öyle ya da böyle karar vereceğiz.Bacon,şimdiden karar verdim;uyandığında evleneceğiz.Tabii ki sana iyileşmen için zaman falan vereceğim ama daha fazla zaman harcamıyorum,bu kadar bile beklememiş olmam gerekiyordu.Çok pişmanım.''

Peki,yakında pişman olacağın hiçbir şey olmayacak.

''Biliyorum daha fazla anı yapıp fotoğraf çekmemiz gerektiğini söylemiştim böylece onları evlenirken salona asabilecektik ama siktir et onu,anıları sonra yaparız.Wu Yifan'ı hatırlıyor musun?Ona bir şeyler çizdiririm,yeteneği çöp adam çizmekle sınır kalsa da olsun,ona yaratmak istediğimiz anıları çizdirir ve asarız sonra da onları gerçeğe dönüştürürüz.Yifan hazırlansa iyi olur,çünkü seninle gitmek istediğim milyon tane yer var.''

Baekhyun karanlığın içinde ürperdi ama Yifan'ın çizdiği şeyleri ve onları etrafa asışını hatırladığında gülümsedi.Baekhyun'a kabustan başka bir şey getirmiyor olsalarda.Baekhyun insanların korkmuş bir şekilde Yifan'ın çizimlerine göz attığını hayal edince titredi,devinin her zaman korkunç ve çılgınca fikirleri vardı.

Chanyeol evlilik planları üzerinde uzunca bir süre konuştu,Baekhyun'un da bir şeyler önerdiğini ve onu övdüğünü bilmiyordu.

''Hey,Baek.Sence kimi davet etmeliyiz?Aklımda bir sürü insan var,iki bin falan,belki?''

I Will Follow You Into The DarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin