Bir düşünce olmadan,ses olmadan,ruh olmadan
Burada ölmeme izin verme
Bundan daha fazlası olmalı
Beni hayata döndür
Uyandır beni
Beni içeride uyandır
Uyanamıyorum
Kurtar beni
Adımı söyle ve beni karanlıktan kurtar
Uyandır beni
Kanımı akması için teşvik et
Donmadan önce
Kurtar beni
Dönüştüğüm hiçten kurtar beni
Hayır...hayır...hayır...
Kalbi kaçmaya çalışan tutsak edilmiş bir hayvanmışçasına göğüs kafesini yırtıyor ve düşünceleri yönü olmayan bir kasırga gibi zihnini içinde dönüyor,Chanyeol ellerini birbirlerine kenetlemiş,nefesini kısa aralıklarla titreyerek alıp veriyordu.
Uyan,Baekhyun!Lütfen,lütfen uyan!
Doktor kendisiyle beraber gelen iki hemşireye kısa bir baş sallaması ile işaret verdi ve hemşireler baekhyun'un iki yanına yaklaştılar.Hızlı ve sessiz bir şekilde,tüm hasta izleme sistemlerini,tüpleri ve boruları Baekhyun'un zayıf ve sararmış teninin üzerinden çıkarmaya başladılar.Chanyeol çaresizce yatağın sonunda olan biteni izliyordu.
''Yapılması gereken doğru şey bu,Chanyeol.Kolay olmadığını kabul ediyorum,ama yapılması gereken doğru şey bu.Burada onu bizimle ne kadar uzun tutarsak ona daha çok acı ve daha yavaş bir ölüm vereceğiz.'' Doktor Chanyeol'un yanında durarak ona açıklama yaptı.
Chanyeol ise sessiz kaldı.
Bir süre geçtikten sonra Baekhyun'un üzerinde kalan tek şey elektrokardiyogram monitörü ve vantilatördü;diğer her şey üzerinden sökülmüş ve odanın bir köşesine bırakılmıştı.
''Chanyeol ihtiyacın varsa sana hasta Byun Baekhyun ile vedalaşman için 5 dakika vereb--''
''Ever,lütfen.Sadece 5 dakika,lütfen.'' Chanyeol doktora bakarak aleleacele cevap verdi.
Doktor başını salladı.''Pekala.''
Hemşireler ve doktor Chanyeol ve Baekhyun'u başbaşa bırakarak odadan çıktılar.Kalp monitörünün monoton sesi odada yankılanan tek sesti,Chanyeol Baekhyun'un yanına gitti,ve hafif elleri kendininkilerin içine aldı.
Sanırım zaman geldi,huh,dev?
''Gitme,Baek.''
Yeniden karşılaşacağız.Bir gün.
''Yanımdan ayrılma,lütfen.''
Seni çok seviyorum,sevgilim.
Chanyeol'un sesi çatladı,yine ağlıyordu.''S-senden nefret ediyorum.''
Hayır,hayır etmiyorsun,dev.
''Senden nefret etmeliyim.Bana bunu yaptığın için senden çok fazla nefret etmeliyim,ama yapamıyorum.Yapabilsem her şey daha kolay olurdu.Beni neden incitiyorsun,Baek?''
Kasıtlı olarak asla yapmam,özür dilerim,Yeol.
''Neden bizim aşkımız da diğerlerininki gibi olamıyor?Neden bu kadar hızlı bitmek zorundaydı?Neden bizim aşkımız insanların çok bahsettiği o muhteşem aşklardan birine dönüşemiyor?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Will Follow You Into The Dark
FanficByun Baekhyun ölüydü.Öldüğü günü net bir şekilde hatırlıyordu;kollar onu korumak için etrafına sarılmıştı,ama çok geçti.Metalin bedenine çarptığında çıkardığı sesi,çatırdayan kemiklerin sesini,asfalta dağılan vücudun sesini..hepsini hatırlıyordu. Öl...