5. What?

206 15 3
                                    

On si mě k němu přitiskl ještě víc a řekl „protože se mi líbíš“. Odtáhla jsem se od něho a jen na něho zírala. Nevěřila jsem tomu, co jsem právě slyšela.

___________________________________________________________

„Harry? Jsi si jistý tím, co jsi právě řekl?“ ujišťovala jsem se.

„Ano jsem, myslím to naprosto vážně“ řekl a snažil se usmát.

Bolelo mě to. Nevěděla jsem, co mám dělat. Znám ho, jako toho kluka z plakátů, toho, co visí doma v Irsku nad mojí postelí. Nevím, co mu na to mám říct teď, když ho vidím podruhé v životě.

„Harry, nemyslím si, že bys to měl říkat, neznáme se“ snažila jsem se, nějak jemně naznačit.

„Co je tak špatného na tom, že ti řeknu, že se mi líbíš, to můžu říct klidně i holce v baru a nebude se zlobit“ řekl naštvaně a trochu mě odhodil.

„Harry promiň, zaskočilo mě to“ přišla jsem k němu a objala ho.“To je v pohodě“ řekl a usmál se.

Vyříkali jsme si to a šli zpět do obýváku, Harry už se usmíval a kluci se na mě taky usmáli. Sedla jsem si vedle Liama a ten do mě pohladil po rameni. „Díky, už od včera s ním nebyla řeč“ řekl a usmál se.

„Není za co, i já jsem to musela udělat, když jsem ho viděla smutnýho.“ Řekla jsme a oplatila mu úsměv.

„Lidi, mám hlad, co takhle udělat něco k obědu?“ vykřikl Niall a všichni se začali smát.

„Bože Nialle, ještě není ani dvanáct“ řekl Zayn.

„No a co, ale bude už za 10 minut a já mám prostě hlad“ řekl se zvýšeným tónem, ale bylo poznat, že to nemyslí zle.

„Prosimtě pojď, něco spolu uděláme“ zvedla jsem se a táhla Nialla do kuchyně, protože jsem nechtěla koukat, jak ho ostatní trápí.

„Jsi můj anděl Sarah“ řekl Niall a oba jsme se zasmáli.

Udělali jsme si špagety a za tu dobu jsme se v kuchyni strašně nasmáli, že se na nás museli chodit dívat kluci, protože nechápali, čemu se tak nahlas smějeme.

Ani jsem jim nemohla říct důvod, proč se směju, protože Niall mě rozesmál naprosto čímkoliv.

Když jsme dovařili špagety, tak si jich pár vzal, udělal z nich knír a běhal s ním po kuchyni. Smála jsem se mu, protože vypadal hrozně vtipně.

Sedli jsme si ke stolu a spořádali svoje porce hned. Naskládali jsme nádobí do myčky a přišel Harry.

„A pro nás nic nebude?“ řekl a smál se.

„Co si myslíš? Mě jste uvařit nechtěli, tak si teď uvařte sami“ řekl Niall, jako by se mu vyšklebovat.

„Pfff“ odfrkl Harry a odešel pryč.

„No a co my tady budeme dělat? Nemám tu já náhodou pracovat?“ zeptala jsem se kluků, když jsem přišla do obýváku.

„No víš, myslím, že jediní schopní práce jsme tu my dva“ řekl Liam a já jsem se začala smát, ostatním to asi vtipné nepřišlo, protože na Liama hodily vražedné výrazy.

„Ale no tak kluci, to byla sranda“ řekl Liam, jakoby se jich bál.

„Já ani nevím, proč tu dnes jsi, nikam nejdeme, takže nepotřebujeme obléct a učesat.“ Ozval se Zayn.

Thats just beginningWhere stories live. Discover now