Nemyslím si, že to vzal nějak zle, protože se spolu takhle normálně bavíme.
Napadlo mě, že bych se se Sarah mohla sejít a probrat to s ní, ale zase nechci, aby věděla, že mi to Niall řekl. Tahle situace bude ještě hodně složitá.
_________________________________________________
Z pohledu Sarah
Josh mě pomalu začal pokládat na záda, ale kontakt mezi námi nepřerušil. Líbal mě stále. Když už jsem ležela, lehl si nade mě, lokty se opřel vedle mé hlavy a začal letmými polibky sjíždět k mému krku a rukou začal zajíždět pod mé tílko. Jakmile se mi dotl břicha, projel mi tělem mráz, až jsem se zachvěla.
"V pohodě" dodala jsem, když zvedl hlavu a podíval se na mě.
Tílko mi začal vyhrhnovat nad pupík, kam přemístil dávku polibků.
Po chvíli jsem ho vytáhla za ramena a opět jsme se začali líbat, přičemž jsem mu přetáhla triko a hodila ho za pohovku.
Tak nějak jsme se přetočili a já jsem ležela na něm, spíš klečela. Dlaněma jsem přejížděla jeho vyrýsované svaly a on tam jen tak ležel a kousal se do rtu. Abych řekla pravdu, hodně mě to rozpalovalo, vypadal při tom neskutečně sexy.
"Ty to chceš?" chytl mé ruce a čekal na mou odpověď. V tu chvíli, jakoby mě přešla všechna chuť. Slezla jsem z něho a posadila se na kraj gauče, on se zvedl a sedl si ke mě. Paží mě chytil okolo ramen a přitiskl k sobě.
"Promiň" řekla jsem a cítila se strašně trapně. Nevěděla jsem, co v tu chvíli říct, tiskla jsem se na jeho nahé tělo a on se jen usmíval. Jakoby mu to vůbec nevadilo.
"Neomlouvej se, vím, že myslíš na něj." řekl a donutil mě, podívat se mu do očí. Nikdy jsem mu o Louisovi neřekla, ani o nikom jiném. Ví pouze o tom, co dělal Harry, neví o tom, že jsme se líbali, v podstatě neví nic.
"Egh..hm, cože?" vydala jsem ze sebe.
"Na Louise" řekl s naprostým klidem v hlase.
"A... jak o něm víš?" byla jsem překvapená.
"Prosímtě, to jsem poznal" řekl a pohladil mě po vlasech. V tu chvíli jsem neměla zábrany a prostě jsem mu musela říct, co se dnes stalo. Všechno od polibku s Harrym až přes city, které mám k Louisovi, dokonce i o tom, jak mě tu Niall uklidňoval.
Po dobu mého vyprávění se stihl obléct a když jsem dořekla poslední slovo, uvědomila jsem si, že s ním opět ležím na gauči, schoulená v jeho náručí a zaplavená slzama.
"Já jsem to na tobě viděl hned první den, jak si se na Louise koukala, jak si ho dlouho držela v objetí" řekl a pohladil mě v náručí.
"Hmm" nevěděla jsem, co mám odpovědět.
"Já kluky už nějakou chvílí znám nic si z toho nědělej, Harry je prostě takovej" dodal a místo toho, aby mě to uklidnilo, tak mě to spíš naštvalo.
"Takže si mám zvyknout na to, že mě využije a pak zase odkopne jako spousty dalších?" neudržela jsem se a začala zvyšovat hlas.
"Ne tak to není" řekl Josh tiše, zřejmě ho překvapila má až moc vyhrocená odpověď.
"Promiň" řekla jsem s očima plnýma slz a zabořila se mu do hrudi. On jen prsty přejížděl po mých zádech a občas si pohrával s prameny mých vlasů.
"Dobrý ránooo" zasmál se Josh, když jsem otevřela oči.
"Co...co.. cože? Kolik je hodin? To už je ráno? Musím do práce" začala jsem panikařit, Josh mě ale nepustil z jeho náručí.
"Klid, v práci máme být až v 8, je teprve 6" řekl a usmál se.
"A počkat, ty jsi tu byl celou noc.. A my jsme takhle spali? A proč si mi něco neřekl? Bože.. to je trapas" moje stydlivost se opět projevila.
"Ale, ale. Proč najednou tolik otázek" řekl se smíchem. "Nechtěl jsem tě budit, protože jsi byla taková roztomilá, když jsi spala a mě to nevadilo, ten gauč je pohodlný" řekl mile.
"Nunuuu" řekla jsem a dala mu pusu na tvář.
"mm, ta byla za co?" zeptal se. "Za to, že jsi tu pro mě byl, v podstatě nonstop." odpověděla jsem.
"Tak to abych tu zůstával častěji" řekl a oba jsme se zasmáli, já jsem se snažila vstát z gauče, ale Josh si ovšem neodpustil plácnutí po mém zadku.
"Ehm" odkašlala jsem si a odešla do svého pokoje. Myslela jsem, že když se tam chvíli zdržím, tak třeba odejde, ale pak se mi to zdálo vlastně jako docela blbý nápad.
Z pohledu Nialla
"Hej kluci, jdem zavolat Sarah, říkala mi, že má občas problémy se vstáváním, tak aby náhodou nezaspala, pokud už je vzhůru, tak aspoň pokecáme" řekl jsem klukům asi okolo sedmé ráno.
Všichni se nacpali vedle mě na gauč a čekali, co se bude dít.
"Ahooooj Nialle, copak potřebuješ?" přivítala mě mile, když v tom se kluci vrhli na mobil a začali do něj řvát.
"Vy idioti, dejte ten mobil sem. HNED"zakřičel jsem a okamžitě jsem měl mobil zpátky. Panečku, to je respekt.
"Omlouvám se ti, za moje nevychovaný kamarády" řekl jsem Sarah se smíchem a cítil, jak mě kluci probodávají pohledem.
"To je v pohodě, asi si budu muset zvykat. Tak? Něco se děje?" zeptala se. Přišlo mi, že už nemá tak blbou náladu jako včera.
"Nic nic, jen jsmě ti chtěli udělat budiiiiček" zavolal jsem do telefonu a kluci se přidali.
"Ahaa, tak to se bohužel nepovedlo, mě už budíček udělal Josh" odpověděl Sarah a začala se smát.
"Jo tak, vy si chodíte klepat na dveře, aby jste se vzbudili?" zeptal jsem se.
"Nenee, on u mě dnes zůstal přes noc." řekla Sarah a v tu chvíli jsem si uvědomil, že jsem to neměl nechávat na reproduktoru a určitě ani Sarah to nedošlo.
"Jo aha, tak hlavně aby jste přijeli včas. měj se pa" řekl jsem a rychle zavěsil, abych nestihl podělat ještě něco dalšího.
"Oni spolu choděj?" zeptal se mě najednou Zayn.
"Né, jen mají byty naproti sobě, tak spolu budou trávit asi víc času" odpověděl jsem.
"Josh je prý docela děvkař, tak ať si Sarah dává pozor." v tu chvíli bych Harryho nejradši zbil. ...ty máš co říkat, ty blbečku.. pomyslel jsem si.
"Tak zase dobrý prosimtě" snažil jsem se sám sebe uklidnit.
YOU ARE READING
Thats just beginning
FanfictionOsvědčí se mladá 18ti letá Sarah jako stylistka? Mladá dívka, která má ráda oblečení, nákupy, ale její největší zálibou je kreslení a navrhování oblečení. Studuje střední školu, kde se snaží vyučit na stylistku. Vyplatí se jí to? Stane se něco co n...