„Perrie dáš si něco k jídlu?“ zavolal Zayn z kuchyně.
„Mohl bys mi přinést tu musli tyčinku co tam máte?“ zeptala se mile Perrie.
Niall se Zaynem hráli na X-boxu, Harry byl pořád zalezlý ve svém pokoji a já jsem si povídala s Perrie. Vyprávěla mu různé zážitky, za tu dobu co se zná s kluky, vyprávěla mi o sobě, já jsem jí zase povídala o mém blbém životě. Začala jsem se cítit hloupě. Ve škole mě skoro šikanovali a teď tu sedím s kluky, s Perrie. Já, taková nicka.
„A jen tak mimo řečí se tě na něco zeptám“ řekla najednou Perrie a zašklebila se.
„Určitě si kluky znala už předtím, podle toho co jsi mi říkala. Který z nich je tvůj oblíbenec?“ řekla a usmála se.
„Noo, to je jasný že mám oblíbence. Už dlouho jsem chtěla vidět Louise, ten jeho sladký úsměv, fascinuje mě jeho slaďoučký hlas“ začala jsem vyprávět, ale Perrie mě přerušila.
„To s tebou musím souhlasit, strašně ráda Louise poslouchám, když mluví, má fakt sladkej hlas. Ale hlavně to neříkej Zaynovi“ řekla a obě jsme se začaly nahlas smát a kluci se na nás tak divně podívali.
„Určitě nejsme samy“. „Jen jsem z toho dnes měla takovou špatnou náladu. Zamilovala jsem se do něho ještě víc, když jsem ho viděla na vlastní oči. Bohužel mě dnes nebylo nejlíp, když jsem si uvědomila, že on má El. Dostal mě z toho až Niall, je to fakt zlatíčko“ řekla jsem smutně a Perrie mě objala.
„Zlatooo, na tohle nevím, co ti mám říct, protože Eleanor je opravdu super holka a byla bych nerada, kdyby jí Louis ublížil. Jen doufám, že to třeba přejde, najdeš si tu někoho jiného, nebo se ti Louis nebude tolik líbit. Není to moc utěšující, já vím, ale tohle je opravdu těžký“ řekla Perrie a pořád mě držela v objetí.
„To nic, nevyčítej si to, já tě chápu, budu se s tím muset smířit. Nesmím se tím teď zabývat, když jsem tu první den a budu tu ještě minimálně dva měsíce“ řekla jsem a Perrie se na mě usmála.
„Co bude k večeři?“ bylo slyšet ze schodů. Byl to Harry a vypadal tak neupraveně a ospale, asi si nahoře zdřímnul.
„Taky tě ráda vidím“ řekla se smíchem Perrie.
„Jo ahoj, nevšiml jsem si tě“ řekl Harry a podrbal se ve vlasech.
„Se Zaynem jsme přinesli kung-pao, tak si to můžeš ohřát, je to v kuchyni“ řekla Perrie.
Niall se Zaynem si ani nevšimli, že tam byl Harry, byli pořád zabraní do hraní.
„Máme barák sami pro sebe“ řekl Niall, který si právě dočetl smsku.
„Jakto?“ zeptala jsem se.
„Liam je s Danielle u jejích rodičů do zítra a Louis zůstane u Eleanor“ dořekl Niall a jakmile jsem slyšela konec té věty, jakoby se mi sevřelo hrdlo a bylo mi strašně zle. Niall hned zareagoval, protože věděl, co se mnou je. Vstal, šel ke mně a objal mě. Zayn se na nás divně podíval, protože nic nechápal, ale Perrie také věděla, v jaké jsem situaci, tak se se Zaynem začala o něčem bavit, aby nevyzvídal.
„Ale notak, mrzí mě to“ šeptal mi Niall do ucha a hladil mě po zádech.
„Chceš tu zůstat? Už je pozdě a já tě nenechám v tomhle stavu jet domů, můžeš přespat u mě, já budu spát tady na gauči“ cítila jsem, že o mě má opravdu starost, což mě na druhou stranu uklidňovalo.
YOU ARE READING
Thats just beginning
FanfictionOsvědčí se mladá 18ti letá Sarah jako stylistka? Mladá dívka, která má ráda oblečení, nákupy, ale její největší zálibou je kreslení a navrhování oblečení. Studuje střední školu, kde se snaží vyučit na stylistku. Vyplatí se jí to? Stane se něco co n...