"Už jsme dorazili, tak vstávej" řekla jsem mile a tahala ho z postele. Chytla jse ho za ruku abych ho vytáhla, ale on se mě celou cestu až do budovy nepustil. Před vchodem bylo pár fanynek a asi 4 fotografové, takže jakmile je Louis spatřil, pustil se mé ruky.
____________________________________________
Podívala jsem se na něho omluvným pohledem, měla jsem se ho pustit hned uvnitř. Akorát z toho bude mít problémy. On se jen usmál a šel dál.
Hned jak jsme vešli dovnitř, ujali se nás asistenti a takový lidé. Vůbec ani nevím, kdo to všechno byl. Bylo tak tolik lidí. Alan má své lidi snad i na to, že mu podají ubrousek.
"Harry, ty se posaď sem, pro tvou pleť bude potřeba dobrá péče" řekla Harrymu jedna z nějakých slečen, tak okolo 20ti let. Co si myslí, snad to nebrala pro Harryho jako urážku.
"Louisi, novej účes? Trošku to poupravíme, žádné zásadní změny" táhla Louise s sebou další slečna.
O Zayna zřejmě není třeba se strachovat, protože ten se vždy perfektně připraví doma. Jeho vlasy vypadají, jakoby právě přišel od kadeřnice. Ostatním jen trochu projeli vlasy gelem, nanesli malé množství pudru na obličej a mohlo se začít.
Než jsem odjela do Londýna, zkoukla jsem pár videí, kde byli kluci v nějakých show a zrovna tuhle Alanovu jsem viděla taky. Musím říct, ten Alan je fakt třída. Nemohla jsem se přestat smát.
__
"No tak ještě než vás kluci pustím zpátky domů, měl bych malý dotaz na závěr" dodal Alan ještě předtím, než to vše skončilo.
"Byla to náhlá změna programu, musel jsem to sem ale zaředit" napínal všechny. Ukázal na obrazovku a tam byla moje fotka a vedle ní, jak se držím s Louisem za ruku. A sakra, to se nemělo stát.
"No ehm... " začal Louis a byl poměrně zmatený, vůbec se mu nedivím, sama bych nevěděla, co tam říct. Ať si vymyslíte cokoliv, lidi si budou stejně myslet to své.
"To je moje dívka" vykřikl Niall a ve mě hrklo. Co to proboha dělá.
"Jo takhle, takže vy si je tak nějak půjčujete mezi sebou ty vaše holky" zeptal se provokativně Alan. "Proč se držela tady s Louisem, který má mimochodem krásnou Eleanor, za ruku?"nepřestával.
"Je pro to rozumné vysvětlení" ujal se toho rozumný Liam. Trochu jsem si oddechla, protože za kluky vždycky řeší problémy a podobný věci.
"Sarah a Louis jsou hodně dobří kamarádi a známe Nialla, ten chvíli neposedí, takže hned jak nám zastavilo auto, vyletěl ven, aby tu byl jako první. A jelikož Sarah tohle nezná, bála se těch ječících holek okolo, fotografů a tak, proto se jí Louis ujal a vzal jí za ruku. Nevidím na tom nic špatného. Víc bych se k tomu asi nevyjadřoval" řekl s naprostým klidem.
Alan k tomu sice měl ještě nějaké poznámky, ale kluky nechal v klidu odejít.
"Tohle jsme si nedomluvili kámo, jak to budeš teď vysvětlovat všem?" spustil Liam na Nialla hned jak přišli do zákulisí.
"Promiň, ale viděl si Louise, jak to na něj Alan spustil, co jsem měl dělat? Víš jak by média dokázala zničit vztah mezi El a Louisem, musel jsem něco udělat." zpovídal se Niall a bylo mi ho vážně líto. Zvedla jsem se a šla ho objat. 'Děkuju', pošeptala jsem mu do ucha a on mě pohladil po zádech.
"Co budeme teď dělat?" zeptal se Harry.
"Myslím, že ty nemusíš dělat nic" odsekl Niall. Byla bych nerada, kdyby na sebe byli hnusný jen kvůli mě.
"Dobře dobře, klid, jen jsem se zeptal" odpověděl Harry a odešel.
"Promiň Louisi, je to moje vina, kdyby nebylo mě, nebyli by jste v takové situaci." cítila jsem se vážně provinile.
"Není to tvoje vina" usmál se Louis a přitáhl si mě k sobě. Zabořila jsem mu hlavu do jeho hrudi a cítila tu nádhernou vůni.Bylo mi u něj tak dobře. Bylo to něco jiného než s Niallem.
"No, měl bych jeden nápad, je fakt dobrej" vykřikl najednou Niall. Kluci se hned začali chytat za hlavu, protože jeho nápady občas nedopadají dobře.
YOU ARE READING
Thats just beginning
FanfictionOsvědčí se mladá 18ti letá Sarah jako stylistka? Mladá dívka, která má ráda oblečení, nákupy, ale její největší zálibou je kreslení a navrhování oblečení. Studuje střední školu, kde se snaží vyučit na stylistku. Vyplatí se jí to? Stane se něco co n...