11.

136 7 3
                                    

"Oni spolu choděj?" zeptal se mě najednou Zayn. 

"Né, jen mají byty naproti sobě, tak spolu budou trávit asi víc času" odpověděl jsem.

"Josh je prý docela děvkař, tak ať si Sarah dává pozor." v tu chvíli bych Harryho nejradši zbil. ...ty máš co říkat, ty blbečku.. pomyslel jsem si.

"Tak zase dobrý prosimtě" snažil jsem se sám sebe uklidnit.

________________________________________________

Harryho pohled

"jdu otevřít" zvedl jsem se z gauče, když někdo zaklepal na dveře.

"Ugh ahoj" pozdravil jsem, když jsem ji viděl stát ve dveřích.

"čau" řekla Sarah a bez váhání vešla dovnitř, skoro se na mě ani nepodívala.

"Ahooooj" volal Niall, když sbíhal schody a běžel ji obejmout. Nejradši bych to udělal taky, ale nevím, jak by se na to ona tvářila po tom, co se stalo.

Dnes se chystáme do show k Alanovi, kam chodíme každý rok a Sarah by nám měla pomoct s oblečením. Radši bych, kdybych s ní nemusel zůstávat v jednom pokoji, až mi něco bude vybírat. No, samozřejmě že bych rád byl, ale sakra co ona si o mě bude myslet?

Pohled Sarah

"Harry, kde jsi?" snažila jsem se ho sehnat, abych mu pomohla s oblečením. Jemu není vlastně ani co vybírat, protože si vždy oblékne to co chce on a vždy skoro to samé.

"Tadyy" ozval se jeho hlas a slyšela jsem ho jak jde ke mě. 

Šli jsme do jeho pokoje, on se posadil na postel a já se začala prohrabovat jeho skříní. O tom, co se mezi námi stalo jsem nechtěla mluvit i na něm bylo vidět, že je mu to nepříjemné. Být tu se mnou sám a neříct ani slovo.

"Sarah?" vydal ze sebe. "Mm?" ozvala jsem se bez jediné známky zájmu, ani jsem se na něho neotočila. Ze skříně jsem vytáhla úzké tmavé rifle a bílé triko s hlubokým výstřihem, který odhalí jeho tetování na hrudi. K tomu jsem mu ještě vybrala šedé sako a donesla mu to k posteli. 

"Víš, asi jsem udělal blbost. Neměl jsem to dělat, omlouvám se" řekl. Když jsem se mu podívala do očí, poznala jsem že nelže. Byla v nich vidět lítost. 

"V pohodě,neřeš to, pokud se to nebude opakovat." řekla jsem chladně a odešla z pokoje. 

"Dobrý?" zastavil mě Niall před Harryho pokojem. Líbí se mi jak je starostlivý.

"Joo, nebyli jsme tam dlouho, tak se to dalo vydržet. Dělala jsem, co jsi mi říkal" odpověděla jsem mu a on se na mě usmál. Společně jsme šli do obýváku, kde už byli všichni ostatní a čekalo se jen na Harryho.

"Hej, co vy dva? Spolu něco máte?" ozval se Zayn, jakmile nás viděl přicházet.

"A co jako prosimtě?" řekl Niall a začal se smát.

"Nevim, se jen ptám. Vypadá to že jo, furt si někde něco špitáte, jste furt spolu" zvýšil hlas a tím upoutal pozornost Louise s Liamem, kteří zvedli hlavu od televize a dívali se na mě tázavým pohledem.

"Jsme kamarádi" řekla jsem dřív než Niall stačil zareagovat a v klidu se posadila na gauč mezi Zayna a Nialla. 

"Uvidíme za pár dní" obrátil se ke mě Zayn a řekl potichu. Jemně jsem do něho plácla a oba jsme se tomu zasmáli. Liam se na nás celou dobu díval a když viděl že jsem se na něho podívala, hned uhnul pohledem.

"No to ti to trvalo" zavolal Niall, když viděl přicházet Harryho. 

"Sorry, ještě jsem si potřeboval zavolat." omluvil se a my jsme se všichni začali pomalu zvedat, aby jsme se připravili k odchodu. 

Dnes už tu byla přichystaná větší dodávka, takže jsme se nemuseli rozdělovat do dvou aut. Z venku to vypadalo jako nějaká obyčejná firemní dodávka, ale když se otevřely dveře, nestačila jsem se divit. Byl tam tmavý koberec, na kterém byl položený menší gauč, naproti němu televizka, která stála na malém baru. Vypadalo to líp, než můj pokoj doma, u rodičů.

"Tak si nasedněte a pojedeme" ozval se někdo. Jeho hlas nepatřil ani jednomu  z kluků. Pak mi došlo, že je to Paul, který bude dnes řídit. 

JE TO JEN KOUSEK, PROTOŽE JSEM CHTĚLA PŘIDAT ASPON NĚCO, OMLOUVÁM SE ŽE JE TO TAK STRAŠNĚ POZDĚ A TEN DÍL JE O NIČEM.

Thats just beginningWhere stories live. Discover now