"Takže ty a Harry, tvůj první polibek?" ptal se zaskočeně.
"Jo.. no.. jo" nejradši bych teď utekla, ale z dodávky jedoucí po dálnici se to dá zvládnout těžko.
"Promiň, asi je ti to nepříjemné se o tom bavit" usmál se tím jeho sladkým úsměvem, který tak miluju. Nic jsem mu neodpověděla, jen se usmála.
_____________________________________________
Když jsem otevřela oči, zjistila jsem že naše dodávka stojí a všichni jsou pryč.
"Vyspala ses?" ozval se Louis a díky tomu jsem zjistila že mu vlastně ležím v klíně.
"Ježiš promiň" rychle jsem vstala a posadila se vedle něho.
"V klidu, rád jsem tě pozoroval jak spíš, bylo to sladký" řekl mile a pohladil mě po stehně. Na moment jsem trošku ztuhla, vypadalo to jako flirt. Já vlastně ani nevím co to je, nikdy jsem to nezažila.
"Kde to vlastně jsme?" změnila jsem radši téma, protože mi to bylo celkem trapné.
"Zbývá ještě tak půl hodina cesty, kluci se šli najíst a na záchod, můžeš si klidně ještě lehnout jestli chceš" radši tu budu s ním, než tam někde hledat kluky,ani nevím kde vlastně jsme.
"Ne to ne, ani nevím jak jsem tu usnula. Běž se taky najíst, kvůli mě jsi tu seděl a ani se nemohl hnout, já počkám vevnitř" začala jsem se obviňovat.
"Psst! Kdybych chtěl tak půjdu" řekl hlasitě až to vypadalo, jako bych z něho měla mít respekt. A taky že jsem měla.
"Jak ses vyspala?" vřítil se do dodávky Niall a v každé ruce držel nějaké jídlo.
"Pssst!" okřikla jsem ho, tak nějak jsme se s Louisem vyměnili a on mi usnul na rameni.
"Vy jste fakt sladkyyyy" řekl Niall a usmál se.
"Jo a tady máš bagetu, vzal jsem ti jednu navíc" ukousl si své bagety a podal mi jí.
"Děkuju si hodnej" řekla jsem a podívala se na Louise. Spal tak sladce, že jsem si ani tu bagetu nechtěla rozdělávat, aby ho ten rachot neprobudil. Musela jsem si ho vyfotit.
"Nech ho spát a pojď k nám, v noci s El docela řádili" volal na mě Zayn. AHA, pomyslela jsem si. Niall se na mě podíval takový lítostivým pohledem, ale co. Před klukama to nemůžu dát znát.
Louise jsem opatrně položila, on se zavrtal do polštáře a spal dál.
"Pojď seeem" Niall se pro mě natáhl a já jsem se mu posadila na klín.
"Wow" nezapomněl dodat Zayn. Už by jsme to měli asi ignorovat, protože on si tyhle poznámky asi nikdy neodpustí.
"Za čtvrt hodiny jsme tam" zavolal Paul zepředu.
"Tak si aspoň na tu chvíli zahrajeme flašku ne?" přišel Harry s nápadem.
Svlíkací jsme hned zavrhli, takže jsme mohli začít.
První jsem roztočila já.
"Takže Harry, vymyslel sis to, takže jsi první na řadě" řekl Zayn, který seděl po jeho pravici, proto měl za úkol mu vymyslet, co bude dělat.
"Polib Sarah" vyhrl bez přemýšlení. Bylo to víc než jasné, jsem tu jediná holka, takže počítám s tím, že většina úkolů bude směřovat na mě. Harry s tím neměl problém, i když bylo vidět, že trochu váhal, než se zvedl.
Vzal mě za ruce a vytáhl z Niallova klína. Stála jsem tam před ním, jako včera. Ten samý pohled do jeho krásných očí. Přiblížil se ke mě a dal mi pusu. Čekala jsem od něho víc. Když se na mě podíval, nedokázala jsem mu odolat, přiblížila jsem se k němu a znovu ho políbila. Teď už to nebyl obyčejný polibek. Začal mi sát mé rty, poznala jsem, že to chce víc než já. Že na to celou tu dobu čekal. Obě jeho ruce přesunul na mé boky, pevně je zmáčknul a přisunul si mě blíž k němu. Nepřestával mě líbat a já si nemohla odpustit slabý vzdech, když mě jemně kousl do spodního rtu.
Najednou, jakoby ve mě hrklo. Odtrhla jsem se od něho.
"Ehm, to bylo na čase." řekl Liam. Až teď mi došlo, jak to asi muselo vypadat.
"Sorry, nešlo jí odolat" zasmál se Harry a vzal to na sebe. V tu chvíli jsem byla tak ráda, že Louis spí. Vím že by mu to bylo jedno, ale už nevím, co by si myslel.
"To jsem netušil, že ho chceš" řekl Niall trochu ironicky, radši jsem si už sedla vedle něho na gauč.
"Nechci" řekla jsem celkem ostře.
"Nevypadalo to tak, docela jste se k sobě měli" už jsem ho ignorovala, protože ví jak na tom já jsem, takže nechápu, proč si nemůže odpustit tyhle narážky jako Zayn.
"Jdi prosím vzbudit Louise" poprosil mě Liam, když už jsme dorazili na místo.
"Louiii, vstávej" mluvila jsem na něho tiše, ale nereagoval. Pohladila jsem ho proto po rameni a on se v tu ránu vzbudil, úplně sebou trhl, asi se lekl.
"Co co?" ptal se vydešeně.
"Už jsme dorazili, tak vstávej" řekla jsem mile a tahala ho z postele. Chytla jse ho za ruku abych ho vytáhla, ale on se mě celou cestu až do budovy nepustil. Před vchodem bylo pár fanynek a asi 4 fotografové, takže jakmile je Louis spatřil, pustil se mé ruky.
YOU ARE READING
Thats just beginning
FanfictionOsvědčí se mladá 18ti letá Sarah jako stylistka? Mladá dívka, která má ráda oblečení, nákupy, ale její největší zálibou je kreslení a navrhování oblečení. Studuje střední školu, kde se snaží vyučit na stylistku. Vyplatí se jí to? Stane se něco co n...