12.

111 8 5
                                    

"Tak si nasedněte a pojedeme" ozval se někdo. Jeho hlas nepatřil ani jednomu  z kluků. Pak mi došlo, že je to Paul, který bude dnes řídit. 

_________________________________________________

Kluci mi jako správní gentlemani dali přednost, takže jsem si své místo mohla vybrat jako první. Když jsem zalezla více dozadu, všimla jsem si, že tam jsou i dvě malá lehátka, tak jsem neváhala a hupsla tam. 

"Heeej ty jsou naše!" slyšela jsem jakmile všichni nastoupili. Když jsem se podívala, Niall a Louis se na mě dívali tím pohledem 'vypadni'. 

"Uh sorry, myslela jsem, že můžu kam chci" omluvila jsem se a měla v plánu vstát.

"V klidu, Niall si dělal srandu. Sice to lehátko na kterém ležíš je moje, ale jsi dáma, takže teď je tvoje" řekl a usmál se. Věděla jsem že to myslí vážně, znělo to tak hezky romanticky. 

"Kam jdeeš?" řekla jsem potichu, když Louis vstal a šel směrem ke klukům.

"Říkala jsi, že jsi vstávala brzo, tak jsem tě tu chtěl nechat, třeba by jsi usnula. Přeci jen to bude hodina cesty" řekl mile a pořád tam jen tak stál a usmíval se. 

"Tak rozhodně nebudu spát, když jste tu všichni, sedni si, aspoň pokecáme. Ale jsi hodnej" řekla jsem mu a ukázala na místo vedle sebe, aby se posadil.

Niallův pohled

Když jsem se podíval na to lehátko a viděl jsem, jak tam Sarah s Louisem sedí pod jednou dekou a smějí se, věděl jsem, že si ti dva budou rozumět. Věděl jsem, že její šance nejsou nulové. V duchu jsem si přál, aby se na ní otočil a políbil jí. I přes to, že Eleanor mám strašně rád, ještě radši bych byl, kdyby byl Louis se Sarah. Nevím proč, za těch pár dní jí mám prostě rád, záleží mi na ní. 

"Hej, vnímáš vůbec?" drknul do mě Liam a vyrušil mě tak z přemýšlení.

"Jo, sorry. Zamyslel jsem se" odpověděl jsem a změnil směr pohledu, který stále směřoval na ty dva. 

"Že ona se ti líbí?" přidal se Zayn.

"Ježiš ty s tím nedáš pokoj co? Jakoby nestačily ty kecy ráno. Samozřejmě že se mi líbí, vždyť se na ní podívej, je to krásná holka" viděl jsem jak Zayn neví co má říct.

"Fajn, promiň, jen se uklidni" řekl a zasmál se. 

Pohled Sarah

"No.. víš.. tak nějak ještě žádnýho" cítila jsem, že mi trochu začínají červenat tváře. 

"Počkej, žertuješ žejo?" nevěřil mi a myslel si, že kecám.

"Vážně, tam u nás jsem pro všechny taková šedá myš, nikdo o mě nemá zájem" styděla jsem se, když jsme se o tom bavili. Přiznat někomu, ke komu něco cítím, že vlastně ani nevím, jaké je to jít s milovanou osobu za ruku. Je to těžké, ponižující. 

"Chceš mi říct, že tak krásná holka jako ty ještě nenarazila na žádnýho borce?" ptal se už trochu vážněji.

"No" podívala jsem se na Harryho. To byl vlastně můj první zážitek s klukem. 

"Takže ty a Harry, tvůj první polibek?" ptal se zaskočeně.

"Jo.. no.. jo" nejradši bych teď utekla, ale z dodávky jedoucí po dálnici se to dá zvládnout těžko. 

"Promiň, asi je ti to nepříjemné se o tom bavit" usmál se tím jeho sladkým úsměvem, který tak miluju. Nic jsem mu neodpověděla, jen se usmála. 

JE TU DALŠÍ DÍL A JÁ SE OMLOUVÁM, ŽE JE ZASE TAK KRÁTKÝ, ALE PÍŠU JE PO VEČERECH A NEMÁM MOC NÁPADY, TAK CHCI ABY JSTE TU MĚLI ASPOŇ NĚCO.

PIŠTE DO KOMENTÁŘŮ, SKÝM CHCETE ABY SARAH BYLA xx

Thats just beginningWhere stories live. Discover now