"Ezt jól elbasztam!"
Leültem a kanapéra, megfogtam egyik párnát, és belefúrtam a fejem. Egyszercsak éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy, és két erős kar körém fonódik.
- Miért búslakodik itt egy Styles? - Szólal meg Harry. Nem válaszoltam, annyira meglapődtem. Hirtelen eltolt magától, és a szemembe nézett. Ismét vigyorogni kezdett, amint meglátta piruló arcomat. - Aranyos vagy, amikor elpirulsz! - Piszkált tovább, mire én az arcába dobtam a párnát. Elnevette magát, majd visszadobta a párnát. Nem is lett volna baj,ha nem dobja annyira erősen, és nem esek le az ágyról. Röhögve guggolt le mellém, és a kezét nyújtotta. - Bocsi! - Megragadtam a kezét, és magam mellé rántottam.
- Megbocsájtok! - Nevettem én is.
- Heeeej, ez gonosz volt! - Felémfordította a fejét, és úgy figyelt engem. Én is arra fordultam, így találkozott a tekintetünk. Már egy ideje csendben, mosolyogva figyeltük egymást, mikor Niall hirtelen mellettünk termett.
- Srácok, a két Styles egymásra talált. - Ordította el magát, mire Harry is és én is hozzávágtunk egy-egy párnát.
- Fogd be,Niall! - Ordítottuk le egyszerre, mire a konyhából nevetést hallottunk.
- Én a helyedben befognám, Horan. - Kiabált Liam.
- Ez fura volt. - Dörzsölte az arcát, ahol eltalálta a párna. Erre Harryvel megint megfogtunk egy-egy párnát, és készültünk, hogy nekivágjuk, de Niall elvisította magát.
- Wáááá... - Visított lányos hangon, majd a konyhába szaladt. A fiúk csak röhögtek rajta.
- Na mi van Nialler? Összefogtak a Stylesok? - Röhögött Lou.
- De nem is akármennyire. - Lihegett Horan.
- Na menj vissza, mert valamit elcseszel itt. - Lökdöste ki az ajtón Liam.
- Nem, nem, nem! Azt nem élném túl. - Elkezdte karmolászni az ajtófélfát, nem akart kijönni.
Én felálltam a földről, és felsegítettem Harryt is.
- Ezt nem fordítva kéne? - Szólt oda Niall, immáron a kanapén ülve. Ismét hozzávágtunk két párnát. Szegény Niall.
- Naa! Miért kell mindig bántani? - Durcizott be, és dühösen kirobogott az ajtón.
- Ezt elintéztétek, most megy sírni. - Jött be nevetve Lou.
- Ne bántsátok már! Eleget kapott. - Szomorodtam el egy kicsit. Tudom, hogy csak megjátszotta magát, de azért sajnálom.
- Menj utána, hős szerelmes! - Veregette meg a hátam Louis.
- Utána is megyek! - Megindultam az ajtó felé. Ők csak a hasukat fogva röhögtek. Már épp kinyitottam az ajtót, mikor eljutott az agyamig, hogy mit is mondtam. - Heeeej! - Fordultam vissza, már én is nevetve.
YOU ARE READING
Shut up,Styles
Fanfiction" Ha tudtam volna, hogy az álmoknak ekkora hatalma van, talán sohasem akarnék elaludni."