15.rész

3.8K 198 3
                                    

Amikor felértünk a szobába, Harry letett az ágyra. Fölém hajolt, majd egy puszit nyomott a számra, és visszament az ajtóhoz. Felültem, karjaim keresztbefontam a mellkason előtt, és próbáltam mérgesen nézni, ám ez nem jött össze. Kulcsra zárta az ajtót, majd felém fordult. Elnevette magát arckifejezésemet látva, majd elkezdett vetkőzni. Levette a pólóját, így rálátásom nyílt kidolgozott felsőtestére. Arcom azonnal lángolni kezdett. Levette a nadrágját, mire kikerekedett szemmel bámultam rá. Már csak egy boxer volt rajta, mikor elindult felém. Póbáltam elterelni a gondolataim arról, hogy Harry Styles egyszál gatyában felém tart, ezért kérdőre vontam az előbb történtek miatt.

- Te nem vagy normális! Miért kellett felcipelned, mint egy zsák krumplit?

Lefeküdt mellém, majd magárahúzta a takarót, és kényelmesen befészkelte magát.

- Ez még mindig az én ágyam! - Bökdöstem a hasát, mire megragadta a karom.

- És vagy olyan kedves, hogy megosztod velem. - Mosolygott.

- Inkább aludnék Louival, mint veled! - Kezdtem el a másik kezemmel bökdösni. Morgott egyet, megfogta mindkét kezem, és hátradöntött az ágyon. Karjaim egyik kezével a fejem fölött tartotta, másik kezét pedig a derekamra tette.

- Épp ezért zártam be az ajtót! - Nevetett, és az oldalamat cirógatta. Zavaromban nem mertem a szemébe nézni, az arcom vörösebb lehetett, mint egy paradicsom. Basszus...ilyenkor gondolkozok el azon, hogy miért hagyom a zárban a kulcsot?!



Shut up,StylesWhere stories live. Discover now