"ty Jeho nádherné smaragdy„

236 15 1
                                    

Vešli jsme do budovy a já vydechl.tuto školu jsem miloval. Nějakým způsobem mě dělala šťastným. Museli jsme se rozloučit se Zaynem
a jít do třídy.Když jsme přišli do třídy viděli jsme spoustu holek jak se vítají a ukazují si fotky z prázdnin. S Niallem jsme si sedli do předposlední lavice a povídali jsme si až do začátku hodiny. Když začala hodina přišel do třídy ředitel a za ním šli dva kluci. Oba byli celkem hezcí. Jednomu mohlo být tak jako mě a tomu druhýmu tak maximálně pětadvacet.
"Vítám vás třído zase po prázdninách, určitě jste čekali vaší třídní učitelku paní thompsnovou. Bohužel dostala infarkt a neví se kdy se uzdraví a kdy by mohla nastoupit, jestli ještě někdy nastoupí no a proto na naší školu nastupuje nový učitel pan Payne. Bude ninní vaším třídním učitelem. Bude vás učit angličtinu a tělocvik.

Liam (Payne)
Ředitel ještě něco dlouze říkal a já se zatím rozhlížel po třídě. Všichni to byli stejní fakani jako na každé škole. Po chvíli můj pohled zabloudil do předposlední lavice. Byl tam celkem pohledný blonďáček ale to co seděli vedle něj snad nemohl být ani člověk. To musí být anděl. Jeho krásné hnědé vlasy s roztomilím rozcuchem. Jeho tvář byla božská. Jeho oči přes brejle vypadali velce a tak jsem je dobře viděl. Tak krásnou modř jsem ještě neviděl. A musím uznat že se umí dobře oblékat. To oblečení mu seklo. Hodně
mi připomínal to ďábelské stvoření luka Adamse kvůli kterému mě vyhodili ale to už je dávno(vysvětlení v další části) znova už se zamilovat nesmím.

Louis
"Tak a ninní vám chci představit vašeho nového spolužáka Harryho Stylese.
Uviděl jsem ho a podlomili se mi kolena. Spadl jsem a všichni se začali smát. Niall mi pomohl vstát."pane tomlinsone laskavě nedělejte kraviny,děkuji." Napomenul mě ředitel. Protočil jsem panenkama a omluvil se. Znovu jsem se podíval na Harryho. Jeho zelené smaragdy na mě překvapeně mrkali. Nechápal jsem proč? Vypadal jsem nějak blbě?"no a protože Harry je z Ameriky a Londýn moc dobře nezná potřeboval by někoho kdo by mu londýn ukázal. Co třeba vy pane Tomlinsone? Měl byste dneska čas?" jenom jsem nechápavě a překvapeně na něj koukal." no v-vít-te j-já," bylo to jediné co jsem dokázal ze sebe dostat. "Věřím že to tvládneš. Svěřuji ti Harryho pod ochraná křídla. Jenom jsem si povzdych . Co jsem měl dělat.
"Běž si sednout támhle do poslední lavice harry. Sedl si za mě. Naskočila mi husí kůže.
Naštěstí začalo zvonit. "No začnete další hodinu." řekl ředitel a s Milím úsměvem odešel. Všechny holky běželi k Harryho lavici. "Já jsem mellisa a jsem nezadaná, já jsem Emma a umím skvěle masírovat, Harry nechtěl bys jít dneska ven?". Holky se u harryho lavice přeřvávali. Furt na něj. Kouleli svoje namalovaný oči a rozepínali si svetry a košile aby měli větší výstřich."Dámy klid musím se přece seznámit se svým ochráncem. Všechny holky se rozesmály a odešly a Harry přistoupil ke mě." čau, harry, tak ty mě máš provést Londýnem? Jeho hlas byl mírně nakřaplý ale tak laskavý a jemný. "J-jo říkej mi l-lou-louis máš dneska po- po škole č-čas? "Nemusíš být tak nervozní brouku" ušklíbl se. Potom se ke mě naklonil a zašeptal mi do ucha. "Počkam na tebe před školou louisi." a skousl mi ušní lalůček. Zavzdychal jsem.zazvonilo a Harry si šel sednout do jeho lavice. Co to sakra bylo? Řekl jsem si pro sebe. Otřel si upocené čelo. Otočil jsem se na Harryho a on na mě mrkl a poslal mi vzdušný polibek. Ach ty jeho oči.Ty jeho nádherné smaragdy. Musel jsem si skousnout ret. Harry se ke mě naklonil a zašeptal mi do ucha," uklidni se Louisi, snad jsem tě nějak nevzrušil. A nezapomněl na svůj úšklebek. To mi zrovna moc nepomohlo. Potom už jsme všichni jen čekali až přide náš nový učitel.

Ahoj, pro začátek se omlouvám že mi to tak trvalo, ale to vždycky trvá než napíšu další část. A zvláštní je že vždycky píšu v noci. Nemohu se na příběh soustředit když je den. Proto ty příběhy vycházejí v noci. Za druhé, musím vám strašně poděkovat za 20 přečtení na minulé části. Wau je to neuvěřitelný jste ůžasní. Za třetí, začala jsem psát příběh o Harrym Potterovi a Dracovi Malfoyovi. Prosím napište do komentářů jestli tento příběh chcete. Nechci to psát, dát si stím práci a potom aby to nikdo nečetl. za čtvrtý, omlouvám se že tento příběh jen něco málo přes 700 slov ale fakt budu psát delší části slibuji. A za pátý, příští díl bude vysvětlení proč Liama vyhodili z minulý školy. Tak to by bylo pro dnešek vše, budu ráda za každý komentář a vote.Zatím se s váma loučí vaše tajemná,neobjevená spisovatelka 14.:)

Kluk Který mi změnil životKde žijí příběhy. Začni objevovat