Niall
Čekal jsem na Zayna už půl hodiny a stále nepřicházel.Nevím co mi chtěl říct ale dost mě to zajímalo.Zajímalo mě jak mi chce vysvětlit to že kouřil Harrymu i přes to že je se mnou a Harrymu to očividně nevadilo i přes to že má Louise. Na tom bruslení jsem prostě ujel.Neříkám že Zaynovi nedůvěřuji jenom prostě se jím nechci ovládat a to může pokud to bude vědět nebo to prostě pozná což s jeho zkušenostmi ve vztahu nemůže takže to před ním jednoduše chci skrýt i když si myslím že to zanedlouho stejně odhalí.Ale nemusel si vybíjet vztek takhle,podváděním ale třeba mi k tomu dá rozumné vysvětlení.Co to kecám? Na tohle neexistuje vysvětlení.Třeba jsem vážně tak špatný v posteli že si to prostě potřebuje vynahrazovat u někoho jiného ale myslel jsem že se mu to ten večer v koupelně líbilo,no očividně jsem se spletl tak proč tu ještě stojím? Určitě ze mě chtěl udělat jenom naprostého naivního idiota.
Pomalu jsem se začal zvedat když ke mě přiběhl udýchaný Zayn. "Promiň Ni že jsem tě nechal tak dlouho čekat ale potřeboval jsem najít někoho kdo mi pomůže ti tuhle situaci vysvětlit." Nechápavě jsem se na něj podíval ale v ten moment si vedle mě na obrubník na kterém jsme seděli,přisedl menší blonďáček s tmavě hnědýma očima."Nialle tohle je Joey, Joey tohle je Niall. představil nás Zayn a já byl ještě zmatenější než doteď."Tě-těší mě" Podal jsem mu ruku a ten jí opatrně přijal."Ahoj Nialle já bych ti potřeboval říct jak to celé je s Harrym" Roztřeseně se koukl přes moje rameno na Zeeho a ten mu věnoval povzbudivý pohled a pobídl ho aby pokračoval."No hele nevím co dělal přede mnou...teda.vlastně vím nebo-sakra- Zayne to nejde." bylo vidět že je to pro něj hodně těžké.Vzal jsem jeho ruce do svých a pohledem jsem se ho snažil uklidnit."No takže to asi začalo když mi bylo před dvouma týdny osmnáct a rozhodl se jít do baru. No a uviděl jsem tam Harryho a dost se mi zalíbil ale nikdy jsem s ním neměl šanci promluvit protože si tam vždy vyhlédl nějakého kluka,pozval ho na pár drinků a s ním taky odešel." na chvíli přestal aby mohl zahnat slzy které měl v očích. Napjatě jsem poslouchal a přitom periferně pokukoval po Zaynovi. "Bylo to hodně těžký protože jsem si začínal uvědomovat že tam nechodím abych se pobavil ale že tam každý den vysedávám kvůli němu.Chodil tam téměř každý den a pokaždé odcházel s někým jiným a mě to nehorázně bolelo,protože jsem od první chvíle co jsem ho uviděl chtěl aby mi někdy aspoň jeden večer dával pozornost jako jim.A splnilo se mi to až včera kdy jsem udělal jeden odvážný krok a přisedl si k němu. skončilo to tak jako s těma ostatníma,povídali jsme si a popíjeli a já pořád tak nějak vnímal že ke mě chová větší náklonnost než k ostatním i když to byla kravina.Potom mě pozval k sobě a asi víš co následovalo." chvíli to potřeboval rozdýchat a já si mezi tím v hlavě dával pět a pět dohromady.Opravdu Harry Louise podvádí? "No pokračuj" Pobídl jsem ho když už byl zticha moc dlouho."No a prostě mi dneska ráno oznámil že to byl jen sex na jednu noc a že už se nikdy neuvidíme ale já se nechtěl tak lehce vzdát,hádal jsem se s ním a chtěl ho přesvědčit že by nám to mohlo klapat jenže on mi prostě řekl že není na vztahy,chápeš? Není na vztahy takže jsem se naštval a odešel." Nemohl jsem tomu uvěřit,vážně je Harry takový? "No a co to má společného s tím že mě Zayn podvedl?" Schválně jsem mluvil na Joeyho a ne na Zayna."Nialle začalo to když jsme se pohádali,hrozně jsem brečel a potřeboval jsem se někomu vyzpovídat a napadl mě Harry tak jsem k němu šel." Začal vyprávět Zayn a já se na něho otočil.Nevypadal že by mi chtěl lhát a já jsem byl rozhodnut mu zkusit věřit."Normálně jsem se mu vyzpovídal a tak,on mě utěšoval jenže pak mě políbil."
"Cože?" vyjekl jsem a napnul se.Ten parchant,jak si to může dovolit.Měl jsem chuť jít za ním a rozkopat mu držku.Začal jsem se zvedat abych tomu hajzlovi něco řekl ale dvě ruce mě donutili si sednou zpátky."Co to děláš Nialle?"
ČTEŠ
Kluk Který mi změnil život
FanfictionLouis tomlinson je 18cti lety kluk který chodí na střední školu. Je hrozný šprt a má jenom jednoho kamaráda Nialla horana který se mu ve škole snaží být oporou. Žije se svojí babičkou a mladším bráchou Zaynem ( 15 let)uprostřed Londýna. Harry styles...