já tu vždy pro tebe budu :)

160 10 3
                                    

zayn

S Niallem jsme dorazili k zastávce a čekali na autobus.Celou dobu bylo ticho a mě to přivádělo k šílenství.Většinou když jsme někam s Niallem šli tak nezavřel klapačku, a teď? Co jsem mohl udělat špatně?Že jsem flirtoval s Harrym? Ale proč by mu to vadilo?Že by žárlil?ale to je kravina,vždyť jsme jenom kamarádi,ani nevím proč o tomhle přemýšlím.

Niall

Zayn mě totálně vytočil,Jako by nestačilo že se za ním každá druhá holka ve škole otočila,on ještě musí flirtovat s tím největším dementem na škole."Co sis od toho sliboval,jako to se chceš hned první rok na střední nechat ojet největ idiotem světa?" vyjel jsem po Zaynovi, protože to byla pravda,já takovýhle kluky moc dobře znám,oblbnou vás sladkýma řečičkama,vy jim propadnete v domění že to cítí stejně,využijou vás a potom odkopnou,už jsem s jedním takovým týpkem tu čest měl,a bouhužel jsem sním přišel o mojí nevinnost.ach, jak jsem byl naivní,ale bylo mi tenkrát čtrnáct,co jsem měl dělat.a proto nechci aby Zayn zažil to samé,už toho měl za sebou hodně špatného,nechci aby zažil ještě něco takového.A taky jsem možná trošičku žárlil......dobře žárlil jsem hodně.Zayna jsem miloval už dobrý čtyři roky, ale nikdy jsem mu to neřekl,a proč taky?vždyť on o mě nikdy neprojevil zájem,je jasné že náš vztah bere pouze jako kamarádský,a to mě ničí,ale zase s ním radši budu jenom kamarád než aby mě celý život nenáviděl. "prosimtě Nialle je mi patnáct,chtěl jsem se jen trochu pobavit nemínil jsem s ním hned spát. řekl pobaveným toném."ale on to míní udělat"odpověděl jsem stručně."Harry takový určitě není,a vůbec co ty se do toho sereš?nevšiml jsem si že bychom spolu chodili." 'Ale mohli bysme' problesklo mi hlavou."Zaynie,jen mám o tebe starost,copak nevidíš jak se Harry chová?nechci abys dopadnul jako já" "co-co tím myslíš jako ty?"Řekl nechápavě Zayn a já si uvědomil že jsem mu prozradil moje největší tajemství o kterém věděl jenom Louis,Vlastně to on mi tenkrát z toho pomohl ven,a já jsem mu za to nesmírně vděčný."Co?,nic Zee asi jsem se pře-přeřekl nech to být.řekl jsem nervozně v domnění že to Zayn nepozná,nechtěl jsem mu to říkat,co by si potom o mě myslel,nechtěl jsem ho ztratit jenom kvůli mojí blbosti.Zayn se ale uchechtl a naklonil se k mému uchu a začal mi do něho šeptat:"Nialle,Nialle,znám tě dvanáct let a v životě jsi neuměl lhát takže teď hezky Zeemu řekneš co si tím myslel, ano?" Zayn se odtáhl a já jenom nepřítomně stál.Bylo to zatím to nejintimnější k čemu jsme se se Zaynem dostali."fajn když to potřebuješ vědět,ale slib mi jedno,budeme pořád kamarádi ano?" "Ni, nemůže to být přece tak hrozné aby to zničilo naše přátelství,takže povídej." usmál se. Já sklopil pohled protože jsem nechtěl vidět jeho výraz až mu povím celou pravdu."takže-jak bych asi začal,-prostě,no když mi bylo čtrnáct tak jsem potkal jednoho kluka,jmenoval se Andy Graham no a začal mě oblbovat řečma jak jsem krásný,roztomilý a tak.asi po měsíci kdy mi nosil samé kytky,plyšáky a tak, jsem se do něj bezhlavě zamiloval.začali jsme spolu chodit.dělali jsme všechno jako normální páry,chodili jsme na rande,líbali se,ale nikdy jsme nezašli dál.Po měsíci našeho vztahu mi Andy začal říkat že by jsme měli zajít dál ale já se hrozně bál a navíc mi bylo jenom čtrnáct ještě jsem to nechtěl.jenže on to do mě hustil ve dne v noci,doslova.například mi uprostřed noci posílal SMSky do kterých psal jenom jedno slovo. SEX! začínal jsem z toho šílet,tak jsem si řekl že když se spolu vyspíme tak toho nechá a tak jsem souhlasil.vyspali jsme se spolu a když jsem se ráno probudil v jeho posteli už tam nebyl.Místo něho tam ležel vzkaz.Naivně jsem si myslel že je to nějaké romantické psaníčko ale OMYL!bylo tam napsáno něco co se ani zdaleka nepodobalo zamilovanému vzkazu a to co tam napsal si budu do smrti pamatovat."Opravdu sis myslel že tě miluju?Omyl.drahý Nialle jsi jen další děvka na mém seznamu, další z mnoha co naletěli a upřímně? nikdy tě nikdo nebude milovat,jsi jen děvka Nialle a nikdo nemůže milovat děvku.Každopádně šukačka dobrá měl by ses tím živit.s láskou tvůj Andy".V tu chvíli jsem jsem nevěděl co mám dělat.pořád jsem naivně doufal že si Andy jenom dělal srandu ale to jsem se šeredně spletl.Když jsem další ráno přišel do školy,všichni se mi smáli.Všichni na mě řvali 'děvko' včele byl Andy a jeho parta která všem ukazovala fotky z té noci a já ani nevěděl že mě fotil.měl jsem chuť křičet.utekl jsem na záchody a naplno se rozbrečel.za nedlouho tam přišla Andyho parta a začala do mě kopat a dávat mi pěsti.když už jsem si myslel že umřu jak to bolelo se objevil Louis.tenkrát jsem se sním ještě nebavil."můžete ho nechat na pokoji,udělal vám snad něco?" zakřičel na ně a oni toho nechali."vida tak děvka si našla náhradu jo? ale Nialle myslel jsem že máš teda lepší vkus."řekli a zmlátili ho taky.po pár minutách odešli a my tam zůstali s Louisem a povídali si. To louis mi pomohl přežít zbytek základky a za to mu budu na dosmrti vděčnej protože nebýt jeho,asi bych skočil protože on mi byl celý dva roky oporou.tak teď víš všechno spokojenej?"vychrlil jsem na něj všechno a snažil se zadržet slzy ale nešlo to.zhroutil jsem se mu do klína a naplno se rozbrečel."Nialle pojď už je tu autobus"bylo jediný co řekl.vyšli jsme tedy do autobusu a sedli si."Nialle nevěděl jsem to promiň,je-je mi to líto ale chci abys věděl že jsem tu vždy pro tebe a kdybys měl zase nějaký problém tak s ním můžeš přijít za mnou,jseš můj nejlepší kamarád a já tu vždy pro tebe budu.

takže ahoj,jsem tu s novým dílem a dnešní díl je teda z pohledu Nialla a Zayna a je celkem o ničem ale dozvěděli jsme se něco o Niallovo nepříjemné minulosti.každopádně na mém profilu už je zveřejněný prolog k nové povídce love in murderer(zamilován do vraha) takže se na něj běžte honem mrknout :D. dneska je to nějak přes 900 slov takže rekord wau.:D tak už vás nebudu nudit míma řečma a zatím se s váme loučí vaše sugar1441.

Ps:tenhle díl věnuju @Karry114 protože je prostě úžasná,dokonalá  a prostě všechno takže si tenhle díl užij :)

PS1:za deset dní jsou moje narozky....WAU (stejně vím že to nikoho nezajímá ale co,musela jsem to sem napsat a udělat si radost :))

Ps2: ten gif je tak nehorázně cute :)  :* :*

Kluk Který mi změnil životKde žijí příběhy. Začni objevovat