Louis
"louisi-já"Bylo jediné co Harry vyslovil. věděl jsem že na to nebude moct nic říct,protože to byla pravda,ale i tak jsem poznal že na něj nejsem naštvaný.věděl jsem že mě má dokonale omotaného kolem prstu,takže kdyby řekl ať skočim z útesu, skočim.Totálně mě ovládá a já se za to nenáviděl.Styděl jsem se za to že jsem mu propadl za jeden den i když jsem se tomu snažil bránit ale prostě to nešlo.Ale musel jsem se ještě naposledy ujistit v mé domněnce. pomalu jsem k němu přišel až byly naše obličeje jen pár centimentrů od sebe."Co to děláš?" zeptal se sebevědomě a pobaveně Harry."Experimentuji s citama" odpověděl jsem mu stručně a snažil se ještě víc naklonit k jeho obličeji ale tak aby jsme neměli možnost se dotýkat rty."Louisi líbal jsi se vůbec někdy?" Řekl a nepřestával mi hledět do očí."Ne Harry, ale chci se poprvé líbat s tebou takže to neprotahuj a udělej to!" Harry se ušklíbl a spojil naše rty.už tolikrát jsem četl v dívčích románech(ano čtu dívčí romány tak se mi za to nesmějte)o prvním polibku,o tom jak měli ten nejhezčí pocit v životě.A já měl právě možnost ten pocit cítit také.To mravenčení po celém těle,ty ohňostroje vybuchující v mém břiše,ten pocit proudící elektřiny na každém místě kde se mě dotkl.Jako by se zastavil čas a byly jsme jenom my dva.Harry pomalu pohl rty oproti mým a já absolutně nevěděl co dělat,tak jsem napodoboval Harryho pohyby.a po chvíli už jsem si byl v polibku daleko jistější tak jsem mu dal ruce okolo krku a nechal se unášet tím dokonalím pocitem.Tím dokonalím pocitem zamilovanosti.zajímalo by mě jestli to Harry cítí stejně.Tak moc jsem tomu chtěl uvěřit,ale část mě mi napovídala že si ten sexy kluk se mnou jenom hraje, ale já to nevnímal,nebo spíš jsem to nechtěl vnímat,Protože jsem se zamiloval do Harryho Stylese.
Harry
Líbilo se mi jak byl Louis v tomhle nezkušený a nějakým způsobem mi to přišlo roztomilý a upřímně jsem ani nečekal že by mi podlehnul za jeden den.schválně jestli zajdeme ještě dál.Chytl jsem Louise pod zadkem a zvedl ho,ten okamžitě obmotal své nohy okolo mých boků a já se s jeho tělem přemístil na trávu do které jsem ho položil a nelehl na něj."Harr-rry co t-to dě-děláš?" Zeptal se rozklepaně Louis a já se jenom uchechtl nad jeho nevinností."Neměl bych se spíš ptát já?Ještě před deseti minutami jsi mi tvrdil že nejsi teplá buzna a že nikdy nezasunu do tvého dokonalého zadečku ta proč se se mnou teď pokoušíš o to co jsi nechtěl, hm?" jemně jsem nasál jeho kůži na krku a skousl ji."Nebo mám spíš říct že si si myslel že to nechceš Lou,hm?" šeptal jsem mu svůdně do ouška. "Harry j-já nevadí mi to co děláš ale ještě s tebou nechci.....no......však víš co myslím. já to věděl že se mnou nebude chtít hned spát upřímně jsem v to ani moc nedoufal a tak jsem se rozhodl hrát tu jeho pošahanou hru s citama. Teda,pro něj to hra nejspíš není ale já jsem v tomhle vztahu měl jenom jeden cíl. Vojet a nechat.stejně jako jsem to udělal s tolika před ním.Louis je sice krásný,milý a hodný kluk,ale není pro mě,já nejsem na vztahy a jestli se do mě zamiluje bude to jeho problém,já jenom toužil po jeho těle a udělám vše proto abych si ho užil do sytosti a jestli na to přistoupí jenom v domění že ho miluju jsem ochotný ho o tom přesvědčit.
Tak jo,dneska trochu kratší díl ale myslím že se v něm událo spoustu takže si myslím že to nevadí.Každopádně si myslím že to trochu urychluji alee za prvé:ten příběch stejně plánuji tak na max.20 částí a za druhé:tohle je jenom začátek,příběch se teprve rozjede :D. Dále mi příjde že jsem v tomhle příběhu udělala trochu svini a z Louise takovou naivní ovečku nemyslíte? Já doufám ale že se vám příběh i tak líbí a že ho budete číst dál.zatím se s váma loučí vaše sugar1441
Ps:hrozně vám děkuji za 600 přečtení,jste užasní a já vas miluju :) :D :* :* :* :*
Ps1: Za 5 dní jsou moje narozky....WAU! (já vím že vás to nudí a nezajímá ale já to sem prostě musím napsat.že bychom si z toho udělali ritual k tomuto příběhu? :D)
ČTEŠ
Kluk Který mi změnil život
FanfictionLouis tomlinson je 18cti lety kluk který chodí na střední školu. Je hrozný šprt a má jenom jednoho kamaráda Nialla horana který se mu ve škole snaží být oporou. Žije se svojí babičkou a mladším bráchou Zaynem ( 15 let)uprostřed Londýna. Harry styles...