Zayn
"Nechci Louisovi ublížit a tak budu mlčet ale ty jsi si to u mě nehorázně posral.Jak jsi mohl? Já jsem taky nikdy neměl vztah a líbám se třeba s Louisem? Ne,nikdy bych to Niallovi neudělal,nikdy.Pokud by jsi ho miloval tak by jsi to neudělal." nehorázně moc jsem zuřil.Chtěl jsem to Louimu říct ale byli tu aspekty které mi to nedovolovaly.Za prvé: Louis by si to pravděpodobně šel zjistit k Harrymu a ten by mu zase nakecal něco v jeho prospěch čemu by jistojistě uvěřil.Byl zaslepený láskou. A za druhé: kdybych mu řekl že Harry políbil mě a že jsem ho zarazil,nevěřil by mi z jednoho prostého důvodu,Louis je přesvěčený že jeho přítel je tak moc dokonalý že ho chce každý líbat,každý se s ním chce vyspat a každý mu ho chce vzít.Zkrátka je to nehorázný žárlivec a nenáviděl by mě možná ještě víc než Jeho. "Tak jo Zee uklidni se." chtěl mě Harry obejmout ale já se mu samozřejmě vysmekl."Ještě jednou na mě šáhneš a uříznu ti péro." zvednul jsem se a snažil se co nejdál od toho co si ještě před několika minutami chtěl přivlastnit mé rty."No tak to bych zrovna nechtěl." zasmál se ironicky Harry. Chtěl jsem něco namítnout ale nedovolil mi to domovní zvonek. Harry se zvedl a chystal se pustit dotyčného za dveřmi. Předpokládal jsem že to bude Louis a doufal že tu bude bez Nialla,nechtěl jsem ho po dnešku ani vidět. Ten kdo tam stál mě ale dost zmátl.Malý blonďák s hnědýma očima se právě vješel okolo Harryho krku a snažil se ho políbit.Ten mu věnoval malý,vcelku nevinný polibek a odtáhl se.Blondýn se konečně podíval na mě a potè stočil na Harryho nechápavý pohled."Lásko,kdo to je?" tak a teď jsem měl opravdu chuť to péro té děvce uříznout."Lásko? lásko?" začal jsem řvát a rozhazoval rukama okolo sebe."Tak podívej se ty
Modelko,tady ta tvoje láska má už čtyři měsíce přítele,mého bratra.Jak dlouho už spolu šukáte,h? Nebo jich máš víc Hazzouši? Jen se pochlub s kým se taháš za Louisovo zády. A víš co je nejhorší? že mu nemůžu absolutně nic říct. Máš to fakt dobře zařízené,gratuluji." vřískal jsem na celý barák a ti dva na mě házeli nechápavé pohledy.Teda spíš ta jeho šukna. "Zaynie já ti to vysvětlím" v jeho hlase byl slyšet strach. Nejspíš si dostatečně neuvědomoval jak moc Louiho ovládá.Začínal jsem trochu chápat proč je Niall s tou důvěrou opatrný.Má pravdu,ten kdo vám naprosto věří,je vám taky naprosto oddaný a vyho máte pod naprostou kontrolou."Nepotřebují nic vysvětlovat všechno jsem moc dobře pochopil" už jsem na něho neměl sílu."Je to pravda Hazz?" zeptal se blonďatý a Harry ho radši vytáhl ven aby mu mohl předhodit vlastní verzi. Ucho jsem přilepil na dveře které mě od nich oddělovaly."Hele říkal jsem ti že je to jen na jednu noc Andrew."
"Joey,jsem Joey a je pravda co ten kluk povídá? Opravdu máš čtyři měsíce přítele?" Napjatě jsem poslouchal co si ta děvka vymyslí." hele chtěl jsem se s ním rozejít.Podvádí mě a tak jsem mu to chtěl oplatit.""Víš co? Dej mi pokoj Harry." pak už jsem nic neslyšel a tak jsem si šel sednout na gauč.za pár vteřin se dveře otevřely a v nich stál on.Jen tam tak stál a koukal na mě."Nečum" zavrčel jsem.zaznamenal jsem jeho úšklebek a kroky s kterými se přibližoval ke mě.Gauč se prohl pod jeho vahou a jeho rty zkončily u mého ucha."Zayne,Zayne moc dobře víš že kdyby jsi něco Louisovi řekl, stejně by ti nevěřil.Vždy bude věřit mě. A přece by jsi nechtěl aby tě nenáviděl" přišel mi nechutný."jak to myslíš?" zeptal jsem se netrpělivě." no,řekněme že by mu někdo mohl říct že malého Harryho Zayn Malik znásilnil a to by si nechtěl že ne?"
"Tomu by přece ani Louis nevěřil."
"Ale Zaynie,oba moc dobře víme že mi uvěří každé slovo." měl pravdu a nehorázně mě to štvalo."co chceš?"
"No tak zaprvé: mu nic neřekneš, budeš mlčet.""Proč ti na něm tak záleží?"
"Myslím že do toho ti nic není krásko. A taky pokud nechceš aby tě Louis doživotně nenáviděl mi uděláš takovou malou službičku." začal mi hladit stehno.Snažil jsem se jeho ruku odstrčit ale byl samozřejmě silnější."o co jde?"
"No nechci po tobě hned sex ale malý blowjob by mě dokázal odměkčit."
"Cože?" vyjekl jsem,kde je Niall když ho potřebuji.Slzy mi stékaly po tváři a já věděl že nemám na vybranou."ale notak brouku snad ti to nemusím vysvětlovat."
"Většího hajzla jsem nepotkal.Chceš to tady?"
"Já věděl že budeš hodná kurvička.Klidně to můžeme udělat na ulici jestli chceš." jenom jsem zavrčel a snažil se mu rozepnout kalhoty.horké kapky nešli zadržet a já nevěděl jestli víc brečím kvůli tomu že právě nedobrovolně podvádím Nialla,Nebo že měl ohledně důvěry zkutečně pravdu a nebo že Louis dal srdce někomu tak bezcitnému jako je Harry Styles.
Už i jeho boxerky byly dole a já se přiblížil k jeho stopořenému penisu a pojal ho do úst.Harry mi okamžitě vmotal prsty do vlasů a určoval si tempo.Jeho stény mého jména mi přišli jako vrzání křídy po tabuli.(pzn.aut. každý tenhle zvuk nesnáší :D) hrozně se mi motala hlava a bolelo mě celé tělo. Už jsem cítil jak mu cuká v penise a chtěl jsem se odtáhnout,bohužel mě držel až moc pevně a jeho sperma zkončilo v mých ústech."Zayne?" zaslechl jsem známý hlas mého přítele.Modlil jsem se že jsem se třeba probudil z noční můry a teď mě jenom v jeho posteli láskyplně budí,bohužel realita byla úplně jiná.rychle jsem vše spolkl a utřel si pusu."Mstíš se mi? Nebo jsem tě už doopravdy přestal bavit? Musíš kouřit příteli svého bratra aby ti to oplatil protože já to nezvládal? Já myslel že mě miluješ Zayne." najednou se mu zamotala hlava a spadl na zem."Bože můj Nialle" spanikařil jsem a přispěchal k němu."Nech mě na pokoji." začal ječet."Nialle já ti to vysvětlím prosím." ani brečet jsem nedokázal.Ten na gauči se zřejmě nehorázně bavil."Už za mnou nikdy nechoď." vstal a odešel.Okamžitě jsem za ním vyběhl a pokusil se ho zastavit."povídám ti nešahej na mě.Na tohle neexistuje vysvětlení." Brečel Niall a já dostal nápad."Můžeš pro mě udělat aspoň to že na mě chvíli počkáš?"
"Ale dělej." nejspíše ho zajímalo to co mu chci říct.Vzdálil jsem se od Niniho a běžel najít chlapce kterýmu nejspíše Harry zlomil srdce.Po deseti minutách jsem ho našel v parku na lavičce jak tichounce vzlyká.Podle vzhledu mu nebylo ani šestnáct a byl možná od pohledu ještě víc nevinný než já.Samozřejmě nikdo nemá na Nialla."Joey?"
Sednul jsem si vedle něj a jemně ho pohladil po rameni."Zayne?" zvedl ke mě pohled.Seděli jsme tam ještě asi tak půl hodiny a mezi tím mi Joey stačil říct vše od seznámení s Harrym přez jejich vášnivou noc až po jejich rozloučení. Já jsem zase na oplátku vysvětlil jejich vztah s Louisem."to je drsný." jenom řekl a dál naslouchal mé zpovědi ohledně dneška."Nevypadal jako takový hajzl."
"Jo to on nikdy nevypadá."
"A to jsi za mnou přišel jenom kvůli tomu aby jsi se mi vyzpovídal?"
"No máš pravdu,něco bych od tebe potřeboval" zkusil jsem na něj pomalu."víš po tom co nás Niall nachytal jsem ho přemluvil aby si to nechal vysvětlit.a k tomu potřebuji tebe,jenom ty mi dokážeš pomoct získat si Nialla kterého miluji celým srdcem zpět."
Ahoj, je tu NOVÝ DÍL (opět :D) a já si konečně předepsala nějaké díly do předu takže zítra by měl vyjít ještě jeden :). Nic méně k téhle části,fakt nechci dělat z Harryho takovou zrůdu,doopravdy mi je docela sympatický ale tenhle příběh je prostě na tom postavený takže mě za to neukamenujte :D. Takže doufám že se vám dnešní díl líbyl a zatím se s váma loučí vaše SUGAR1441
tenhle díl věnuji AaPencov za aktivitu :)
ČTEŠ
Kluk Který mi změnil život
FanfictionLouis tomlinson je 18cti lety kluk který chodí na střední školu. Je hrozný šprt a má jenom jednoho kamaráda Nialla horana který se mu ve škole snaží být oporou. Žije se svojí babičkou a mladším bráchou Zaynem ( 15 let)uprostřed Londýna. Harry styles...