Můj bratr a můj nejlepší kámoš?

104 9 0
                                    

Když jsem přišel domů tak bylo něco kolem desáté.Mezi tím mi přišlo asi deset esemesek od Harryho jestli jsem v pořádku,ale já ne ně nechtěl odpovídat.Neměl jsem náladu na nic,jenom si lehnout do postele a brečet.Po celém domě bylo zhasnuto jenom v obýváku hrála televize.Chtěl jsem ji vypnout ale na gauči leželi Niall a Zayn.on poklidně spal na niallovo rameni zatímco ten sledoval nějakou připitomělou retro show.Byli tak roztomilí.vypadali jako ten nejdokonalejší pár na světě."Louisi kde si byl?"Zeptal se Niall a já si povzdechl."s Harrym" nechtěl jsem to rozmazávat a už vůbec říkat něco o tom že spolu chodíme.Určitě by měl milion důvodů proč je náš vztah špatný."A jak sis to užil?"

"Jo fajn" odpověděl jsem,ale přitom jsem se jen tak tak držel abych se mu nezhroutil do náruče a nezačal hystericky brečet.Najednou jako by mi Niall četl myšlenky mě obejmul a začal mi máčet triko slzami.dělal jsem to samé a takhle jsme tam seděli, brečeli si do ramene asi deset minut než jsme se na tolik uklidnili abychom si mohli říct důvody svých slz. "Loui vím že mě za to asi budeš nenávidět,vyhodíš z baráku a až do konce života se mnou nepromluvíš,ale....uh.....zamiloval jsem se".Nechápavě jsem se na něj podíval a on sklopil pohled."Ni to je přece skvělý,nechápu proč-"

"Do tvého bratra" Odpověděl a mě se úsměv který mi až doteď panoval na rtech vytratil. Můj bratr a můj nejlepší kámoš? Jistě, když takhle leželi v objetí tak vypadali jako pár,ale bohužel tak jenom VYPADALI! Ve skutečnosti jsem si je nedokázal představit spolu. Jistě byli kamarády ještě dřív než já jsem s Niallem promluvil jedinou větu a báječně si rozumí,ale ve vztahu jsou prostě jako Harry Potter a Lord Voldemord.Prostě to nejde."Jak dlouho ?"

"Co?" zvedne Niall ke mě pohled a zahleděl se mi do očí."Jak dlouho jsi do něj blázen?" Odpovím,protože mě opravdu zajímá jak dlouho tohle přede mnou můj nejlepší kamarád tajil."č-čtyři roky"
Ví to? Zeptám se i když je vidět že Zee nemá nejmenší tušení čí je crush."N-ne.nechci ho ztratit.Nikdy o mě neprojevil zájem. je jasné že jsem jenom jeho kamarád."Měl pravdu.Zayn ho vždy bral jako svého bratra.Mezi nima bylo silné citové pouto ale Zayn ho prostě nemiloval.měl ho rád víc než sebe,ale nemiloval ho.ale to jsem mu nesměl říct.Nechci mu dávat falešné naděje,ale taky nechci aby se probadl do hlubokých depresí jako před několika lety.Bylo hodně těžké ho z toho dostat."Hele Nialle nejsem z toho úplně nadšenej,ale vím že lásce se nedá poroučet takže tě nezavrhnu.jseš můj nejlepší kamarád a vždycky budeš i kdyby jses zamiloval do popelnice." usmál jsem se a ten mi hned skočil kolem krku."Oh děkuji Louisi.nevím co bych si bez tebe počal."Obímal mě tak silně že jsem se začínal dusit a tak jsem ho od sebe odstrčil."Počkej Ni,ale musíš mi něco slíbit." 
"Cokoliv" řekl ještě pořád s jiskřičkami v očích."Povíš mu co cítíš"
"Ale loui já-"
Ne žádný ale.má právo to vědět." Niall se ještě chvíli bránil různými argumenty,ale nakonec přikývl.Chvíli jsme tam ještě tak seděli a cítili jak nás někdo prpaluje pohledem.Když jsme se teda otočili tak se Niall zhrozil a já jenom koukal."Nialle....?" Bylo jediné co dotyčný řekl a pak jsme slyšeli jenom dusot po schodech a prasknutí dveřma od pokoje.A myslím že si všichni domyslíte kdo to byl.

Takže ahoj.pro začátek já vím že tento díl je krátký,ale nebojte se.Jelikož za nedlouho tento příběh bude mít 1K přečtení tak jsem si řekla že vám dneska vydám dva díly :)Jo a taky je to nejspíše proto že až do neděle nebudu mít čas vydat kapitolu.Takže si tento díl užite a já jdu dopsat ten další díl.zatím se s váma loučí vaše sugar1441. 

Ps: včera jsem na facebooku narazila na tento článek no a...podle mě je to kec,ale můžete si to přečíst a udělat si na to názor sami a když tak  mi ho napsat do komentářů.:)

Odkaz: http://ocko.tv/zayn-vyda-autobiografii-co-planuje-prozradit-o-1d-simon-cowell-sili-1fn-/clanek.aspx?c=A160816_110532_ocko-clanky_subr

Kluk Který mi změnil životKde žijí příběhy. Začni objevovat