Zayn
"To ne!" zvíšil hlas Niall a ruce skřížil na prsou.Musel jsem se pousmát nad jeho roztomilostí."Ale lásko,čeho se bojíš?"
"Ničeho...jenom se mi nechce." Zamračil se a šel si lehnout k Louisovi.Jenom jsem si povzdechl a šel za ním."Nialle prosím,vždyť víš že semnou se nemáš čeho bát."
"Zee,jenže já se před tebou nechci ztrapňovat.Určitě budu nemožnej."
"Puso,ty nemůžeš být nemožnej.Jsi chodící dokonalost."Niall
"Puso,ty nemůžeš být nemožnej.Jsi chodící dokonalost." mrkl na mě a já se pozastavil nad přezdívkou 'puso'.často mě osloval Princeznou,Nini,atd. Ale nikdy mi neřekl puso! Bylo to něco tak nehorázně sexy,rajcovního a vzrušujícího.Sakra,Jako by se mi kalhoty o číslo zmenšili.Tohle Zayn nesmí vidět.Sex mezi námi ještě neproběhl protože i když je Zaynie v našem vztahu od pohledu TOP,tak se bojí.Prý kvůli nezkušenosti a strachu z toho že něco zkazí a mě to bude nehorázně bolet.Už několikrát jsem ho přesvědčoval že to nezkazí a že poprvé nikdo neví.Ano Zayn ještě s nikým nespal.Je mu přece jenom patnáct."Jdu na záchod" řekl jsem a rychle odběhl do mé koupelny.Přešel jsem k umyvadlu a oplách si studenou vodou obličej."Tak jo brácho uklidni se." okřikl jsem se a čekal až se můj dost vyditelný problém vytratí."Kotě co se stalo?" Zayn! Dělá si ze mě srandu? "Neříkej mi tak!" křikl jsem a zakryl si dlaněmi rozkrok."Proč? Nelíbí se ti to?"
Trochu posmutněl."N-ne nelíbí" řekl jsem trochu rozklepaně.Zayn se ale jenom ušklíbl, šel ke mě a naklonil se k mému uchu."Vážně? protože tvoje tělo říká něco jiného." skousl mi ušní lalůček a pohladil bouli v mých kalhotách.Tiše jsem zavdychal a zaklonil hlavu.On se ale odtáhl a šel ke dveřím které následně zamkl."Co-co to děláš?"
"Už jsi někdy zažil kuřbu v koupelně?" Řekl v klidu jako by to byla ta nejpoužívanější otázka světa."Cože?" vyjekl jsem a odplazil se do rohu místnosti."No přece nechceš aby nás při tom sledoval Louis,a nebo bys chtěl aby ti na bruslení stál?"
Zakroutil jsem hlavou a trochu víc se uvolnil.V takovém světle jsem Zeeho ještě neviděl,ale nepopsatelně se mi to líbilo."Tak vidíš" Nadrženě se ušklíbl a pomalými kroky zmenšoval mezeru mezi námi.Cítil jsem jak se mi zrychlil srdeční tep a málem jsem nedýchal.Byl tak sexy."Vstaň" řekl rázným hlasem a já ho trochu vyděšeně poslechl.Usmál se a přirazil mě na dveře které před minutou zamkl.Bylo to tak vzrušující.Prudce se přilepil na mé rty.Líbali jsme se hladově a rychle a naše rozkroky se o sebe otírali v pravidelném tempu.Vzdychali jsme si navzájem do úst a já myslel že se zblázním.Potřeboval jsem ho cítit v sobě,TEĎ! Když nám došel kyslík tak jsme se od sebe odtáhli a koukali si vzájemně do očí."Chci aby si mě ošukal tvrdě jako děvku." Řekl jssm potichu co jsem měl na srdci.Zaynův pohled se změnil na zaskočený.Co když se teď se mnou rozejde? Ach bože neměl jsem radši nic říkat.Nepřestával jsem mu hledět do očí a sledoval každou jeho změněnou mimiku ve tváři."To by jsi chtěl? Chtěl bys to tak tvrdě až bys brečel slastí? Bez přípravy?" Zayn ani nemrkal a jenom čekal co vyslovím.Jeho slova byla tak dokonalá."Ano" Vydechl jsem přebytečný vzduch z plic."A nebojíš že to zkazím,nebo že..." Umlčel jsem ho polibkem a znovu se odtáhl."Zayne na nic se nesoustřeď a nech se vést svým srdcem." pohladil jsem ho po tváři a usmál se na něho.Ten už na nic nečekal a hladově se přisál na můj krk.Když narazil na citlivé místečko a lechce skousl,bouchl jsem hlavou do dveří a zavzdychal.Zayn se usmál a pomalu mi sundaval tričko které Odhodil ho někam do rohu koupelny.Znovu spojil naše rty a já mu mezi tím sundaval i jeho vršek oblečení. Ani jsem jsem si to neuvědomil a oba jsme byli jenom v boxerkách.Musel jsem si skousnout ret při pohledu na Zaynovo tělo.Jeho mírně vypracované bříško a snědá pokožka spolu dokonale vytvářeli nejkrásnější postavu na světě.A je jenom moje! Zee se pomalu s polibky které byly do teď mířené na hrudník přesouval na bříško.Po dostatečném pusinkování mého pupíku,zahákl prsty za lem boxerek a stáhl mi je po kotníky."Jen tě chci upozornit že jsem to nikdy nedělal takže..."
"Sakra dělej už něco" vyčerpaný jsem ze sebe dostal.Zayn si povzdychl,několikrát ještě přejel po mém penisu a konečně si ho vložil do pusy.Bylo to něco tak neuvěřitelně příjemného.Jeho teplá ústa přejížděla po celé mé délce a stahoval tváře.Z mohl jsem se jenom na slastné vzdychání a prohýbání se v zádech.Už jsem cítil jak se mi tvoří tlak v podbřišku a brzy dosáhnu toho slastného vrcholu."Zee...já-už...to" Zayn nejspíš pochopil a přestal.Hodil jsem na něj ublížený pohled."Dočkáš se brouku" ušklíbl se a vyměnil si se mnou pozice.Když jsem po dlouhém zlíbání každého kousku jeho těla došel až k jeho klínu,stáhl jsem mu spodní prádlo a musel jsem užasnout.Předemnou se vyjímala jedna z nejhezčích věcí na světě.usmál jsem se a vzal si tu nádheru do úst.Odpovědí mi byly stény mého jména a sem tam nějaká nadávka.Ucítil jsem cukání v Zaynovo penise a tak jsem ho vybral z pusy a vstal.Zayn na nic nečekal a přirazil mě břichem k vaně."Opravdu nechceš abych tě nějak připravil? Bude tě to hodně bolet." pohladil mě Zee po zádech a já se z hluboká nadechl."Ne Zayne.Chci to ještě hodně dlouho cítit."
"Dobře.budu něžný." řekl ale ani po minutě jsem nic necítil."Co se děje?" Otočil jsem se na Zeeho který těkal očkama ze strany na stranu."Nemáme kondomy" jenom jsem se zasmál."Hele pokud vím,dítě mít nebudu a Ty nemocný stoprocentně nejsi takže v klidu" otočil jsem hlavu zpátky a za nedlouho mnou projela silná bolest zadečku.Zayn to dělal tak pomalu a bolestivě že jsem radši přirazil oproti němu až byl ve mě celý.Byla to tak ukrutná bolest a slzy se mi začali spouštět."Nialle,zlato dobrý?" obdarovával mi Zayn polibky páteř."Jo-jen...mi dej chvilku." Začal mi stírat slzy Zayn a já cítil jak bolest pomalu ustupuje.Pokynul jsem mu že může a čekal na jeho přírazy.Ze začátku se ve mně pohyboval velmi pomalu a jemně, ale když zjistil že to nic není,nabral tempo a začal tvrdě a rychle přirážet.Naše stény se linuli celým pokojem a v tu chvíli nám bylo jedno jestli nás uslyší Louis,nebo mamka s taťkou.Vše bylo skvěle než ze mě Zayn nevyšel a neotočil mě na záda.Znova do mě prudce přirazil a trefil přesně to místo a já dosáhl stavu euforie a polovičného vnímání.Po pár vteřinách se tlak z mého podbřišku přesunul do penisu a mé tělo opustila lepkavá tekutina.Zayn ještě párkrát přirazil do mého těla a jeho tělo opustila ta stejná a zkončila hluboko v mém zadečku.Svalil se na mě ale já tu váhu po tak náročném sexu neutáhl a spadl i s ním do vany.Oba jsme se začli strašně smát a pokoušeli vylézt.Když jsme to úspěšně zvládli,opřeli se o ní a v objetí se vydýchávali."To bylo..."
"Dokonalý" dokončil jsem Zaynovu větu a usmál se."Navrhuju horkou sprchu co říkáš?"
Zeptal se Zayn a já s nadšením přikývl.Po dokončené společné koupeli,jsme se oba oblíkli a vylezli z koupelny.Cítil jssm velkou bolest pozadí, ale ten zážitek za to stál.V mém pokoji místo Louise,ležel vzkaz."Radši se budu učit doma než poslouchat pleskání vašich nahých těl o sebe a vzdychání že se otřásá barák. S láskou Loui :-)" Přečetl jsem nahlas a oba se začli smát."Budeš tu dnes spát?" Podíval jsem se na Zayna."No,babička s tím nemá problém ale co vaši?"
Jenom jsem mávl rukou a táhl ho do obýváku,kde většinou rodiče trávili večery."Mami,tati může tu dneska Zayn spát?" Zeptal jsem se."Jasně že může ale už tam tolik nevyvádějte ano?" řekla káravě mamka a my oba s růměnci ve tvářích přikývli a vyběhli zpátky do mého pokoje."Dneska už na brusle asi nepůjdeme co?" uchechtl jsem se."Zítra ráno"Ahoj,takže tady je nová část a sní i moje první napsaná sexuální scénka tak snad jsem to moc ne pokazila.😃😃. Takže snad se vám díl líbí a zatím se s váma loučí vaše sugar1441
ČTEŠ
Kluk Který mi změnil život
FanfictionLouis tomlinson je 18cti lety kluk který chodí na střední školu. Je hrozný šprt a má jenom jednoho kamaráda Nialla horana který se mu ve škole snaží být oporou. Žije se svojí babičkou a mladším bráchou Zaynem ( 15 let)uprostřed Londýna. Harry styles...