Εσύ είσαι.

149 31 7
                                    

"Με εσωσε"

Βγαίνω έξω από το μπάνιο τρέχοντας..
Πολεμάω ψάχνοντάς τον ανάμεσα σε αμέτρητα ιδρωμένα κορμιά..
Προσπαθώ να να τον βρω αλλά δεν βρίσκεται πουθενά..
Βγαίνω έξω από το μαγαζί και κοιτάζω τριγύρω..
"Ψάχνεις κάποιον?" Ακούω μια απαλή φωνή από πίσω μου..
Γυρνάω και αντικρίζω τον περίεργο τύπο με την κουκούλα..
Το κεφάλι του κοιτάζει το πάτωμα..
Βρίσκω την ευκαιρία και τον παρατηρώ καλύτερα..
Φοράει μαύρα ρούχα,τα χέρια του γεμάτα από τατουάζ..
Το φως χτυπάει λίγο στο σκυμένο πρόσωπό του αλλά δεν φαίνεται και πολύ καλά..
"Θα μου απαντήσεις?" Ξαναρωτάει..
"Εμ..Δεν-δεν ψάχνω κανέναν."
"Είσαι σίγουρη?" Μου λέει και κάνει βήματα προς εμένα..
"Εμ..Απλά ήθελα να σε ευχαριστήσω που με έσωσες..Ποιος ξέρει τι θα μου είχε κάνει" του λέω και αυτός συνεχίζει να με πλησιάζει και εγώ αρχίζω να κάνω βήματα προς τα πίσω..
"Αχα..Δεν κάνει τίποτα" μου λέει και σηκώνει το πρόσωπό του και με κοιτάζει στα μάτια..Διάολε..Μοιάζει με θεό..Τα μάτια του..Ίδια με αυτά στο όνειρό μου..Τα μάτια του..Τα μάτια του είναι ίδια με του 7χρονου μικρού κολλητού μου..όχι,μάλλον θα κάνω λάθος..όχι..
"Ναι.."Λέω ενώ κοιτάζω αλλού.
Νιώθω το βλέμμα του να με καρφώνει και γυρνάω να τον κοιτάξω.
"Αμ,πως σε λένε?"Του λέω ενώ συνεχίζει να με κοιτάζει..
"Θέλεις πραγματικά να μάθεις το όνομά μου?"μου λέει και τον κοιτάζω περίεργα..Μα,γιατί να μην θέλω?
"Ναι.Θέλω"
"Niall.Το όνομά μου είναι Niall Jessi" μου λέει ενώ συγχρόνως βγάζει την κουκούλα του..
Τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα και κάνω βήματα προς τα πίσω..
Πριν το καταλάβω τα καυτά δάκρυα σκεπάζουν το πρόσωπό μου..
Δεν-δεν γίνεται να είναι αυτός..Η φαντασία μου είναι για ακόμη κια φορά..Είμαι σίγουρη..Το μυαλό μου πάλι παίζει μαζί μου..
Πάλι γελάει..Πάλι διασκεδάζει..

Jessica αυτός είναι.Σταμάτα.Δεν είναι η φαντασία σου..

Πετάγεται η γνωστή φωνούλα.

"Εσύ-" προσπαθώ να μιλήσω μέσα από τα δάκρυα και τα αναφιλητά μου..
"Διάολε,εσύ είσαι.."του λέω και με γρήγορα βήματα έρχεται προς το μέρος μου.
"Jessi..Ναι..Εγώ είμαι."μου λέει και πάει να με αγκαλιάσει αλλά εγώ απομακρύνομαι..
Σηκώνω το χέρι μου και αγγίζω το πρόσωπό του..
Χαϊδεύω τα απαλά ξανθά μαλλιά του..Θεέ..Αυτός είναι..
"Είσαι-είσαι εδώ..Είσαι στ'αλήθεια εδώ.."Ο κολλητός μου είναι εδώ.
Κράτησε την υπόσχεσή του..Ο άνθρωπος που περίμενα τόσα χρόνια βρίσκεται μπροστά μου..
Σηκώνω το κεφάλι μου για να αντικρίσω το πρόσωπό του..
Γαλανά μάτια..Θα μπορούσα να τα κοιτάζω για πάντα..
Ροζουλί χείλη..
Πρόσωπο αγγέλου..
"Jessi,Jessica με ακούς?" Με ρωτάει ο ξανθός άγγελος που βρίσκεται μπροστά μου..Τα δάκρυα συνεχίζουν να τρέχουν από τα μάτια μου και χωρίς να του απαντήσω τον αγκαλιάζω..
Τον αγκαλιάζω τόσο σφιχτά που όλα τα κομμάτια στης σπασμένης μου καρδιάς ενώθηκαν..Όλη η θλίψη μου έφυγε και όλες οι ανοιχτές πληγές μου γιατρεύτηκαν..Σαν να μην υπήρχαν ποτέ..
Αυτός θα είναι η καταστροφή μου.

-Χευυ.Τι κάνετεε?? Ελπίζω να είστε καλάα.Και επίσης ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιοο.Love you.❤ See ya soon.❤ -





-Promise-N.H FanfictionWhere stories live. Discover now