Όμως ένα τηλεφώνημα μου άλλαξε τα σχέδια..
Είμαι έτοιμη να μπω στο μπάνιο όμως το κινητό μου δονήται(δεν ξέρω πώς γράφεται:( )πάνω στο κομοδίνο με αποτέλεσμα να το ακούσω..
Χωρίς να δω ποιος είναι το σηκώνω.
Ε:''Παρακαλώ;''
N:''Έλα Jessica άκυρο για σήμερα''μου λέει γρήγορα και η φωνή του δεν έχει κανένα συναίσθημα.
Ε:''Οκευ,έγινε κάτι;''
N:''Όχι,κλείνω.Τα λέμε.''λέει και πριν προλάβω να ανοίξω το στόμα μου για να μιλήσω το έχει κλείσει.
Γιατί μιλούσε τόσο ψυχρά;
Έκανα κάτι;
Για ακόμη μια φορά νιώθω περίεργα..Εννοώ,με πείραξε που δεν θα βγούμε σήερα.Ήταν τόσο ενθουσιασμένος όταν κου το ζήτησε το πρωί..
Η ώρα είναι 6.00 και αποφασίζω να βγω μια βόλτα εφόσον έχω τελειώσει τα μαθήματά μου..
Φοράω μία γκρι φόρμα με ένα μαύρο κοντομάνικο μπλουζάκι,και από πάνω μία άσπρη ζακέτα..
Πιάνω τα μαλλιά μου σε μια ψηλή ουρά και φοράω τα άσπρα Converse μου,παίρνω τα κλειδιά και το κινητό μου και κλείνω την πόρτα πίσω μου..
Καθώς προχωράω παρατηρώ τον κόσμο..
Ο καθένας έχει τις δικές του ασχολίες,τα δικά του ενδιαφέροντα,τη δικιά του ζωή..
Ο ένας είναι αγχωμένος,ο άλλος είναι χαρούμενος,ο άλλος είναι λυπημένος..
Εγώ δεν ξέρω τι είμαι αυτή τη στιγμή..
Γιατί αυτή τη στιγμή δεν νιώθω..
Περνάω έξω από ένα 'γνωστό' μαγαζί και κοιτάζω μέσα..
Υπάρχουν πολλές παρέες της ηλικίας μου και μικρότεροι έφηβοι όμως την πρσοχή μου τραβάει ένα πολύ γνωστό πρόσωπο.
Niall;
Τον βλέπω να γελάει με όλη του τη ψυχή και διάολε νομίζω πώς πεθαίνω.
Στρέφω την προσοχή μου σε αυτή που μιλάει.
Evelyn;
Λες να είναι αυτή η κοπέλα του;
Μπα δεν νομίζω.Αποκλείεται ο Niall να έκανε σχέση με αυτή.
Την ώρα που γυρνάω να φύγω ακούω το όνομά μου.
Γυρίζω και βλέπω τον Niall να έρχεται προς το μέρος μου χωρίς να με κοιτάει.N:''Γεια Jessica.Έλα να σου γνωρίσω την καινούρια μου κοπέλα.''
Στο άκουσμα της λέξης 'κοπέλα' ένιωσα την καρδιά μου να να χάνει ένα χτύπο,μα τον ξαναβρήκα όταν κοίταξα τα μάτια του..
Γνέφω θετικά και κατευθυνόμαστε στο ξύλινο υραπεζάκι στη γωνία του μαγαζιού.
E(Evelyn):''Βρε,βρε ποια έχουμε εδώ'' λέει ειρωνικά και κολλάει τα χείλη της με του Niall με ταχύτητα.
Ε:''Αν θέλετε να φάτε ο ένας τον άλλο να πάτε αλλού,εδώ είναι καφετέρια,όχι πορνείο.''λέω και σταματάνε να φιλιούνται.Επιτέλους αφού εδώ και 3λεπτά δεν έχουν σταματήσει,και δεν μου δίνουν καθόλου σημασία.
E(Evelyn):''Αν δεν σου αρέσει το θέαμα μπορείς να φύγεις,δςν σε κρατάμε κι όλας.''λέει και κοιτάζω τον Niall.
N:''Αν θέλεις μπορώ να σε πάω εγώ'' μου λέει και μου χαμογελάει.
Ε:''Όχι ευχαριατώ.Μη σας απασχολώ'' λέω και σηκώνωμαι και πηγαίνω προς την έξοδο της καφετέριας.
Γιατί ήταν πάλι τόσο ψυχρός;
Δεν μου μίλησε πολύ.Ούτε καν με κοιτούσε.Ούτε μου χαμογελούσε.
Χαμογελούσε μόνο σε αυτήν.Γελούσε τόσο αληθινά.
Και η κοπέλα του είναι η Evelyn.Υπέροχα.
Η υπόλοιπη διαδρομή κύλησε ήσυχα και η μοναδική συντροφιά μου είναι πλέον οι σκέψεις μου..
Μόλις φτάνω σπίτι φοράω τις πιτζάμες μου και αποφασίζω να δω μια ταινία.
Πηγαίνω στην κουζίνα και παίρνω από το ντουλάπι την αγαπημένη μου σοκολάτα.
Όταν κάθομαι στον καναπέ και ετοιμάζομαι να πατήσω την ταινία να ξεκινήσει ξαφνικά,το κουδούνι χτυπάει με αποτέλεσμα να με κάνει να τρομάξω.
Κατευθύνομαι προς την πόρτα περιμένοντας να δω την Alice.Έρχεται συνέχεια χωρίς να ειδοποιήσει.
Πιάνω το χερούλι και σηκώνω το κεφάλι μου για να δω ποιος είναι.
Niall;
Χευυ.Λίγο μικρό:( Αλλά δεν πειράζει,το επόμενο θα είναι μεγλύτεροο:) Σας ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για την στήρηξη.
Vote&Comment.
Love you all.
ESTÁS LEYENDO
-Promise-N.H Fanfiction
FanficΝεκρή..Ναι..Αυτή η λέξη με χαρακτηρίζει απόλυτα..Ψυχικά νεκρή.. Δεν ζω..Απλά υπάρχω.. Από τότε που έφυγε έχω βυθιστεί στο δικό μου σκοτάδι..στη δική μου κόλαση.. Τον βλέπω όμως..Τον βλέπω στα όνειρά μου..Είναι η ψευδαίσθηση μου.. Πάντα..Όπου κι αν β...