Niall's POV.
Ξύπνησα από τους δυνατούς κεραυνούς που υπηρχαν στον ουρανό φωτίζοντας ολόκληρη την πόλη.
Κοίταξα δίπλα μου την Jess, και κοιμόταν τόσο γαλήνια.
Τα κάστανα μαλλιά της έπεφταν πάνω στο λευκό μαλακό μαξιλάρι, τα ροζουλί ξεραμένα χείλη της την ελαφρώς ανοιχτά, το μαύρο φαρδύ μπλουζάκι που φοράει έχει ανεβεί λίγο με αποτέλεσμα να φανούν τα λεπτά πόδια της.
Χάιδεψα απαλά τα μαλλιά της ώστε να μην την ξυπνήσω.
Έπιασα με το ενα μου χερι το κινητό για να δω τι ώρα είναι.
4:21.
Άφησα το κινητό πάνω στο κομοδίνο και έστρεψα την προσοχή μου στην Jess.
Τόσο όμορφη..
Ποτέ δεν πίστευα πως θα ερωτευόμουν ξανά..
Ερωτεύτηκα αληθινά και το αληθινό με πλήγωσε..
Ήμουν κατεστραμμένος εξαιτίας της..
Όμως, όμως όταν είδα την Jessica ξανά ένα περίεργο και πρωτόγνωρο συναίσθημα κατέκλυσε το σωμα μου..
Ενα συναίσθημα που δεν το είχα νιώσει ποτέ..
Ήταν πάθος. Πάθος για αυτήν. Πάθος για την κολλητή μου.
Πάθος:
Πολύ ισχυρό συναίσθημα που υπερισχύει της λογικής.
Ναι αυτό μου ταιριάζει απόλυτα.Είμαι τρελός γι' αυτήν.Αυτή με τρέλανε.
Με κάθε κίνησή της, με κάθε έκφραση του προσώπου της,με κάθε λεξη που έλεγε κέρδιζε την καρδιά μου.
Θα κάνω τα πάντα για να είναι ασφαλής.
Ακόμη κι αν χρειαστεί να πεθάνω, θα το κάνω γι' αυτήν.
Θα κάνω τα πάντα για την μικρή μου πριγκίπισσα.Ομως,δεν πρέπει να μάθει..
Αν μάθει μπορεί να έρθει η ζωή της σε κίνδυνο.
Εξαιτίας μου.Ε:"Θα σε προστατεύσω Jess.Δεν θα αφήσω κανέναν να σου κανει κακό.Δεν θα αφησω κανέναν να σε πάρει μακρια μου.
Κάποτε θα μάθεις γιατί σου τα λέω αυτά και όταν τα μάθεις δεν θέλω να απομακρυνθείς απο κοντά μου.Σαγαπάω Jessi.
Σου υπόσχομαι πως θα σε κρατήσω ασφαλή." της είπα ψιθυριστά και της έδωσα ενα μικρό φιλί στο μέτωπο.[...]
Η ώρα είναι 7:00 πράγμα που σημαίνει πως πρεπει να την ξυπνησω για το σχολείο.
ESTÁS LEYENDO
-Promise-N.H Fanfiction
FanficΝεκρή..Ναι..Αυτή η λέξη με χαρακτηρίζει απόλυτα..Ψυχικά νεκρή.. Δεν ζω..Απλά υπάρχω.. Από τότε που έφυγε έχω βυθιστεί στο δικό μου σκοτάδι..στη δική μου κόλαση.. Τον βλέπω όμως..Τον βλέπω στα όνειρά μου..Είναι η ψευδαίσθηση μου.. Πάντα..Όπου κι αν β...