Party.

135 24 13
                                    

'...κλεινω την πορτα πισω μας.'

Όνειρα..

Μια λέξη απίθανα γεγονότα..

Στα όνειρα μπορείς να είσαι με όποιον θέλεις,ακόμη και με άνθρωπο που δεν έχεις συναντήσει ποτέ ,μπορείς να βρίσκεσαι σε διάφορα μέρη ακόμη κι αν δεν υπάρχουν..

Στα όνειρα μπορείς να συναντήσεις ανθρώπους που δεν θα μπορούσες ποτέ να συναντήσεις..

Θα σου χαμογελούν,θα μιλάς και θα γελάς μαζί τους..

Μα μετά όταν θα ξυπνάς θα συνηδιτοποιείς πώς ήταν απλά ένα όνειρο..

Προσωπικά θα προτιμούσα να ζω στα απίθανα αυτά όνειρα,παρά στην πιθανή πραγματικότητα.

Τα όνειρα είναι ο δολοφόνος της πραγματικότητας.

Οι φωνή της Alice με ξυπνάει από τις σκεψεις μου..

Α:"Jessica συμφωνείς;"μου λέει και τότε καταλαβαίνω πώς τόση ώρα μιλούσε κι εγώ δεν άκουγα τίποτα.

Ε:"Εε ναι,ναι συμφωνώ."της λέω και με κοιτάζει στριφογυρίζοντας τα μάτια της.

Α:"Αφού τόση ώρα σου μιλάω και κοιτάζεις αφηρημένα τον ουρανό απέναντι πώς συμφωνείς;" μου λέει δήθεν νευριασμένη.

Ε:"Καλά,καλά εντάξει κάτι σκεφτόμουν.Συγνώμη"της λέω και της κάνω γλυκιά φατσούλα.

Με κοιτάζει και χαμογελάει.

Μετά από 5 λεπτά αφού έχουμε φτάσει μπαίνουμε μέσα σε ένα κατάστημα που πραγματικά έχει καταπληκτικά ρούχα.

Κατευθύνομαι κατευθείαν προς τις κρεμάστρες που βρίσκονται τα φορέματα.

Τα παρατηρώ όλα προσεκτικά και ένα μου κινεί την περιέργεια.

Ένα βαθύ κόκκινο κοντό φόρεμα,στενό στη μέση στην οποία υπάρχει μία στρώση δανδέλας και αεράτο από κάτω.

Πηγαίνω προς τα δοκιμαστήρια και το φοράω.

Μόλις βγαίνω έξω βλέπω την Alice να με κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια.

Ε:"Τόσο χάλια είμαι;" λέω καθώς κοιτάζω τον εαυτό μου τον ολόσωμο καθρέφτη.

Α:"Είσαι υπέροχη.Αυτό το φόρεμα είναι σίγουρα σχεδιασμένο για εσένα" μου λέει γελώντας.

Ε:"Θα το πάρω"λέω και ξαναμαπίνω στο δοκημαστήριο.

Αφού πληρώσαμε τα φορέματα που πήραμε(Η Alice πήρε ένα άσπρο στενό απλό φόρεμα) βγήκαμε από το κατάστημα,κάναμε βόλτα και στη συνέχεια αποφασίσαμε να πάμε στο σπίτι μου να ετοιμαστούμε αφού η ώρα ήταν ήδη 7:00 και το party ξεκινούσε στις 9:00.

-Promise-N.H FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora