"Διάολε φιληθήκαμε."
Μπαίνω μέσα στο σπίτι και βρίσκω τη μητέρα μου να κοιμάται στο καναπέ.
Πηγαίνω σιγά-σιγά κοντά της,την ξυπνάω και την συνοδεύω μέχρι το δωμάτιο της.
Κατευθύνομαι προς το δωμάτιό μου και όταν ανοίγω τη πόρτα και μπαίνω μέσα.
Ανοίγω το φως και καθώς γυρνάω βλέπω κάποιον να ξαπλώνει επάνω στο κρεβάτι μου.
Αυτομάτως τσιρίζω ώσπου καταλαβαίνω πώς αυτός ο 'κάποιος' είναι ο Niall.
Ν:"Συγνώμη που σε τρόμαξα"μου λέει καθώς προσπαθεί να μη γελάσει.
Τον κοιτάζω δήθεν θυμωμένη και δεν του απαντάω.
Ν:"Jessi,έλα τώρα,δεν ήταν και τόσο τρομακτικό"ακόμη προσπαθεί να μην γελάσει.
Συνεχίζω να μην του μιλάω και αποφασίζω να παίξω λίγο θέατρο.
Πάω να φύγω όμως με πιάνει από το χέρι και με γυρνάει να τον αντικρίσω.
Καταφέρνω και φεύγω από το κράτημα του και κατεβαίνω στον κάτω όροφο,ανοίγω την τηλεόραση και κάθομαι στο καναπέ.
Ακούω τα βήματά του να πλησιάζουν και κάθεται δίπλα μου λυπημένος.
Ν:"Έλα μην θυμώνεις"
"Jessi δεν ήθελα να σε τρομάξω,ήρθα απλά για να σου πω κάτι"
"Jess μίλα μου,αν δεν μου μιλήσεις φεύγω"
"Πολύ καλά λοιπόν"
Σηκώνεται και πηγαίνει προς την πόρτα και πριν το χέρι του ακουμπήσει το χερούλι αρχίζω και γελάω.
Έρχεται τρέχοντας προς το μέρος μου,πέφτει πάνω μου και αρχίζει να με γαργαλάει.
Επιτέλους βρήκα το γέλιο μου..Το γέλιο που έφυγε πριν χρόνια με αυτόν και τώρα ο ίδιος μου το έδωσε πίσω.Αυτός είναι το γέλιο μου..Αυτός είναι η χαρά μου..
Το γέλιο μας αντηχεί σε ολόκληρο το σπίτι..
Έχει τόσο όμορφο γέλιο.Το γέλιο του,το δικό μου τραγούδι.
Τι λέω πάλι..Jessica σύνελθε.
Ε:"Ni-Niall σταμάτα"λέω προσπαθώντας να ακουστώ μέσα από το γέλιο μας.
Ν:"Ζήτα συγνώμη πρώτα και μετά θα σταματήσω"μου λέει χαμογελώντας ενώ σταματάει να με γαργαλάει.
Ε:"Δεν έκανα κάτι για να σου ζητήσω συγνώμη."
Ν:"Ωραία, τότε.."μου λέει και αρχίζει να με γαργαλάει ξανά.
ESTÁS LEYENDO
-Promise-N.H Fanfiction
FanficΝεκρή..Ναι..Αυτή η λέξη με χαρακτηρίζει απόλυτα..Ψυχικά νεκρή.. Δεν ζω..Απλά υπάρχω.. Από τότε που έφυγε έχω βυθιστεί στο δικό μου σκοτάδι..στη δική μου κόλαση.. Τον βλέπω όμως..Τον βλέπω στα όνειρά μου..Είναι η ψευδαίσθηση μου.. Πάντα..Όπου κι αν β...