Θα πάω στο party.

113 23 7
                                    

Τι εννοούσε με αυτό;

Μόλις τελειώνει βάζει και τις υποόλοιπες λαχταριστές κρέπες στο πιάτο,τις αφήνει στο τραπέζι και κάθεται απέναντί μου..

Καθόματσε αμίλιτοι και η ώρα περνάει τρώγοντας και ρίχνοντας ο ένας στον άλλο κλεφτές ματιές..

Οι μέρες περνούν..
Από την ημέρα που έφυγε η Alice επικοινωνώ συνέχεια μαζί της..

Είμαι η μόνη που ξέρει που βρίσκεται..
Προσπάθησα να της εξηγήσω τι πραγματικά έχει γίνει αλλά δεν με άκουγε.

Ο Harry βρίσκεται σε άθλια κατάσταση,αφού η Alice δεν του έχει δώσει κανένα σημάδι ότι είναι καλά..

Έχω σκεφτεί πολλές φορές να του πω πώς είναι καλά και που βρίσκεται αλλά δεν μπορώ να το κάνω αυτό..

Της υποσχέθηκα πώς δεν θα πω τίποτα και εγώ τηρώ τις υποσχέσεις μου..

Μου έχει λύψει τόσο πολύ η κολλητή μου,αλλά σύντομα θα την δω.

Σήμερα είναι Παρασκευή..

Για ακόμη μια φορά στο σπίτι της Evelyn θα πραγματοποιηθεί ένα από τα καλήτερα Party της χρονιάς.

Σκέφτομαι να μην πάω..Δεν έχω όρεξη να βλέπω τον Niall να φιλιέται όλη την ώρα μαζί της..

Το κουδούνι χτυπάει ξαφνικά με αποτέλεσμα να με βγάλει από τις σκέψεις μου..

Κατευθύνομαι προς την είσοδο του σχολείου,διασχίζω τον μακρύ διάδρομο και πηγαίνω προς την αίθουσα της Χημείας.

Κάθομαι στο πρώτο θρανίο και η αίθουσα σιγά-σιγά αρχίζει να γεμίζει..

Βλέπω τον Niall να έρχεται προς το μέρος μου χαμογελώντας..

N:"Καλημέρα πριγκιπισσα"μου λέει ενώ έχει ένα χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά και βολεύεται στη διπλανή θέση.

Ε:"Καλημέρα Nialler."του λέω και ανταποδίδω το χαμόγελο..

Συνεχίζουμε να μιλάμε για διάφορα θέματα εφόσον ο καθηγητής,κ.Clearson(Κλέρσον) δεν έχει έρθει ακόμη.

N:"Το βράδυ θα έρθεις στο party;"

Ε:"Δεν ξέρω,δεν νομίζω εσύ;" πάει να μιλήσει αλλά μια τσιριχτή φωνή τον διακόπτει με αποτέλεσμα να γυρίσουμε και οι δύο ταυτόχρονα.

Evelyn.

Ποιά άλλη θα μππρούσε να ήταν;

Ε(Evelyn):"Niall μωρό μου,έλα να καθήσεις μαζί μου"Λέει και ένα ειρωνικό χαμόγελο εμφανίζεται στο 'ξινό' πρόσωπό της.

-Promise-N.H FanfictionWhere stories live. Discover now