Αρκουδάκι.(μέρος Α')

167 23 6
                                    

Ποιός με θυμήθηκε τέτοια ώρα;

Πιάνω το κινητό στα χέρια μου και ανοίγω το μήνυμα.

Άγνωστος αριθμός:Είμαι κάτω από το σπίτι σου,κατέβα θέλω να μιλήσουμε.-Niall-

Γτ θέλει να μιλήσουμε;

Μήπως τον έπνιξε η σιωπή του;

Βάζω μπουφάν και τα converse μου και κατεβαίνω τα σκαλιά που υπάρχουν μέσα στο σπίτι.

Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον Niall να με κοιτάζει και να κρατάει κάτι στα χέρια του αλλά δεν δίνω και πολύ σημασία.(ξέχασα να αναφέρω πως η μητέρα της Jessica λύπει σε επαγγελματικό ταξίδι)

Ε:"Γεια" του λέω παίζοντας το αδιάφορη..

Ν:"Γεια,Jessi ή-ήθελα να σου π-πω.." λέει και τρίβει νευρικά τον σβέρκο του.

Ε:"Πέρνα"λέω για ακόμη μια φορά αδιάφορα και ψυχρά και κάνω χώρο να περάσει.

Προχωράω πρώτη και τον αφήνω πίσω μου,κάθομαι στον καναπέ και ο Niall ακολουθεί και κάθεται δίπλα μου.

Ε:"Λοιπόν,τι θέλεις να μου πεις;"

Ν:"Εμ-"ξεκινάει να πει,ξεροκαταπίνει,πέρνει μια βαθιά ανάσα και συνεχίζει..

"Jessica αυτό είναι δικό σου."λέει και μου δείχνει ένα μικρό καφέ αρκουδάκι.

Θεέ μου..Το αγαπημένο μου αρκουδάκι..

Δεν το πιστεύω πώς το έχει ακόμα.

Τα μάτια μου αρχίζουν να θολώνουν,και το πρώτο δάκρυ δεν αργεί να κάνει την εμφάνισή του.

Ε:"Μα..πως;Niall,αυτό,αυτό στο είχα δώσει στα γενέθλειά σου.Μα,πω-πως το έχεις ακόμα;" λέω καθώς τα δάκρυα τρέχουν στο πρόσωπό μου ασταμάτητα.

Ν:"Jess,όσο περίεργο κι αν ακουστεί από την ημέρα που έφυγα κοιμάμαι κάθε βράδυ με αυτό το αρκουδάκι.Νιώθω καλήτερα όταν κοιμάμαι μαζί με αυτό και επίσης έχει την όμορφη μυρωδιά σου."λέει και στην τελευταία πρόταση τα μάγουλα του στολίζει ένα ροδοκόκκινο χρώμα.

Γαμώτο,είναι τόσο υπέροχος.

Κατευθείαν τον πλησιάζω και τον αγκαλιάζω.

Στην αρχή ξαφνιάζεται αλλά στην συνέχεια ανταποδίδει και με σφίγγει περισσότερο στην αγκαλιά του..

Το άρωμά του εισέρχεται στα ρουθούνια μου και κοντεύω να λυποθημίσω..

Μετά από λίγα λεπτά απομακρίνομαι από τη ζεστή αγκαλιά του και με κοιτάζει χαμογελώντας..

-Promise-N.H FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora