chapter 15

729 82 94
                                    

הארי בהחלט לא ידע היכן הוא עומד. מצד אחד, הוא החליט לקבל את הזוגיות של סקיי ומייקל וכתוצאה מכך להפסיק עם כל המשחקים וההתגרויות. אך מצד שני, הוא הרגיש שסקיי בעצמה לא קיבלה את הזוגיות בינה לבין מייקל מאחר והיא מצאה את עצמה נמשכת להארי, רוצה אותו ואף חושקת בו, וזה מה שהקשה על ההחלטה שלו. הרי איך הוא יכול להתרחק ממנה כשהיא סוף סוף מודה בפניו שהיא מעוניינת להתקרב אליו? הוא רצה להתרחק ממנה כי האמין שמייקל מתאים עבורה יותר ממנו, אבל מה אם הוא מתאים יותר ממייקל? ומה אם סקיי מתחילה להבין זאת בעצמה?

ואז שוב, אם היא הייתה מבינה זאת בעצמה היא לא הייתה מוצאת את עצמה עוזבת את הארי על מנת להתרוצץ סביב מייקל. ובכלל, מה יש למייקל שחסר להארי? למען האמת ולמען הכנות, התשובה היא שלהארי יש יותר מלמייקל, וכן, מדובר בתינוק של הארי. למרות שבהתחלה הארי לא רצה אותו, עכשיו הוא בהחלט הקלף המכריע בין שניהם. אבל לא מדובר במובן השלילי של הקלף המכריע אלא במובן החיובי, משום שהוא מכריע לטובתו של הארי.

ואף על פי שניתן לו התואר של הקלף המכריע, הארי התייחס אליו כאל יותר מכך. וזאת הייתה אחת הסיבות שהוא שמר עליו, קיבל אותו, אהב אותו ורצה אותו כל כך. והארי מעולם לא ידע אהבה כזאת שמתרחשת בין אב לבן, והוא מעולם לא ידע מהן התחושות והרגשות ביניהם ואולי זה משום שאביו התנתק מחייו בתקופה כל כך מוקדמת בחייו. אבל הארי משתוקק לקחת חלק בחיים של הבן שלו עוד בתקופה המוקדמת לחייו, והוא הוכיח זאת לסקיי מידי יום ביומו. גם אם זה אומר לשים בצד את התחושות והרגשות שלו כלפיה ולהניח סופית למשחקים ולהתגרויות. טוב, אולי לא סופית.

הארי הישיר את מבטו כששמע זוג נעליים שמתקתק במורד המדרגות, וחיוך צדדי עלה לשפתיו כשסקיי התקרבה אליו בזמן שהעבירה את ידיה על בגדיה ושאלה, "התלבושת שלי בסדר?" החשש התגלה על פניה. היא לבשה חולצת שיפון שחורה שהייתה מוגבלת בתוך חצאית העור שהגיעה עד למחצית ברכיה. מגפי העור השחורים והקצרים השלימו את המראה שלה.

הארי סרק את גופה במהירות ולא עצר להתמהמה כשענה, "היא בסדר."

"רק בסדר?" סקיי נאנחה והמשיכה להתקדם אל דלת הכניסה.

"טוב" הארי מלמל לאחר מחשבה קצרה, "אם עליי לדרג אותך, כשהציון הגובה ביותר הוא עשר, הייתי נותן לך תשע" הוסיף בקול מתפשר.

סקיי כיווצה את גבותיה למשמע דבריו כשעימות פנימי החל להתקיים ולהיבנות בזמן שתהתה מדוע תשע עבורו נחשב אך ורק לבסדר? "בכל אופן," היא התנערה ממחשבותיה ושאלה, "למה תשע?"

"כי אני האחד שאת צריכה, בייב."

סקיי גלגלה את עיניה ונאבקה ברצון שלה לנשוך את שפתיה כשהמשיכה להתקרב אל דלת הכניסה. "תוציא את כל ההערות האלו מהמערכת שלך עכשיו, לפני שאנחנו יוצאים" היא ביקשה, "כי אני לא רוצה שתפלוט אותן ליד רייבן, והיא כבר מחכה לנו בחוץ, אז תעשה את זה מהר" היא שילבה את ידיה והתכוננה לאמירות דומות נוספות אבל כל שהארי עשה היה לשלב את ידיו גם כן.

ShotsWhere stories live. Discover now