chapter 27

689 93 50
                                    

סקיי טפחה על הכרית קלות לפני שהרימה אותה מעט ונשענה עליה. היא שכבה על המיטה כשמבטה מכוון אל התקרה, מושכת באפה ושולחת את ידיה לשוטט במיטה על מנת לאתר את נייר הטואלט. לאחר שידה הימנית תפסה בגליל, היא משכה את הנייר וחתכה מספר ריבועים מושלמים לפני שקירבה אותם לאפה והחלה לקנח אותו. סקיי נאנחה וחזרה להביט בתקרה, מושכת באפה שנית ומנגבת את הדמעות.

"אני חושבת שעשית טעות" רייבן מלמלה מצידה השני של המיטה בזמן שהתמקמה מתחת לשמיכה. היא התרחקה מעט מסקיי על מנת להעניק לה את המרחב שלה והרימה אליה את מבטה. "אני חושבת שהיית צריכה להעניק יותר זמן למחשבה לפני שפעלת" המשיכה.

"חשבתי על זה מספיק זמן" סקיי מלמלה לפני שהחלה לחתוך ריבועים נוספים, "אני שלמה עם ההחלטה שלי."

"אז למה את לא יוצאת מהמיטה כבר שבוע?" שאלה בתגובה. "למה את בוכה, ומסיימת לי את כל אספקת גלילי הנייר?"

סקיי השפילה את מבטה והצמידה את הנייר לאפה בכדי לקנחו. "את לא תביני" היא מלמלה והסיטה את מבטה, אבל רייבן התקרבה אליה עד שנוצר ביניהן מגע מתחת לשמיכה.

"אני אבין אם תסבירי לי" היא ביקשה.

סקיי הנידה את ראשה לצדדים, מסרבת לבקשתה של חברתה אך רייבן לא וויתרה. היא הצמידה את אצבעותיה אל גופה של סקיי, מיקמה אותן על מותניה והחלה לדגדג אותה. גופה של סקיי החל להתפתל לפני שהתכרבל על מנת למנוע את הדגדוגים. היא השתדלה להמעיט את צחוקה, אך הוא השתלט עליה. "בסדר!" היא קראה בחיוך, "בסדר!"

"תסבירי לי" ביקשה רייבן.

"בסדר" הסכימה סקיי לפני שמבטיהן נפגשו. היא לקחה נשימה עמוקה והסדירה את נשימתה לפני שפתחה את פיה בכדי לדבר. "לא עשיתי את זה בשבילי" קולה היה חלש ושקט, "עשיתי את זה בשבילו" הוסיפה לפני שהתחילה להסביר. "אני בלאגן אחד גדול ומורכב, ואני לא רוצה שהוא יתמודד עם זה יותר" משכה בכתפיה.

"הוא רוצה להתמודד עם זה" הדגישה רייבן.

"כי הוא לא יודע עם מה הוא מתמודד" ענתה סקיי. "הוא לא כשיר לבצע החלטות כאלה ואני ביצעתי את ההחלטה הזאת בשבילו" אמרה.

"את לא יכולה לעשות את זה" הסבירה רייבן בתוקף. "הוא ילד גדול ומבוגר אחראי. הוא מסוגל להחליט בשביל עצמו, ואת לא יכולה להחליט בשבילו" הבהירה.

"אני יכולה" התווכחה סקיי בעודה מסיטה את המבט, "אני צריכה" היא מלמלה. "אני בלאגן" אמרה לפני שהחלה למנות באצבעותיה, "אני יתומה חסרת כל, הייתה לי סוכרת בהריון שלא הצלחתי לשמור עליו, יש לי אקס משוגע שאחראי להפלה שלי והייתי בסכנת חיים. אני לא רוצה שהוא יתמודד עם זה בכל פעם מחדש, אני דואגת לו ואני רוצה לטובתו" סקיי נאנחה. "העניינים רק ממשיכים להסתבך, וזה קורה בגללי, בין אם הוא יודה בזה ובין אם לא. הפרידה הזאת תעשה לו טוב" חתמה את דבריה במשיכת אף נוספת.

ShotsWhere stories live. Discover now