בזמן שהארי אזר את כוחותיו ומאמציו האחרונים על מנת להתרומם, הוא ניגן בראשו את נפילתה של סקיי פעם אחר פעם לאחר שהספיק לשנן אותה. כל תנודה שלה נחרטה בזיכרונו כשעשתה את דרכה אל הרצפה ונשכבה לצידו. הוא שמע את היאנקויות הכאב השקטות שלה ואת מלמוליה כשגופה המשיך להתחכך בגופו. היא קפאה על הרצפה, לא זעה ולא נעה, בזמן שמבטה היה מכוון אל התקרה. עיניה נפקחו ונסגרו בכבדות, כששמיעתה החלה להיפגם. הקולות שמילאו את סביבתה התערבבו באוזניה ונשמעו כמו קבוצת מילים משפה אחרת, הצלילים וההברות לא נשמעו בבירור והדיקציה חדלה מלהתקיים. סקיי ניתקה את מבטה מהתקרה ועצמה את עיניה על מנת לשחרר את הדמעות העצורות, שהחלו לזלוג מזוויות עיניה וטפטפו על הרצפה.
כשפקחה שנית את עיניה היא הבחינה בגופו של הארי רוכן מעליה. הוא התעלם מהכאב שחדר את עצמותיו, בכדי להעלים את הכאב שהיא חשה. הארי התכופף אליה בעדינות, נושך את שפתיו ומתאפק לא לפלוט היאנקויות כאב והניח את ידיו תחת גופה. "סקיי-" הוא גמע רוק כשניסה למקד את מבטה אליו, "הכל יהיה בסדר. את שומעת אותי? הכל יהיה בסדר" הוא הידק את האחיזה בגבה.
"הארי-" סקיי גמגמה. "אני לא יכולה לזוז" היא ניסתה לעצור את דמעותיה, וכיווצה את עיניה על מנת לשמור אותן בפנים.
"אני אעזור לך" הוא הבטיח כששמר על הבעת פנים מלאת ביטחון, על מנת להשכין בקרבה מעט רוגע ושלווה. "אני ארים אותך" הוא מלמל לפני שידיו החלו להרים את משקל גופה מן הרצפה באיטיות, ופניו התכווצו ככל שהתאמץ.
"כואבת לי הבטן" היא לחשה כשהדמעות שלה החלו לזרום ולטפטף על הרצפה.
"אני אקח אותך לבית החולים" הוא הבטיח, כשהתאמץ יותר להרים את גופה. ורידיו צצו כששרירי ידיו החלו לבלוט, והוא חשק את שיניו. "לעזאזל" הוא מלמל כשהכאב באזור צלעותיו התחדד והוא הניח אותה בעדינות חזרה על הרצפה. "את חייבת להגיע לבית החולים" הוא הביט בה.
"אתם רוצים שאנהג?" מייקל שאל בשעשוע.
"חתיכת-" הארי מלמל כשהסתובב אליו, "אני אדרוס אותך" הוא אגרף את ידיו במהירות ובחוזקה. "אני אגרום לך להצטער על כך שלא הרגתי אותך היום" אמר בארסיות.
"הארי" סקיי נשמעה כשקולה נסדק ונשבר, "כואב לי" ידיה הרועדות הונחו על בטנה.
"אני יודע" הארי גמע רוק כשהחזיר אליה את מבטו, הוא לא היה מסוגל להביט בה כך. "אנחנו הולכים לבית החולים" השחיל את ידיו תחת גופה והחל להרים אותה בעדינות. הוא נעל את לסתו בחוזקה ועצם את עיניו כשרגליו החלו לרעוד ככל שהתרומם. ברכיו תמכו בו תחילה כשנשענו על הרצפה, ולאחר מכן רגליו נעמדו בזקיפות על הרצפה. הארי התעלם מהכאב שהרגיש, לאחר שהצליח להרים אותה. הוא פקח את עיניו והחל להתנשף באיטיות, סובב את מבטו אליה. "תסתכלי עליי" הוא ביקש.
YOU ARE READING
Shots
Fanfictionכולם מכירים את הסיפור הטיפוסי בו מתאהבים ואז מביאים ילד לעולם. אבל איך זה מסתדר בשביל הארי וסקיי כשבסיפור שלהם הם קודם משתכרים, מביאים ילד, ומי בכלל חושב על להתאהב? "אני מזכירה לך שאתה זה שהזמנת אותי למשקה." "היה כתוב על הבקבוק שהמחיר הוא עשרים דולר...