Arkadaşlar öncelikle şunu belirtiyorum; bu yeni bölüm değil.
Ben Ankara'da yaşıyorum. Ankara'da yaşamak demek; ayda bir seni arayan yakınlarına "Merak etme, iyiyim. Hayattayım." demektir. Ya bir sonrakinde diyemezsek? Garantisi yok.
Her duyduğumuz patlama haberinde sevdiklerimizi sanki yoklama alıyormuş gibi arıyoruz. Hayatta mı diye kontrol ediyoruz.
Biliyorsunuz 13 Mart akşamında Ankara-Güvenpark da hain bir saldırı daha düzenlendi. İnsanlar hayatını kaybetti.
ÖLDÜLER..!
Adı Mehmet Yurtsever. CHP Keçiören eski İlçe Başkanı. Patlamada öldü.
Adı Mehmet Emre Çakar. Karaciğer nakli için ailesiyle gelmişti Ankara'ya. Patlamada öldü. 16 yaşındaydı.
Adı Kemal Bulut. Galatasaray SK oyuncularından Umut Bulut'un babası. Patlamada öldü.
Adı Dorukhan Yusuf Özdemir. Ankara Altınel Spor Kulübü Genç Takım kaptanı. Patlamada öldü. 19 yaşındaydı.
Adı Ayşegül; YGS stresi atmak için okuldan arkadaşı Ceren'le buluştu. 6:30'da dolmuş beklerken patlamada öldü. 19 yaşındaydı.
Adı Ozancan Akkuş. 13 yaşında geldi Ankara'ya, hayata tutunmak için özel ders veriyordu. Özel ders çıkışı patlamada öldü. 20 yaşındaydı.
Adları Nusrettin Can Çalkınsın, Zeynep Başak Gülsoy. 2 sevgili. Patlamada öldüler. Geriye beraber çekildikleri fotoğrafları kaldı.
Adı Destina Peri Parlak. Babasını doğmadan kaybetmiş, annesinin yaşam kaynağı olmuş. Patlamada öldü. 16 yaşındaydı.
Adları Bağdat Çermik, Muharrem Çermik, Perihan Çermik. Patlama bir aileyi tümüyle aldı.
Adı Murat Gül. Özel güvenlik olarak çalışıyordu. Patlamada öldü.
Adı Elvin Buğra Arslan. Çankaya Üniversitesi Uluslararası Ticaret bölümü 1.sınıf öğrencisi. Patlamada öldü. 20 yaşındaydı.
Adı Kerim Sağlam. İtalya'yı kazanmış oraya gidecekti. "Her mevsimi Türkiye'de olmaktan daha güzeldir" dedi. Patlamada öldü. 20 yaşındaydı.
Adı Berkay. ODTÜ Metalurji ve Malzeme Mühendisliği öğrencisi. Patlamada öldü, 20 yaşındaydı.
Adı Eray Özyol. Patlamada öldü, henüz 15 yaşındaydı.
Adı Elif Gizem. THK Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 1.sınıf öğrencisi. Patlamada öldü, 19 yaşındaydı.
Daha doğmamış bir çocuk. Patlama onu da aldı. Anne karnında hayattan koptu.
Ve daha nice canlar, nice umutlar, nice yarınlar...
Böyle bir ölümü kimse hak etmiyor!
Anne babalar evlatlarını, evlatlar anne babalarını kaybetti. Ben, o hain saldırıda tanıdığım, bildiğim insanları kaybettim.
Tanıdığın, bildiğin birinin vefatını televizyon haberlerinde dinleyip, fotoğraflarını görünce insanın boğazı düğümleniyor. İsimlerinin her harfi sana bıçak gibi batıyor. Allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın. Gerçekten katlanılabilecek, kaldırılabilecek bir acı değil. Ciğerimiz yanıyor.
Her köşesinde kahkahalar olan Ankara şu günlerde sessiz. Ölüm sessizliği var.
Söylenecek çok şey var, ama hiçbirinin bir anlamı yok. Giden geri dönmüyor. Sadece bir hiç uğruna hayatlarından, hayallerinden kopan insanlar var. Vefat edenlere Allah'tan rahmet, hepimize baş sağlığı diliyorum. Ülkecek başımız sağolsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ DUMAN
Teen FictionKalbi kırgınlıkla, acıyla ve bir o kadar da öfkeyle dolup taşmış, artık kan pompalamak yerine sadece acıyan bir adamın içinde vicdan yoktur. Ve oynadığın oyunun kuralları arasında vicdan yoksa, hangi oyunu oynadığının da bir anlamı yoktur. 29.12.15