İnanıyor musun?
Ben inanıyorum.
Neye mi?
Umutlara,
Bekleyişlere,
Sabırlara,
Sana
Ve
BİZ e...Kalbimdeki umut ,
Bekleyişlerim ,
Ve
Bize inanmak
İnanıyorum işte..O bir GÜN e..
Gelemeyecek bir güne ....
Kendimi anlatmam getekirse , ben de herkes gibi gökyüzünde bir yıldızım . Herkes gibi benimde yıldızım bir gün kayıp gidecek gökyüzünde . Gökyüzü ne kadar tutmak istese de kayıp gidecek işte . Ölücek , son bulacak .
Ama işte bir farkım var . Çünkü ben Turkuaz Sevda ' yım . Çünkü benim bitmek bilmeyen bir umudum var. Ama tabi bir farkım daha var . Her yıldız gibi zamanında gökyüzüne veda etmiyeceğim . Ya erken veda edeceğim gökyüzüne ya da vaktinden sonra .. Lakin bilinmesi gereken bir şey var ki , ben gökyüzünden vazgeçeli çok oldu . Kaymayı bekleyen bir yıldız , solmayı bekleyen bir çiçek ve batmayı bekleyen güneşim artık sadece.
Ne anlatayım ? Nedenini mi ? Nedeni kokusunu bilmediğim , tenine dokunmadığım ve belki sadece hayalden ibaret olmuş birine aşkım . Ben sesine aşıktım . Sadece benim gördüğüm kalbine aşıktım .
Şimdi bu satırları okusa Turkuaz Sevdanın Umudu -sevdam- , okur geçer mi sadece yoksa umutlarım artık yeşerir mi ✨
Kim bilir ki ..
Gökyüzünden vazgeçmiş olmam , artık senin olmaman . Milyonlarca yıldız var ama bir tek sen eksiksin . Sanki sen olunca her şey güzel olucak . Solan çiçeğim seninle can bulacak . Oysaki Çölün suya susadığı gibi kalbim de sana susamış .
Bazen sadece gökyüzünü izliyorum . Çünkü biliyorum ki aynı gökyüzünde ve aynı yıldıza bakıyoruz . Belki de aynı yıldız da dilek tutuyoruz . Ve en acısı ise ben sana sen baskasına dilek tutuyorsun .
Dedim ya vaktinden önce ya da vaktinden sonra kaycağım , sende ki yarım kalmıs işimi bitirip veda ediceğim gökyüzüne .
Dayanacağım .
Sabrediceğim .
Ya biz olalım diye bekliyeceğim ya da bana yakışanı yapıp mutluluğunu verip gideceğim .
Benden aldığın mutluluğu sende yeşerticeğim . Benden aldığın kalbi sende sonsuza kadar yaşatacağım . Aslında çok sevmemden bunlar . Yoksa kim yapar ki bunu ; hayaller kurup yarı yolda bırkmıs birine , bir senenin sadece bir yalan üzerine kurulmus olduğunu öğrendiğinde , seni seviyorum diyip hiç sevmediğini öğrendiğinde ve aynı anda baskasına sen bilerek seni seviyorum dediğinde . Bence hiç kimse . Ben sevmeseydim bekler miydim ? Ben sevmeseydim vazgeçmez miydim ? Peki ya ben sevmeseydim kötü bir kalpteki iyiliği yeşertmek için ömrümü ona adar mıydım ? Peki sence söyle bana ben sevmeseydim umutlarım yok olmaz mıydı ? ? ?
En acısı ise "sen bana haramsın " dedin . Bu ne demek sen düşündün mü hiç ? Bu seni bu kadar seven bir kalbi , hayata pamuk ipliği ile bağlı bu kalbi ne yaptığını sen hiç düşündün mü hiç ? Canım sadece yanıyor . Kelimelerim bunu anlatmak için sadece yetersiz kalıyor . Ama bekliyorum . Biz e inanıyorum . Mutluluğuna inanıyorum . Ve bir gün zamanı geldiğinde , benim yanımda kalan gökyüzüne , eski bir dostum gibi selamlayıp veda edeceğim .Allah a emanet 🐣☁️✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Turkuaz Sevdanın Umudu
شِعرYazar der ki ; "Kalbin dili susunca , kalem konuşsun.." Hayır.. Hayır.. Kağıdın intiharı olur bu .. Kalem içini döker de kağıda , Kağıt dökemez azizim .. Kağıt kimsesizdir .. Benim hikayem kağıdın kendisi.. Kurtuluşunun yanlızca ölüm olduğu . Ama de...