Rüya

665 80 57
                                    

      Bedenimi yatağa attığımda vücudumun yorgunluğunu yeni, yeni hissediyordum. Bugün çok yorucu geçmişti, sanki gitarın tellerine değen parmak uçlarım soyulmuştu. Telefonumun zil sesini duyunca arka cebimden çıkardım.

     Tanımadığım bir numara arıyordu. İlk başta açmak istemesemde bardan arayabilme ihtimallerini düşünüp açtım. Ses çıkartmayıp karşı tarafın konuşmasını bekledim. Birkaç tıkırtı ve konuşma sesi duydum. Sesler kesildikten sonra, ince ve tedirgin bir ses duydum.

"Alo"

"Efendim"

"Atakan Ateş'le mi görüşüyorum?"

"Evet kimsiniz?"

"Merhaba ben Bilkent Kolejinden arıyorum. Hafta sonu kolejimizin mezuniyet töreni var. Bir arkadaşım sizin çok iyi gitar çaldığınızı söyledi.

"Siz kimsiniz"

"Ben. Şey ben okulun sahibiyim. Yani okul babamın, bende organizasyonla ilgileniyorum."

"Saat kaçta?"

"Saat 20.00-01.00 saatleri arasında olacak. Başka sanatçılarımız da sahne alacaklar. Sizin için bu saatler arasında ne zaman uygun olursa bekleriz."

"22.00 gibi gelirim" Dedim soğuk bir sesle.

"Anladım. Peki ücreti ne kadar olur öğrenebilir miyim?"

"İşin o kısmını oraya geldikten sonra konuşabiliriz diye düşünüyorum."

"Şimdi konuşsak elimizde belli bir bütçe var. Ona göre plan yapıyoruz.

"Tamam 800 Tl uygun mu?"

"Olur, olur çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere iyi günler"

"Sizede"


       Telefonu uçak moduna alıp yatağın içine attım. Daha fazla dayanamayıp uykuya bıraktım kendimi.


*******

"Nereye gidiyorsun? Beni bırakma. Burada bırakma beni. Gitme yalvarırım."

      Kendi etrafımda dönüp duruyordum. Fakat sesin kimden, nereden geldiği belli değildi. İleride siyahlar içinde bir kadın sureti görünüyordu. Ona doğru yaklaşmaya başladım.

"Söz vermiştin. Birdaha gitmeyecektin. Neden şimdi gidiyorsun? Benide götür yanında burada bırakma beni lütfen..."

"Kimsin sen? Yüzün neden bulanık? Adın ne?"

"Söz verdin bana, gitmeyecektin."

     Bu kadın kimdi? Yüzü görünmüyordu, sesi de tanıdık değildi. Ben ona yaklaşmaya çalıştıkça o da geri geri gidiyordu.

"Sen sözünü tutmadın. Yalancısın sen. Yalancı!"

*******

     Yataktan kan ter içinde fırlayarak uyandım. İlk defa bu kadar karmaşık bir rüya görmüştüm. Elimin tersiyle alnımdaki terleri silip derin derin nefesler almaya çalıştım. Kimdi o kadın? Ne sözü verip de tutmamıştım?

SADECE SEVMEK İSTEDİK #Wattys2016 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin