Bir anda iki insan, üç harfle buluşur "Aşk"...
***** Asena'nın ağzından *****
Aras su dolu bardağı uzatınca kolumu zorla kaldırıp bardağı elime aldım. Bir kaç yudum içip bardağı tekrar ona uzattım. Bardağı yerine koyup yanıma geldi. Sindiğim köşeye bakıp kalkmam için elini uzattı. Ayağa kalkınca Arsa'ın yardımıyla odanın ortasındaki koltuğa oturdum.
"İyi misiniz efendim?"
"Sağol Aras gidebilirsin sen."
"Peki bir şey olursa dışardayım."
Aras odadan çıktıktan sonra koltuğa yaslanıp gözlerimi kapattım. Krizlerim bu aralar iyice artmıştı. İlaçlarım yanımda olmadığında kendimi kaybedip neler yaptığımı bilmiyordum ve bu çok tehlikeli olabilirdi, daha dikkatli olmam gerektiğinin bir kez daha farkına vardım. Aklıma bu akşam Fuat'ın davet ettiği parti geldi. Gitmek istemiyordum ama onu da kırmak istemiyordum. Hazırlanmak için çantamı alıp odadan çıktım.
&&&&
Saat ilerledikçe canım sıkılıyordu. Akşam kolejin mezuniyet töreni vardı. Gidip gitmemek arasında kaldım. Barbaros'la konuştuklarımız aklıma gelince gitmek mecburiyetinde kaldığımı anladım. Telefonumun zil sesi çalınca arayana baktım Barbaros arıyordu.
"Ne var?"
"Dostum normal insanlar efendim diyerek açarken sen neden normal bir insan gibi efendim diyerek açmıyorsun?"
"Barbaros!"
"Tamam tamam. Bu akşam gidiyoruz kesin değil mi?"
"Evet"
"Tamam ben dükkandan çıkıyorum şimdi sana geleceğim birlikte geçeriz."
"Barbaros zaten birlikte gideceğiz"
"He tamam görüşürüz."
Telefonu sinirle kapatıp yerine koydum. Yataktan kalıp elbise dolabından kıyafetlerimi çıkardım. Hızlıca duşa girip yıkandım. Havlumu belime sarıp duştan çıktım. Siyah dar pantolonu üstüme geçirip aynanın karşısına geçtim. Aynanın önündeki siyah tişörtü elime alıp giyindim. Çekmeceden siyah bir bileklik alıp bileğime taktım. Saçlarıma da elimle şekil verip deri ceketi üstüme geçirdim. Kapının zil sesini duyunca odadan çıkıp kapıyı açtım. Barbaros gelmişti ve üzerinde aldığımız kıyafetler vardı.
Beyaz bir tişörtün üstüne lacivet kırmızı kareli bir gömlek giyimişti. Gömleğin ön tarafını açık bırakmıştı. Alt tarafına koyu lacivet dar bir pantolon giymişti. Ayakkabı olarak kırmızı nike seçmişti. Saçlarını rampa yapmış yanlardan çizik attırmıştı. Barbaros'u incelemeyi bitirip beklemesini söyledim.
Odaya geçip telefonumla cüzdanımı cebime koydum. Gitarı kılıfına koyup omzuma taktım. Anahtarları alıp evden çıktım. Barbaros siyah bir markalı arabanın yanında duruyordu. Yanına gittiğimde arabanın kapılarını açıp binmişti. Arabanın camını açınca yüzüne soru sorar gibi baktım.
"Binsene lan"
"Kimin bu?"
"Sen bin gerisini boşver"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEVMEK İSTEDİK #Wattys2016
General FictionHissiz bir adam ile duygusuz bir kadın. Sadece Sevmek İstediler ama onların hayatında her çözüm yeni bir probleme adım oldu.