Merhaba herkese keyifli okumalar. Multi medyadaki şarkıyı mutlaka dinleyin son bir haftadır aşık olmuşçasına dinliyorum 😍😍😍. Yorum yapmayı unutmayın canlar Allah'a emanet :-)
Mutfakta kahvaltı masasına son kez göz gezdirdiğimde zeytinin eksik olduğunu farkettim. Buzdolabını açıp gözlerimle zeytini aradım fakat yoktu. Sinirle dolabın kapağını kapatıp salona girdim. Atakan gözlerini açmış tavanı izlerken çok düşünceli gözüküyordu. Tekli koltuğa ilerleyip gözlerimi ondan ayırmadan oturdum. Gözleri bedenimde oyalanınca koltukta rahatsızca kıpırdandım. Gece uyanıp onun dolabından eşofman ve siyah tişört bulup üzerimi değiştirip karşı koltuğa uzanmıştım. Hiçbir şey söylemeden yerinden kalktı. Hızla bende yerimden kalkıp yanına gittim.
"Kahvaltı hazırladım."
Ses vermeyip banyoya ilerledi. Bende mutfağa geçip sandalye çekip oturdum. Dün neler olduğunu öğrenmem gerekiyordu. Barbaros Atakan'a asla vurmazdı. Asena'yla ilgili olduğunu düşündüm. Belki de onun yüzünden ikisi kavga etmişti. O kadın hep uğursuzdu. Kimin hayatına girse uğursuz geliyordu. Elimdeki çatalı sıktığımı farkettiğimde yerine koyup geriye yaslandım. Atakan banyoya gireli baya olmuştu ve hala da çıkmamıştı. Banyonun önüne gidip kapıya birkaç defa vurdum.
"Atakan?"
Ses gelmeyince yine seslendim. Kapı açıldığında geriye çekilip çıkmasını bekledim. Yüzüne baktığımda pansumanını çıkartmıştı. Yarası kanamıyordu fakat kötü görünüyordu. Yüzüme bakmadan mutfağa ilerledi. Bende arkasından girip çayını doldurdum. Sandalyelerden bir tanesini çekip karşısına oturdum. Çayına şeker atmadan bir yudum içti. Tabağını doldururken hiç ses çıkarmadan onu izledim. Gözü ekmeğe kaydığında iki dilim ekmek uzattım. Ekmekleri alıp kahvaltısını yapmaya başladı. Başımı yana çevirip dışarıyı izlemeye başladım. Hızla kahvaltısını bitirip yerinden kalktı.
"Atakan"
Arkasını dönüp yüzüme baktı. Ellerim terlerken yüzümü ateş bastı. Heyecanlamıştım. Değişik bakıyordu.
"Bana anlatman gereken şeyler var."
Cümleyi zar zor tamamlayıp gözlerimi yüzünden çektim. Karşımdaki sandalye çekildiğinde oturduğunu gördüm.
"Ne anlatacak mışım?"
"Barbaros'la neden kavga ettiniz?"
Bir kaç saniye yüzüme bakıp gözlerini dışarıya çevirdi.
"Atakan ben Barbaros'un öz kardeşi sayılırım. Allah aşkına anlat lütfen."
"Barbaros Asena'ya aşık."
Söylediği şeyle gözlerim açılırken ağzım da aynı şekli aldı.
"Dün Asena'yla beni yakın gördü."
"Yakın derken?"
Gözleri gözlerime dediğinde göz bebeklerindeki koyulaşmayı gördüm. Içimden düşündüğüm şey olmasın diye dua ettim. Gözleri arzuyla parlarken benim gözlerim dolmuştu. Gözlerimi ondan çekip masaya diktim.
"Barbaros bizi görünce sinirlendi. Arkasından gittim sonra sinirini attı ışte bu kadar."
Kalbim bir yandan Barbaros'un Asena'ya aşık olmasına üzülürken bir yandan da Atakan'la yakın olmalarına üzülüyordu. Asena yine, yine hayatımı mahvetmişti. Yerimden hızla kalkıp kapıya ilerledim. Arabanın anahtarlarını alıp evden çıktım. Kapıyı kapatınca göz yaşlarımı tutamayıp serbest bıraktım. Arabaya binip son gaz sürmeye başladım. Camı açıp rüzgarın yüzüme vurmasına izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEVMEK İSTEDİK #Wattys2016
Narrativa generaleHissiz bir adam ile duygusuz bir kadın. Sadece Sevmek İstediler ama onların hayatında her çözüm yeni bir probleme adım oldu.