Başımın ağrısı iyice artmaya başlayınca yatağın kenarındaki düğmeye bütün gücümle vurdum. Hemşire hızlıca kapıyı açıp direkt yanıma geldi. Koluma ağrı kesici olduğunu tahmin ettiğim iğneyi vurduktan sonra başımı hafif kaldırıp sargı olan yere parmaklarıyla baskı yapmaya başladı. Bir iki dakika masaj yaptıktan sonra yatağın kenarındaki çekmeceyi açıp içerisinden batikon, makas, gazlı bez ve sargı bezi çıkarttı.
Başımın arka tarafındaki sargı bezini makasla kesip gazlı bezi çıkartıp yeni yapacağı gazlı beze batikon döküp bezin emmesini beklemişti. Bez sıvıyı emince fazla baskı yapmadan yara olan yere bastırdı. O bezi kenara koyup başka bir gazlı beze batikon döküp sargı beziyle işini tamamladı.
Başımı yavaşça yastığa koyup yatak yüksekliğini biraz arttırdı. Yüksekliği arttırması aslında daha da rahat etmemi sağladı. Malzemeleri çekmeceye koyup kullanılmış bezleri tepsiye aldı.
Gözlerimi kapatıp biran önce çıkıp gitmesini bekledim. Hemşire kapıdan çıkmadan biriyke konuşmaya başladı. Başımın ağrısı yavaş azalıyordu. Bayılmadan önceki yaşananları hatırlamaya çalıştım. Başına vuran kadının bir adam kadar güçlü olduğu, saç uçlarının mavi olduğu, fiziginin o denli güzel oluşu çok farklı olduğunu ortaya koyuyordu. Düşüncelerime gülümseyip gözlerimi açtım. Karşımda Barbaros'u görünce şaşırmıştım. Yüzümü çok dikkatli bir şekilde inceliyordu.
"Neden o kadar dikkatli bakıyorsun?"
"Senin, elinde gitar olmadan ilk defa böyle gülümsediğini görüyorum. Anlaşılan kafana vuran sağlam vurmuş ki böyle gülümsüyorsun."
"Sağlam vurduğu kesin."
"Vuran kişiyi gördün mü?"
"Hatırlamıyorum."
"Anladım. Serum bittikten sonra çıkabileceğini söylediler. Çıkış işlemlerini halleder çıkarız."
"Sen burada mı duracaksın?"
"Seni bu halde yalnız bırakmayacağım herhalde."
"Boşuna bekleme Barbaros git işlerin vardır. Bir de ben yük olmak istemem."
"Şuan saçmalıyorsun. Hadi uyu biraz ben dışardayım, bir şey olursa hemşireyi çağır ben de gelirim hemen."
"EyvAllah sağol."
Barbaros odadan çıkınca göz kapaklarım kendiliğinden kapanmıştı.
***** 2 Gün Sonra*****
Hastaneden çıktıktan sonra Barbaros bende kalmaya başlamıştı. Şuan oturmuş maç izliyorduk. Arada onun küfür ettiğini duyuyordum. Gülümsediğimde kızıp sanki ben küfür etmiyormuşum gibi şeyler söyleyip maçı izlemeye devam ediyordu. Maça baktığımda son dakikalar olduğunu anladım Barbaros birden üstüme atlayınca ne olduğunu anlamayıp refleksle yere attım onu. Sonra maçta tuttuğu takımın yendiğini anlayınca elimi kalkması için uzattım, tam elimi tutmuş kalkacaktı ki elimi çektim. Geriye düşünce bedenimi geri atıp kahkahamı serbest bırakmıştım. Barbaros buna bozulmuş olacaktı ki yerdeki yastığı kafama fırlatmıştı. Başımı yan tarafa çekip yastığın ıskalamasını sağladım. Telefonumun zil sesini duyunca masadan alıp kimin aradığına baktım. Kolej'den arıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEVMEK İSTEDİK #Wattys2016
General FictionHissiz bir adam ile duygusuz bir kadın. Sadece Sevmek İstediler ama onların hayatında her çözüm yeni bir probleme adım oldu.