mystery guy (ep5)

125 16 0
                                    


hanbin yg sedang mencari dari mana datangnya suara tersebut merasa terkejut apabila satu sosok lembaga putih melompat kearahnya.

Hanbin : arghhhhhhh.... 😨

hanbin menjerit kemudian dia merasakan ada sesuatu berada atas badannya,lalu dia menggigil ketakutan tetapi kemudian dia terdengar..

MEOW.... MEOW... MEOW....

Hanbin membuka matanya & menarik nafas lega bila dia melihat hanya seekor kucing yg berbulu putih berada diatas badannya.

Hanbin : kucing rupanya ingatkan apalah tadi 😅

hanbin melihat kucing itu sambil mengusap kepala kucing itu.

Hanbin : aigoo.. Kamu makan apa sampai besar macam ni? Omo gwiyopta 😍

Hanbin cium & peluk kucing itu,hinggakan dia tidak sedar akan kehadiran ahjuma yg sedang berdiri disebelahnya.

Hanbin : auch

pipi hanbin dicubit ahjuma yg sedang geram kerana terkejut mendengar jeritan hanbin sebentar tadi.

Hanbin : apa ni ahjuma? Kenapa cubit pipi hanbin pula 😣

hanbin memandang ahjuma sambil memegang pipinya yg sakit dicubit ahjuma

Ahjuma : kamu lah kenapa menjerit? Buat ahjuma terkejut jelah, ahjuma ingat ada sesuatu yg buruk berlaku rupa-rupanya kamu tengah bermain dengan kucing ni, kamu ni buat ahjuma risau je.

Ahjuma yg geram bercampur risau saat itu hanya memandang hanbin dengan serius.

Hanbin : he he, tadi hanbin terkejut sebab kucing ni tiba-tiba je melompat ke badan hanbin tadi, sebab tu hanbin menjerit.

Ahjuma : kamu ni suka sangat buat ahjuma risaulah.

Hanbin : maaf sebab hanbin dah buatkan ahjuma risaukan hanbin.hanbin tak sengaja kejutkan ahjuma.

Ahjuma : takpelah, yg penting kamu tak apa-apa.

Hanbin : terima kasih ahjuma sebab masih ambil berat pasal hanbin lagi.

The Other MeWhere stories live. Discover now