Dreams (ep6)

113 15 2
                                    

Pada malam itu hanbin bermimpi sesuatu yg aneh, didalam mimpinya dia berada di satu tempat yg ganjil & didalam mimpi itu terdapat makhluk serta tumbuhan yg aneh yg tidak mungkin wujud dialam nyata.

(Didalam mimpi hanbin)

??? : raizel ireona.. palli ireona

Hanbin segera bangun apabila mendengar suara seseorang memanggil nama raizel.

Hanbin: bwo? Eodie...
Tempat apa ni?

Hanbin terkejut kerana sebaik sahaja dia membuka matanya, dia baru sedar yg dia tidak berada dibiliknya lagi tetapi dia sekarang berada disuatu tempat yg sangat ganjil.

Hanbin: yah! Macam mana saya boleh ada kat sini? Sebelum ni kan saya sedang tidur kat bilik..

Hanbin menggaru kepalanya yg tidak gatal kerana bingung dengan keadaan itu, kemudian hanbin mula berjalan disekitar kawasan tersebut untuk mengetahui dimana dirinya berada saat itu, tetapi hanbin hanya menemui pokok-pokok yg pelik ditempat itu.

Hanbin: tempat apa ni pokoknya kelihatan pelik? Ani, semuanya pelik kat sini. This must be a dream! Tak mungkin ada sesuatu yg wujud seperti ini di dalam dunia ni.

Hanbin mula merasa curiga dengan tempat itu, lalu dia mula berjalan dengan laju & berharap ada orang yg akan membantunya keluar dari tempat itu

Hanbin: yeobseyo.. yeobseyo.. ada org tak ? Yeobseyoooooo.....!

Tiba-tiba hanbin melihat susuk tubuh seseorang dari jauh & hanbin segera berlari mengejar orang itu,tetapi sebaik sahaja dia melihat wajah orang tersebut dia terkejut & menjerit kerana orang itu bukanlah manusia biasa sepertinya, tetapi makhluk yg sangat menggerunkan.

Hanbin: arghhh.. gaemul!!!!!

Jeritan hanbin telah mengejutkan makhluk itu & membuatkan makhluk itu berasa sangat marah kepadanya, makhluk itu ingin memukul hanbin tetapi hanbin sempat mengelak & segera lari dari makhluk itu.

Hanbin berlari sekuat hatinya tetapi ternyata makhluk itu jauh lebih pantas darinya,kerana makhluk itu telah pun berada dihadapannya & menyebabkan hanbin terjatuh kerana badan hanbin bertembung dengan makhluk itu


Hanbin : deowajeo!! Jebal deowajyeo..

Makhluk itu mencengkam baju hanbin & mengangkatnya sehingga kaki hanbin tidak mencecah tanah lagi, ketika itu hanbin meronta-ronta mencuba untuk melepaskan dirinya tetapi tidak berdaya.

Hanbin: lepaskan!! Jebal yeo..

Hanbin merayu pada makhluk itu agar dia dilepaskan tetapi rayuan hanbin tidak diendahkan langsung, malah makhluk itu menghumban hanbin ke pokok besar yg ada disitu.

The Other MeWhere stories live. Discover now