Tepat jam 6 pagi, kedengaran jam loceng hanbin berbunyi lalu mengejutkan hanbin dari tidurnya, seperti biasa setelah hanbin mematikan jam locengnya itu dia akan melakukan senaman regangan badan dahulu sebelum dia menuju kekamar & mandi.
Selesai mandi hanbin akan memilih pakaian & bersiap, selepas itu hanbin menuju kedapur untuk menyediakan sarapannya .Setelah selesai bersarapan hanbin akan mencuci cawan & pinggannya terlebih dahulu .
Setelah itu hanbin mencapai beg bimbitnya&bergegas keluar, seperti biasa hanbin menunggu pengurusnya jongkook untuk menjemputnya..
Diluar rumah kelihatan jongkook sedang menunggu hanbin diluar pagar,setelah hanbin mengunci pintu pagar hanbin terus masuk kedalam kereta jongkook.
jongkook pun segera masuk kedalam kereta&memandu. didalam kereta jongkook kelihatan resah seperti ada yg tidak kena dengan dirinya pada hari ini, kerana dia tidak henti-henti memandang hanbin sehingga dia tidak sedar lampu isyarat sudah bertukar warna merah dihadapannya..
Hanbin : hyung lampu merah!!
Jeritan hanbin mengejutkan lamunan jongkook & jongkook segera menghentikan kereta setelah mendengarkan jeritan hanbin itu.
Nasib baiklah pada masa itu kereta yg berada dibelakang mereka agak jauh kedudukannya dari kereta mereka pada waktu itu,kedengaran hon kereta berbunyi disebabkan kejadian tadi.
Kjk : b.i neo gwaenchana? Mianhae mesti kamu terkejut kan? Hyung minta maaf.
Hanbin : hyung dah nak lampu hijau,hyung jangan berangan lagi.
Hanbin menjawab malas tapi didalam hatinya hanya tuhan yg tahu betapa terkejutnya dia pada masa itu.
(Di pejabat hanbin)
Hanbin menuju masuk ke pejabatnya kemudian dia duduk sambil memikirkan kejadian tadi,tidak lama kemudian jongkook pun masuk tanpa mengetuk pintu hingga membuatkan hanbin terkejut
Hanbin : yah hyung !
hanbin terkejut melihat jongkook yg tiba- Tiba sahaja berdiri dihadapannya,
jongkook tersengih apabila melihat gelagat hanbin yg terkejut pada masa itu, jongkook hanya menahan ketawa&segera tunduk meminta maafKjk : mian hyung terlupa nak ketuk pintu.
jongkook hanya tersenyum melihat hanbin yg cuba berlagak cool (kononnya tak terkejut la ^^)
Hanbin : hyung cari b.I ada apa?kenapa sejak dari awal pagi tadi hyung berperangai pelik?kalau hyung ada masalah hyung tak patut bawa ke pejabat!
Hanbin kelihatan marah pada jongkook tetapi,jongkook hanya tersenyum melihat hanbin yg sedang bengang padanya, kemudian jongkook mengeluh sebelum menjawab pertanyaan hanbin.
YOU ARE READING
The Other Me
FanfictionCerita ini mengisahkan seorang pemuda yg bernama Kim Hanbin. Hanbin adalah seorang penulis novel yg terkenal & berjaya tetapi Hanbin ialah seorang pemuda yg bersifat pendiam,dingin&sombong. Dia tidak bergaul dgn org sekeliling mahupun keluarganya s...