truth of the twins part 3 (vampire) (ep15)

106 10 3
                                    


Hk@reika: (sigh) aish budak ni 😑 camnila jadinya bila dah berkawan dgn vampire 😥 (lebih baik aku pergi jumpa abeoji & 2nd omma skrg,rasanya aku perlu berterus terang pada mereka tentang apa sebenarnya yg terjadi kepada raizel )

Reika pun membuat keputusan untuk pergi berjumpa dgn kedua abeoji & 2nd ommanya untuk berterus terang,jadi dia segera keluar dari bilik itu & menuju ke tempat khas abeoji & 2nd ommanya untuk bertemu mereka.

Di suatu tempat yg lain pada waktu itu

Yeoja??: raizel geokjeongma noona akan jaga kau sampai bila2 & noona takkan biarkan sesiapa mencederakan kau 😔

???: andwae!! Siapa yg benarkan kau membuat keputusan sendiri huh! Aku cuma benarkan kau jaga dia untuk sementara waktu bukan untuk selamanya 😠 kalau tak d sebabkan rei sudah lama aku bunuh kau! Lagipun budak ni takde siapa nak jaga jadi aku tiada pilihan lain selain bagi kau jaga dongsaeng rei.. araseo!!!

Kehadiran namja itu secara tiba2 mengejutkan yeoja Yg sedang menjaga raizel pada waktu itu.
Yeoja itu tidak dapat berbuat apa2 bila dia d cekik & kemudian d lemparkan ke dinding setelah namja itu mendengar apa yg d katakan nya sebentar tadi.

Yeoja??: (batuk) 😨 bwo? Tapi kenapa aku tak boleh jaga raizel? Dia dongsaeng aku juga walaupun aku cuma kakak angkat dia, kenapa tak boleh!

???: bwo? Kakak angkat,kau mesti dah hilang akal sebab dah mengaku dia dongsaeng kau. Tentu kepala kau terhentak kuat sangat sebab kau dah mula cakap merapu 😏 Rei takde adik beradik yeoja la

Namja itu menarik rambut yeoja Itu tanpa belas kasihan sambil mencengkam dagunya & mata namja itu bertukar ke warna merah darah manakala gigi taringnya sudah mula kelihatan

The Other MeWhere stories live. Discover now