save me! (ep12)

98 13 5
                                    


Hyeongkon menemani hanbin sepanjang hari dia langsung tidak berganjak dari situ, sepanjang waktu itu jugalah dia memerhatikan adiknya terbaring dengan dirantai besi. Sesungguhnya hatinya sangat pilu melihat hanbin seperti itu tetapi apakan daya itu sahaja yg boleh mencegah hanbin dari lari & mengganas semula.

Hyeongkon : raizel.. waktunya telah tiba untuk kau terima takdir kau!

Skip >>>

(Di bandar)

Kjk : (sigh) kenapa tiba2 aku rasa tak sedap hati ni?

Kjk yg dari tadi tidak senang duduk asyik mundar mandir di ruang tamunya, dia tiba2 teringatkan hanbin malam itu.

Kjk : b.i ah.. apesal aku teringat kat dia ni? Budak tu tak pape kan.. aish takkan lah! 😱

Kjk segera menekan nombor hanbin ditelefonnya, kerana panik dia terlupa bahawa hanbin tidak membuka telefonnya ketika sedang menulis novel seperti selalu.

(Nombor yg anda dail tidak dapat di hubungi, sila cuba sebentar lagi)

Kedengaran suara call operator ditalian bersuara.

Kjk : bwo ya 😑 (sigh) macam mana aku boleh terlupa ni, kan b.I tak pernah on telefon dia setiap kali dia pergi menulis novel baru.

Kjk baru sedar akan kesilapannya, dia hampa kerana tidak dapat menelefon hanbin.

Kjk : aigoo.. b.i ah eodiya 😰 hyung risaukan kamu 😩 macam mana kalau kamu ada masalah?
Sekurang2nya kamu patut on telefon kamu jadi senang hyung nak menghubungi kamu atau kamu boleh hubungi hyung kalau ada masalah,ni tak suka sangat buat org susah hati jelah (sigh)

Kjk hanya mampu mengeluh kerana dia tidak dapat berbuat apa2 untuk mengetahui keadaan hanbin diwaktu ini, dia hanya dapat berdoa agar hanbin berada dalam keadaan selamat.

Skip>>>

(Di sebuah cafe)

The Other MeWhere stories live. Discover now