Hanbin masih lagi memikirkan mimpi yg baru dialaminya tadi.Hanbin : parut tu! Tak mungkin makhluk ganas tu dia, itu pasti satu kebetulan & lagi pun semua tu cuma mimpi je.
Hanbin meraup mukanya mencuba untuk menenangkan dirinya kemudian dia teringat sesuatu didalam mimpinya itu.
Hanbin : jakkaman bukan ke dalam mimpi tu ada seseorang yg memanggil nama raizel sebelum aku terjaga kat dalam mimpi tu? Raizel nuguya? kenapa aku asyik dengar seseorang memanggil nama kau dari semalam lagi.
Dibalkoni bilik hanbin ada seseorang tengah memerhatikan dirinya.
??? : aku mesti keluarkan kau dari sini sebelum esok! Walaupun aku dah ganggu mimpi kau tadi tapi nampaknya kau masih berdegil lagi.
Pada masa itu disatu tempat tidak jauh dari situ kelihatan seseorang sedang melihat org misteri yg sedang memerhatikan hanbin dari balkoninya . Org itu adalah hyeongkon dia ingin menyerang org misteri saat itu juga tetapi dia takut perbuatannya akan mengejutkan hanbin & khuatir hanbin akan lari bila tahu kebenarannya.
Hyeongkon : aku tahu kau pasti akan datang juga sama seperti 10 tahun lepas! Tapi kali ni aku takkan biarkan kau rosakkan semuanya lagi.
Hyeongkon sedang menunggu masa yg sesuai untuk menyerang org misteri itu.
Hanbin : lebih baik aku tanya ahjuma tentang ni,mesti ahjuma tahu sesuatu..
Kemudian hanbin memutuskan untuk mandi sebelum turun kebawah untuk menanyakan ahjuma tentang hal itu.
??? : mian nampaknya aku terpaksa gunakan kekerasan untuk keluarkankau dari sini!
Disaat org misteri cuba untuk menyelinap masuk kebilik hanbin perbuatannya itu dihalang oleh hyeongkon yg sudah berada dibelakangnya.
Hyeongkon : kau dah datang! (hyeongkon mencengkam baju org misteri itu)
Org misteri itu tidak bersuara sebaliknya dia menepis tangan hyeongkon & menolaknya hingga jatuh kemudian org misteri itu pun terjun dari balkoni, org misteri itu tidak membuang masa kerana sebaik sahaja dia berada ditanah org misteri itu terus berlari & hilang sekelip mata.
YOU ARE READING
The Other Me
FanfictionCerita ini mengisahkan seorang pemuda yg bernama Kim Hanbin. Hanbin adalah seorang penulis novel yg terkenal & berjaya tetapi Hanbin ialah seorang pemuda yg bersifat pendiam,dingin&sombong. Dia tidak bergaul dgn org sekeliling mahupun keluarganya s...