Setelah Dara membawa raizel pergi jin merasa panik kerana takut akan apa yg akan dilakukan oleh reika nanti setelah dia mengetahui akan kehilangan raizel.Dalam pada masa yg sama jihyo seperti org yg hilang akal apabila raizel dibawa pergi oleh Dara & jihyo menyalahkan jin atas apa yg telah terjadi sebentar tadi.
Jihyo : ni semua salah kau! disebabkan kau lah tuan muda Raizel dibawa pergi oleh Dara eonnie
Jin : bwo? Aku? Ni salah kau sebab kau yg tak dapat pujuk raizel supaya berhenti menangis, dara noona marah kerana raizel asyik menangis jadi itu adalah salah kau
Jihyo yg merasa tidak puas hati dengan apa yg di katakan oleh jin terus mencuba untuk memukul Jin tapi jin sempat menepis tangan jihyo & jin tidak sengaja menolak jihyo hingga jihyo terjatuh .
Jin : ji.. Jihyo..
Jin merasa bersalah kerana menolak jihyo ditambah lagi apabila dia melihat jihyo menangis & timbul rasa simpati dihatinya melihat keadaan jihyo ketika itu tetapi kerana egonya dia membatalkan niatnya untuk membantu jihyo & hanya membiarkan jihyo begitu.
Jihyo : tuan muda raizel 😭
Eotteokke.... Tuan muda rai....Jihyo tidak berganjak dari tempat itu, jihyo hanya memanggil nama raizel berulang kali & menangis sambil diperhatikan oleh jin.
Jin : jihyo
Jin mendekati jihyo & memandangnya
Jin : jihyo aku akan bawa balik raizel jadi hentikan tangisan bodoh kau tu & tunggu aku disini sampai aku kembali. Arasseo!
Jihyo tidak memandang jin dia hanya menangis sambil menyebut nama raizel
Jin : (mungkin jihyo marah agaknya kerna aku telah menolaknya tadi, tak apalah yg penting aku perlu mencari Dara noona sekarang juga) aku pergi dulu tunggu disini sampai aku balik!
Jin pun menggunakan teleport & pergi dari situ meninggalkan jihyo bersendirian.
Sementara itu disuatu tempat yg lain
Di kediaman abeoji reika
Setibanya reika dirumah abeojinya dia terus menjelaskan kenapa dia tidak menurut sepenuhnya arahan dari abeojinya sebelum itu & tentang rancangannya untuk merahsiakan kewujudan raizel dari pengetahuan harabeojinya.
Pada awalnya abeoji reika tidak setuju dengan rancangan reika tetapi setelah dipujuk oleh isterinya(2nd omma reika) barulah abeoji reika akur dengan rancangan reika itu kerana bimbang akan keselamatan nyawa anaknya raizel .
Abeoji : jadi sekarang ni dongsaeng kamu ada dimana? Kamu pasti dia selamat?
Reika : sekarang ni rai ada disuatu tempat yg terpencil ,chingu rei dah sembunyikan dia & jihyo pun ada disitu untuk menjaga rai..
Abeoji : bwo, jihyo? Macam mana jihyo boleh berada disitu?bukankah chingu kamu yg menjaga & membawa lari raizel
YOU ARE READING
The Other Me
FanfictionCerita ini mengisahkan seorang pemuda yg bernama Kim Hanbin. Hanbin adalah seorang penulis novel yg terkenal & berjaya tetapi Hanbin ialah seorang pemuda yg bersifat pendiam,dingin&sombong. Dia tidak bergaul dgn org sekeliling mahupun keluarganya s...