" NAN GAEMUL ANIYA! "
( I'm not a monster )
Hanbin menjerit sekuat hatinya dia masih tidak dapat menerima kenyataan tentang asal usul kelahirannya,kalau boleh dia berharap itu semua hanya mimpi seperti mana dia harapkan sejak 10 tahun lepas.
Hyeongkon : raizel.. jebal terimalah takdir hidup keluarga kita!
Hanbin : NEVER! 😈
Tiba2 mata hanbin berubah warna & dia mula bertindak ganas! Dengan sekelip mata pengawal2 yg memegangnya tadi semuanya terhumban jauh.
Hyeongkon : raizel hajima! Kawal diri kau kalau tak diri kau yg lagi satu akan menguasai diri kau yg sekarang ni
Hanbin sudah hilang kawalan dia seperti tidak mengenali sesiapa lagi, malah wajahnya juga turut mula menunjukkan perubahan yg ketara tetapi bahagian badannya masih lagi badan manusia.
Hanbin : raaaawwwrrrr.....
Hanbin mula bertindak ganas dia memukul sesiapa saja yg cuba menghalangnya & dia memusnahkan segala yg berdekatannya,pengawal2 hyeongkon juga tidak dapat melawannya.
Hyeongkon : kalau camtu aku dah tiada jalan lain selain ini!
Hyeongkon pun berubah menjadi seperti hanbin tapi yg berbezanya ialah hanbin separuh manusia, manakala hyeongkon berubah sepenuhnya menjadi gaemul (monster )
Hyeongkon : RAIZEL!!
Hyeongkon melompat ke arah hanbin & mula berlawan dengannya tetapi tiba2 badan hyeongkon terpelanting jauh disebabkan satu cahaya yg keluar dari gelang yg dipakai hanbin.
Hanbin : arghhhh....
Hanbin meronta2 apabila terlihat cahaya dari gelang itu & dia kemudian sedikit demi sedikit balik kepada dirinya yg asal, hyeongkon yg melihat keadaan itu segera mendapatkan hanbin yg sudah jatuh ketanah.
Hyeongkon : raizel.. kamu ok tak?
Hanbin : hyung.. nan..nan..gaemul aniya,nan kim hanb...
Hanbin pengsan disebabkan banyak menggunakan tenaga
Hyeongkon : raizel2!neo... jakkaman bukankah benda ni..
Hyeongkon terlihat gelang yg dipakai hanbin & dia mula teringat sesuatu
Hyeongkon : gelang ni.. macam mana gelang razael di tangan kau? Ini tak mungkin terjadi! Gelang ni dibuat khas untuk menyekat kuasa razael supaya dia tidak dapat bertindak ganas & setahu aku tak ada siapa pun yg boleh menanggalkannya kecuali org tu!
YOU ARE READING
The Other Me
FanfictionCerita ini mengisahkan seorang pemuda yg bernama Kim Hanbin. Hanbin adalah seorang penulis novel yg terkenal & berjaya tetapi Hanbin ialah seorang pemuda yg bersifat pendiam,dingin&sombong. Dia tidak bergaul dgn org sekeliling mahupun keluarganya s...